0
0

لیست قیمت انواع برزنت و نکات مهم هنگام خرید این پارچه

نویسنده: مدیر فروش 17 فروردين 1401
قیمت برزنت
با شنیدن نام پارچه برزنت، اولین چیزی که به ذهن هر فرد تداعی می شود ضخامت، مقاومت و دوام بالای این پارچه است. چرا که این پارچه از الیاف طبیعی و مصنوعی در کنار یکدیگر تولید می گردد.
کاربردهای مهم این پارچه حفاظت و پوشش اشیا و مکان ‌های مختلف است که به دلیل مقاومت بالا جزء اولین گزینه ها برای این کاربردها محسوب می شود.
به دست آوردن لیست قیمت برزنت برای افرادی که به حجم عمده از این پارچه نیاز دارند لازم و ضروری است. چرا که می توانید با برنامه ریزی دقیق اقدام به تهیه این پارچه ‌ها نمایند.

ویژگی های پارچه های برزنتی

پارچه های برزنتی را با استفاده از الیاف مصنوعی و طبیعی همچون پلی استر، الیاف پنبه در ضخامت و لایه های مختلف طرای و به تولید می رسد. به کار بردن الیاف مصنوعی و طبیعی در کنار یکدیگر موجب می شود، تا کیفیت پارچه ها افزایش یابد.
با پیشرفت هایی که در صنعت پارچه بافی رخ داده در حال حاضر امکان تولید پارچه‌ های برزنت در کارخانجات در عرض های مختلف از ۱۰۰ سانتیمتر تا ۳۰۰ سانتیمتر وجود دارد. به همین سبب با خیال راحت می توانید برای هر کاربردی از این نوع پارچه استفاده نمایید. گاهی اوقات امکان تولید پارچه های برزنتی به صورت سفارشی در عرض های بیشتر یا تراکم بافت بالاتر امکان پذیر است.
به دلیل استفاده از دستگاه های پیشرفته و به روز پارچه های برزنتی را با تراکم بافت بسیار بالا تولید می‌ کنند که به خودی خود در برابر هرگونه ضربه و فشار و رطوبت مقاوم است. برای افزایش کیفیت پارچه ها و مقاومت صد در صدی در برابر رطوبت پس از بافت، این پارچه ها را با استفاده از مواد مخصوص پوشش می دهند.
از مهمترین ویژگی های پارچه های برزنتی می توان به موارد زیر اشاره کرد:
• داشتن بافت بسیار مستحکم و مقاوم در برابر هرگونه ضربه و فشار
• برخورداری از مقاومت کششی بسیار بالا به دلیل وجود الیاف پلی استر
• مقاومت خوب در برابر رطوبت به دلیل تراکم بافت بالا
• مقاوم در برابر آتش به دلیل استفاده از الیاف نسوز در روند تولید
• دارای نرمش پذیری فوق العاده خوب
• استحکام مناسب در کنار وزن سبک و امکان جابجایی آسان
با بررسی پارچه های برزنتی و ویژگی های منحصر به فرد آنها را در می یابیم که لیست قیمت پارچه برزنت به نسبت کیفیت آن بسیار مناسب است و به راحتی می توان در صنایع گوناگون از آن استفاده کرد.

عوامل موثر بر لیست قیمت برزنت

در صورتی که قصد خرید مرغوب ترین پارچه برزنت را دارید، در بازارهای عرضه و فروش با قیمت های متفاوتی روبرو می گردید. از آنجا که تولید کنندگان به حجم عمده از پارچه های برزنتی نیاز دارند، تفاوت قیمت ‌های ناچیز هم برای آنها اهمیت زیادی پیدا می ‌کند.
لیست قیمت پارچه برزنت را بر اساس برخی از عوامل مشخص می‌ گردد که با مراجعه به نمایندگی ‌های معتبر عرضه و پخش می ‌توانید لیست دقیقی را تهیه کرده و بر اساس نیاز خود بهترین پارچه را تهیه نمایید.
عوامل زیادی در پروسه تولید تا توزیع پارچه برزنت وجود دارد که می تواند بر قیمت پارچه تأثیر بگذارد. در ادامه به بررسی برخی از این عواملی که بر لیست قیمت برزنت مؤثر بوده می پردازیم:
کیفیت پارچه
کیفیت پارچه برزنت ارتباط مستقیم به نوع الیاف به کار برده شده در روند تولید و دستگاه های بافنده پیدا می کند.
ضخامت پارچه
هرچقدر که ضخامت پارچه های برزنتی بیشتر باشد، در نتیجه الیاف بیشتری در روند تولید آن مورد استفاده قرار گرفته و زمان بیشتری برای تولید صرف می گردد.
عرض پارچه
پارچه های برزنتی را در چندین عرض مختلف تولید می کنند، تا برای هر صنعت بتوان بدون دوخت و دوز عرض مناسب را تهیه کرد.
برند تولید کننده
هر چقدر یک برند تولید کننده در بین مصرف کنندگان شهرت بیشتری داشته باشد، در نتیجه قیمت آن بیشتر بوده؛ چرا که محصولات با کیفیت خوبی به بازار ارائه می دهد.

