0
0

برزنت چیست؟ | فروش برزنت کمپ 24

نویسنده: مدیر فروش 15 مهر 1400
فروش برزنت

برزنت چیست؟ | فروش برزنت کمپ 24

برزنت چیست؟ اگر شما هم به دنبال خرید و شناخت بیشتر پارچه برزنت هستید، می توانید با مراجعه به مرکز فروش برزنت کمپ ۲۴ بهترین پارچه های برزنتی را به همراه مشاوره و اطلاعات رایگان از طریق کارشناسان آن دریافت کنید.

آیا می دانید پارچه برزنت چه کاربرد هایی دارد؟
عوامل موثر بر قیمت پارچه های برزنتی را می شناسید؟
در حال حاضر تحولات عظیمی در صنعت نساجی رخ داده که این تحولات سبب به وجود آمدن پارچه‌های متنوع شده است پارچه برزنت در انواع مختلف محصول این تحولات عظیم می باشد
برای آشنایی بیشتر با کاربردهای این پارچه و انواع مختلف آن تا پایان این مطلب همراه ما باشید، همچنین قصد داریم بهترین مرکز فروش پارچه برزنت ارزان را نیز معرفی کنیم.

پارچه برزنت چیست؟ و انواع آن کدامند؟

برزنت چیست؟ و دلیل اهمیت زیاد آن در صنایع مختلف کدام است؟
اگر این سوالات برای شما هم به وجود آمده، بدانید که پارچه برزنت یک نوع پارچه مستحکم و مقاوم که با استفاده از الیاف طبیعی و مصنوعی تولید می شود و در برابر نور آفتاب و رطوبت مقاومت خوبی دارد.
در سال های قبل پارچه های برزنتی را با استفاده از الیاف طبیعی پنبه و کم کم با پیشرفت صنایع با اضافه کردن الیاف پلی استر تولید می کردند. دستگاهه ای بافت این پارچه ها به گونه ای تراکم بافت بالایی را به وجود می ‌آورند که هیچ گونه رطوبتی از لابلای این الیاف عبور نمی ‌کند.
اما در حال حاضر با پیشرفت های تکنولوژی و ورود انواع پلیمرهای خاص به صنعت نساجی، روند تولید پارچه های برزنتی تغییرات زیادی پیدا کرده است.
امکان تولید این پارچه ها نه تنها به صورت ضد آب، بلکه به صورت ضد حریق و ضد آفتاب نیز به وجود آمده است.
در حال حاضر با کمک گرفتن از الیاف طبیعی و مصنوعی و تکنولوژی‌های جدید، انواع مختلفی از پارچه های برزنتی تولید شده ‌اند که هر کدام موارد استفاده و کاربردهای خاصی دارند که در اینجا به برخی از مهم ترین آنها اشاره می ‌کنیم:
پارچه برزنت کانتینری
پارچه برزنت نسوز
پارچه برزنت شمعی
پارچه برزنت کیفی

پارچه برزنت شمعی


در روند تولید و بافت این پارچه از پلی اتیلن، پلی استر و همچنین کرباس استفاده می شود و جزء پارچه های با مقاومت بالا در برابر رطوبت و آب قرار دارد.

پارچه برزنت کانتینری


این پارچه تقریبا جزء پرکاربردترین برزنت ها در سیستم حمل بار محسوب می گردد؛ زیرا از ضخامت و استحکام فوق ‌العاده بالایی برخوردار است.

پارچه برزنت نسوز


این پارچه در چندین دسته و گروه به صورت کاملاً ضدحریق و سرامیکی تولید می شود و تحمل دما تا ۵۰۰ درجه سانتیگراد را به آسانی دارد و مهمترین نمونه‌ های آن برزنت نسوز آزبست، برزنت نسوز فایبرگلاس و برزنت نسوز سیلیکونی می باشد.

پارچه برزنت کیفی


پارچه برزنت کیفی را از الیاف پلی استر و پنبه تولید می ‌کنند و تراکم بافت این پارچه به حدی بالا است که برای تولید انواع کیف، چمدان، کوله پشتی و مواردی از این قبیل مورد استفاده قرار می گیرد؛ اما در عین مقاومت نرمش پذیری خوبی دارد.

