0
0

تجهیزات پخت و پز مسافرتی با قیمت مناسب

نویسنده: مدیر فروش 05 آبان 1400
تجهیزات پخت و پز مسافرتی
تجهیزات پخت و پز مسافرتی با قیمت مناسب و کیفیت درجه یک، از این فروشگاه قابل خریداری است. جهت سفارش لیست اقلام و وسایل مورد نیاز کوهنوردی با شرایط ویژه و به صورت غیر حضوری، همین حالا تماس بگیرید.

انتخاب تجهیزات پخت و پز مسافرتی

انتخاب اقلام مورد نیاز برای تجربه یک سفر خوب و لذت ‌بخش، یکی از دشوار‌ترین تصمیماتی است که همه ما حداقل برای یک ‌بار با آن مواجه شده ایم.
این تصمیم برای خانم ‌ها حتی سخت تر هم می ‌شود. زمانی که نمی‌ دانید چه نوع آب و هوایی در پیش رو دارید و چه نوع لباس‌ هایی را باید انتخاب کنید هم اوضاع کمی پیچیده تر خواهد کرد.
گاهی اوقات هم پیش آمده که کل تجهیزات پخت و پز مسافرتی که در فکر داشته اید را به همراه خود برده اید اما باز هم برخی وسایل از قلم افتاده اند.
در این مقاله چک لیستی از وسایل ضروری سفر و کوهنوردی و همینطور بهترین راهکار خرید این اقلام را برایتان فراهم آورده ایم تا بتوانید سفر خوشی را تجربه نمایید.
ظروف مسافرتی
از جمله تجهیزات پخت و پز مسافرتی و کوهنوردی استفاده از ظروف مخصوص هست که به صورت یک ست درون هم جهت سهولت در حمل آنها جمع شده است و به شدت برای سفر پیشنهاد می شوند.
تجهیزات پخت و پز مسافرتی
از تجهیزات بسیار جذاب پخت و پز مسافرتی ست اجاق گاز مسافرتی به همراه میز سرو می باشد. این ست گاز مسافرتی بیشتر جهت کمپ و مسافرت پیشنهاد می شود چون حمل آن با وسیله نقلیه بسیار راحت می باشد و بوسیله این ست پخت و پز سفری می توان با تهیه غذاهای خوشمزه اوقات مفرحی را با همراهان بگذرانید.
ست قاشق و چنگا و کارد مسافرتی
از دیگر وسایل پخت و پز مسافرتی که حمل بسیار آسان دارد و همچنین از کارائی بالایی برخوردار است، ست قاشق و چنگال و کارد سفری می باشد که همگی در کیف مخصوص جای گرفته و در مسافرت و کمپینگ می توان استفاده کرد..

لیست اقلام مورد نیاز در سفر

اگر قصد سفر کردن به طبیعت، کمپینگ و یا کوهنوردی چند روزه را دارید، وسایل ضروری در لیست لوازم کمپینگ مهم ترین چالش شما برای این سفر است. اما چرا چک لیست وسایل مسافرتی یک چالش به حساب می آید؟
در سفرهای تفریحی که درون شهرها انجام می شود، اگر هر یک از ملزومات سفر را از قلم بیندازید، به راحتی امکان تهیه آن از فروشگاه های داخل شهری وجود دارد.
اما در سفرهای طبیعت گردی یا کمپینگ، کاملاً وابسته به ملزومات از قبل تهیه شده هستید. بنابراین اگر وسایل مورد نیاز را از قبل تدارک ندیده باشید، سفر شما چندان راحت نخواهد بود.
نکته قابل توجهی که در این خصوص وجود دارد، آن است که همواره دغدغه سبک کردن کوله سفر باعث می شود تا بسیاری از لوازم کمپینگ از قلم بیفتد.
در صورتی که با تهیه یک چک لیست وسایل سفر، می توان هر آنچه را که برای سفرهای طبیعت گردی و کمپینگ نیاز دارید همراه خود داشته باشید.
از جمله اقلام مورد نیاز برای کمپینگ عبارتند از: تجهیزات پخت و پز، کیسه خواب، زیر انداز، بالش، چادر، صندلی، چراغ قوه، شارژر خورشیدی و غیره.
تجهیزات پخت و پز کوهنوردی