نکات مهم در هنگام خرید پارچه های برزنتی

برای خرید پارچه برزنت نیاز به یک انتخاب آگاهانه با توجه به خصوصیات مهم و کاربردی مهم پارچه های برزنتی است که نوع کاربرد مدنظر این پارچه در انتخاب بهتر آن مسئله مهمی است. معمولا پارچه های برزنتی را برای استفاده در شرایط سخت به کار می برند. پس باید هم از لحاظ مقاومت سایشی و کششی و هم مقاومت در برابر آب و رطوبت در سطح خوبی قرار بگیرد.
نکات بسیار زیادی درباره ویژگی‌ های بهترین پارچه برزنت وجود دارد که در صورت شناخت آنها در هنگام خرید می توانید انتخاب های بهتری انجام دهید.
در ادامه این مطلب به برخی از نکات مهم در هنگام خرید پارچه های برزنتی می پردازیم:
مقاومت در برابر رطوبت
زمانی که این پارچه قرار است در برابر باران و رطوبت مورد استفاده قرار بگیرد، مقاومت آن در برابر آب اهمیت بیشتری پیدا می کند و لازم است که از برزنت ‌های با مقاومت ۱۰۰ درصد استفاده شود.
استحکام پارچه برزنت
استحکام پارچه برزنت به معنی قرار گرفتن در برابر نیروهای خارجی شدید است که بتواند دوام بیاورد. برای تهیه پارچه با استحکام حتماً بر اساس بافت و مواد اولیه آن اقدام کنید.
مقاومت در برابر خوردگی
مقاومت در برابر خوردگی در مورد پارچه های برزنتی یعنی مقاومت در برابر اشعه خورشید، مواد خارجی مانند: روغن، اسید، کپک زدگی و مواد شیمیایی است که در صورت استفاده از پارچه برزنت به عنوان روکش باید در برابر تمامی این عوامل مقاوم بوده و تخریب نشود.
مقاومت در برابر پارگی
پارچه های برزنتی باید در هنگام برخورد با اجسام نوک تیز به سادگی پاره نشوند؛ چرا که در محیط های باز پارچه ها را مورد استفاده قرار می دهند.
انتخاب رنگ بندی مناسب
در سال های اخیر پارچه های برزنتی را در رنگ بندی های متنوع تولید می کنند. بهتر است با توجه به محیط استفاده این پارچه ها را با رنگ های مناسب تهیه نمایید.
متراژ مورد نیاز
اندازه گیری دقیق مساحت و اندازه مورد نیاز مهم است پس حتماً پارچه ها را برای کاربردهای خود به اندازه تهیه کنید، تا مجبور به اضافه کردن پارچه و دوخت آن نگردید.
لیست قیمت برزنت
آشنایی با لیست قیمت برزنت از عوامل مهم بوده که با انتخاب مراکز عرضه و فروش معتبر می توانید بهترین لیست قیمت را به دست آورید.

بزرگترین مرکز فروش انواع برزنت

در حال حاضر پارچه های برزنتی جزء پرکاربردترین پارچه های نساجی محسوب شده که در تمامی صنایع، ردپای این پارچه ها دیده می شود. به همین جهت نیاز است که این پارچه ها از مراکز معتبر خریداری گردد.
این مجموعه یکی از بزرگترین مراکز فروش انواع برزنت است که خریدار با خیال راحت از کیفیت بالای محصولات و قیمت مناسب می تواند اقدام به ثبت سفارش و خرید پارچه کند.
نبود واسطه در معاملات این مجموعه و تهیه مواد اولیه به شکل مستقیم از تولید کنندگان، موجب شده تا بافت و توزیع پارچه نیز با هزینه های مقرون به صرفه تری صورت بگیرد.
حضور مشاورین متبحر یکی از مزایای بسیار خوبی است که با ارائه توضیحات کامل در مورد انواع مختلف پارچه های برزنتی و کاربرد آنها خریداران با آگاهی کامل اقدام به تهیه این پارچه ها می کند.