مهمترین کاربردهای پارچه برزنت

با توجه به اینکه انواع مختلفی از پارچه های برزنت وجود دارد، در نتیجه کاربردهای این پارچه نیز بسیار گسترده است.
در حال حاضر کارخانجات زیادی در حوزه تولید پارچه ‌های برزنت مختلف فعالیت می‌ کنند و برخی از این کارخانجات به ‌طور منحصراً در یک یا چند حوزه این پارچه ها را تولید می نمایند.
اما به طور کلی باید گفت که کاربردهای این پارچه ها بسیار زیاد است که در اینجا به برخی از مهم ترین آنها اشاره می‌ کنیم:
مناسب برای عایق کردن بخش های مختلف ساختمان ها، کوره ها و همچنین کارگاه های ریخته گری و جوشکاری
مناسب به عنوان کاور کولر و همچنین رابط دریچه کولر
کاور و محافظ مناسب برای بار ماشین های سنگین
به عنوان روکش استخرهای روباز جهت محافظت از وزش باد و تبخیر آب
برای تهیه و تولید انواع سایبان فروشگاه ها، مغازه ها و مراکز مختلف
در جهت تولید انواع سایبان، چتر، آلاچیق و چادرهای مسافرتی
در بخش ‌های مختلف بیمارستانی به عنوان پرده و یا کاور لوازم

قیمت برزنت در بازار چگونه مشخص می گردد؟

معمولاً پارچه برزنت جزء منسوجاتی است که در حجم های عمده مورد استفاده قرار می گیرد و اغلب افرادی که قصد خرید این پارچه را دارند ترجیح می دهند تا این پارچه را با قیمت ارزان ‌تر تهیه کنند.
قیمت برزنت در بازار نقش تاثیر گذاری در هزینه های نهایی خریداران دارد؛ زیرا هرچه این پارچه با قیمت مناسب تری تهیه شود، امکان عرضه محصولات تولید شده با آن به بازار نیز با قیمت های بهتر به وجود می آید.
اگر برای شما هم مهم است که بدانید قیمت برزنت در بازار چگونه مشخص می گردد؟ در ادامه همراه ما باشید.
در ابتدا باید بگویم که قیمت برزنت با توجه به عوامل فنی که در کارخانجات صورت می گیرد مشخص می گردد و البته این پارچه در پروسه توزیع و تا رسیدن به دست مصرف کننده نهایی نیز دچار تغییرات قیمتی می گردد.
برخی از مهمترین عوامل تاثیر گذار بر قیمت پارچه برزنت عبارتند از:
نوع الیاف مورد استفاده در تار و پود پارچه
تعداد لایه های نخ در تار و پود
ضخامت و گرماژ پارچه
داشتن برخی از ویژگی های منحصر به فرد مانند آنتی باکتریال بودن
کارخانجات برند و مطرح تولید کننده
عرض پارچه های برزنتی
قیمت برزنت

بهترین مرکز پخش پارچه برزنت ارزان

در حال حاضر روش های زیادی برای خرید پارچه برزنت وجود دارد و در واقع مراکز ارائه دهنده این پارچه ها در دسترس می باشند.
اما نکته مهم این است که برای تهیه پارچه برزنت ارزان و اطمینان از کیفیت بالای آن نمی توان به همه این مراکز اعتماد کرد و باید به دنبال پیدا کردن مراکز معتبر بود.
این مرکز به عنوان یکی از بهترین عرضه کنندگان پارچه برزنت محسوب می شود؛ زیرا تمامی دلالان و واسطه‌ ها را از معاملات خود حذف کرده است.
در واقع مجموعه کمپ ۲۴ به شکل مستقیم و بدون واسطه از کارخانجات برند و مطرح، انواع پارچه برزنت با کیفیت بالا، متناسب برای همه کاربردها را ارائه می‌ دهد.
هر مصرف کننده مطابق نیاز و شرایط خاص خود می تواند از کارشناسان ماهر حاضر در این مجموعه به صورت کاملا رایگان مشاوره گرفته و پارچه مورد نظر خود را بخرد.
راه های ارتباطی با این مجموعه بسیار آسان است و هر خریدار با توجه به شرایط خود می‌ تواند به صورت حضوری و تلفنی و یا از طریق وبسایت سفارش عمده پارچه برزنت را ثبت کند،، تا یک خرید اقتصادی و مقرون به صرفه را تجربه نماید.