تجهیزات پخت و پز کوهنوردی کدامند؟

کوهنوردی یکی از تفریحات و ورزش ‌های بسیار هیجان ‌انگیز و پرانرژی است. بسیاری از جوانان به این ورزش علاقه دارند و آخر هفته های خود را در کوه و طبیعت می ‌گذرانند.
ورزش در دل طبیعت روحیه‌ انسان را بسیار قوی کرده و در خلق ‌و خوی فرد تأثیر بسیار مثبتی می گذارد.
کوهنوردی نیز مانند هر ورزش دیگر به لوازم و وسایل مخصوص به خود نیاز دارد. وسایل جانبی و تجهیزات پخت و پز کوهنوردی و سفر از تنوع بسیار زیادی برخوردارند و بر روی کیفیت و لذت کوهنوردی بسیار تأثیرگذار هستند.
آشپزی در فضای باز و طبیعت می ‌تواند بسیار آرامش بخش، سرگرم کننده و دارای نتیجه دلپذیر باشد.
اگرچه ممکن است که شما بتوانید با همان تابه‌ ها و ظروفی که در خانه از آن ها استفاده می‌کنید، در سفر نیز استفاده نمایید؛ اما معمولاً این ظروف سنگین و جاگیر هستند.
بنابراین نیاز به ظروف و تجهیزات پخت و پز مسافرتی دارید. بهترین ظروف پخت و پز مسافرتی معمولاً از همه امکاناتی که شما برای آشپزی نیاز دارید، برخوردارند.
برای مثال یک چاقوی تیز و کوچک که بتواند برای مواد غذایی، طناب، پارچه و حتی چوب قابل استفاده باشد، بسیار مفید و کاربردی است و نباید از خرید آن غافل شد.
همچنین سایر تجهیزات جانبی کوه نوردی، برای آشپزی در سفر و طبیعت نیز بسیار کاربردی هستند.
به کمک انواع استند ساج و کتری سفری می‎ توان انواع غذاها را درست کرد و از داشتن چای و نوشیدنی داغ همواره لذت برد.
قیمت تجهیزات پخت و پز مسافرتی
قیمت تجهیزات پخت و پز مسافرتی

ارزان ترین قیمت تجهیزات پخت و پز مسافرتی

برای آنکه بتوانید در سفرهای خود با خیالی آسوده و راحت به تفریح ‌های مفرح و هیجان ‌انگیز خود بپردازید، باید پیش از هر کاری وسایل مورد نیاز خود را جمع ‌آوری کنید.
این جمع ‌آوری اقلام و وسایل کاملاً وابسته به نوع سفری است که در پیش رو دارید.
در نهایت شما باید تصمیم بگیرید که در سفر پیش رو چه نوع توشه ‌ای ببندید، به عنوان مثال برای سفر‌های خانوادگی و کوتاه به جای چمدان، شاید یک ساک کوچک بتواند تمام نیازهای شما را برطرف کند.
برای سفرهای کمپینگ و کوهنوردی باید از کوله پشتی های مخصوص و جادار که دارای وزن سبکی هستند، استفاده نمود.
همانطور که گفتیم لوازم کوهنوردی و کمپینگ از تنوع بسیار بالایی برخوردار هستند. در کنار چادر، کوله ‌پشتی، کفش و کیسه ‌خواب برخی از وسایل دیگر مخصوص پخت و پز مانند آتش زنه، ظروف، اجاق گاز و ... لذت را دو چندان و از سختی ‌های سفر می کاهند.
شایان ذکر است که تجهیزات جانبی بر روی ایمنی سفر و کوهنوردی هم بسیار تأثیر می‌ گذارند.
به عنوان مثال وسایل گرمایشی، دوربین شکاری و کلاه ‌های مناسب برای کوهنوردان حرفه ‌ای از تجهیزات مهم و ضروری به شمار می روند که در هنگام کمپینگ و پیمایش ‌های طولانی با درجه سختی بالا، نباید فراموش شوند.
از آن جایی که برخی از تجهیزات کوهنوردی تا سال ‌ها قابل ‌استفاده نیستند، به همین دلیل برخی از افراد آن ‌ها را کم اهمیت می ‌دانند.
ولی با خرید وسایل و تجهیزات باکیفیت، می توان با خیال راحت این اقلام را تهیه نمود و سالیان سال از آن ها در سفر استفاده کرد.
کمپ 24 یک فروشگاه آنلاین لوازم کمپینگ و تجهیزات کوهنوردی بوده که به صورت اینترنتی در حال فعالیت می باشد.
همچنین این مجموعه همواه تلاش می کند تا تمامی اقلام و لوازم مورد نیاز و کاربردی در زمینه فعالیت های کوهنوردی و طبیعت گردی را جهت استفاده علاقه مندان و ورزشکاران محترم فراهم نماید.
از جمله این اقلام می توان به ابزارها و تجهیزات کمپینگ، چادر مسافرتی، کمپ کوهنوردی، کیسه خواب، کوله پشتی، انواع ظروف مسافرتی و کوهنوردی اشاره کرد.
کلیه این وسایل با قیمتی مناسب و در بهترین کیفیت به مشتریان عزیز عرضه می شوند.