0
0

ارائه پارچه سایبان با قیمت مناسب

نویسنده: مدیر فروش 12 ارديبهشت 1401
پارچه سایبان قیمت مناسب
استفاده کردن از سایبان مزایای زیادی به دنبال داشته و موجب می شود تا در روزهای گرم تابستان و روزهای برفی و بارانی بتوان از فضای باز مغازه ها، پارکینگ ها، باغ و استخرهای رو باز استفاده کرد.
پارچه سایبان جزء اصلی ترین بخش هر سازه است که نقش اساسی در جلوگیری از نفوذ نور خورشید و برف و باران دارد. به همین جهت تولیدکنندگان انواع پارچه مناسب سایبان را با کیفیت های متفاوت و قیمت های مناسب ارائه می دهند.
قیمت پارچه سایبان با توجه به برند تولید کننده پارچه، کیفیت و ویژگی های آن و بسیاری از موارد دیگر مشخص می شود. در صورت خرید عمده به طور حتم می توانید این پارچه را با قیمت مناسب تری برای کاهش هزینه های نهایی تهیه کنید.

پارچه سایبان مناسب کدام است؟

در حال حاضر به لطف پیشرفت های زیادی که در صنعت نساجی به وجود آمده، انواع مختلفی از پارچه با ویژگی‌ های متفاوت به بازار ارائه می ‌گردد. معمولاً در روند تولید پارچه ها از الیاف مختلف استفاده می ‌کنند که نتیجه این تنوع در الیاف، تنوع در خصوصیات پارچه ها است.
سایبان جزء موارد کاربردی در محیط های روباز مانند باغ ها، آلاچیق ها، ویلاها، استخرها، کنار ساحل و بسیاری از فضاهای دیگر است. وظیفه اصلی سایبان جلوگیری از تابش مستقیم نور خورشید بر روی افراد و همچنین مانع از نفوذ برف و باران است.
نکته مهم و در برپایی سایبان ها استفاده از پارچه های مناسب با داشتن طول عمر بالا است که بتوانند در برابر عوامل جوی مقاومت کنند. در حال حاضر در بین تنوع بالای پارچه، پیدا کردن پارچه های مناسب برای تولید سایبان کار سختی نیست و چندین مدل پارچه برای این مصارف وجود دارد.
در این بخش به معرفی رایج ترین پارچه هایی که برای ساخت سایبان مورد استفاده قرار می گیرند می پردازیم:

پارچه سایبان پلی استر

پلی استر جزء متداولترین نوع پارچه های سایبان است که دارای دوام و مقاومت بالایی در برابر نفوذ آب بوده و هر چقدر ضخامت پارچه بیشتر باشد، مقاومت آن نیز افزایش می یابد.

پارچه سایبان پلی اتیلن

پارچه های پلی اتیلن مقاومت بالایی در برابر اشعه فرابنفش نور خورشید داشته و در برابر آب نیز مقاوم است. این پارچه با وزن بسیار سبک برای سایبان های متحرک کاربرد دارد.

پارچه سایبان وینیل

پارچه های سایبان وینیل در واقع پارچه های پلی استر با روکش وینیل بوده که در برابر حرارت، اشعه خورشید و همچنین رطوبت مقاوم است. اما این پارچه برای سازه های بزرگ مناسب نیست.

پارچه سایبان اکریلیک

پارچه های سایبان اکریلیک دارای وزن نسبتاً سنگین و قابلیت دفع آب است؛ به همین جهت از آن در محیط های مرطوب استفاده می ‌کنند.

پارچه سایبان برزنت

پارچه های سایبان برزنتی جزء پارچه های انعطاف پذیر بوده که با داشتن قابلیت ضد آب می توان از آن در فضاهای مختلف استفاده کرد.

مزایای پارچه سایه بان

در حال حاضر از پارچه های سایبان برای طراحی و تولید انواع آلاچیق های بزرگ و کوچک در فضای باغ و ویلا، کافی شاپ ها و رستوران ها و مراکز مختلف دیگر استفاده می کنند. همچنین از انواع پارچه سایبان برای طراحی سایبان های چتری، سایبان های قابل حمل و نقل نیز استفاده می ‌نمایند که به راحتی می توان سایبان های چتری را در هر فضای بکار برد.
وجود پارچه های مرغوب و با کیفیت برای تولید سایبان ها موجب شده تا این سازه پرکاربرد در تنوع بالاتری تولید گردد. از آنجایی که پارچه های سایبان کیفیت و ویژگی خاصی دارند، استفاده کردن از آن ها مزایای زیادی را به دنبال دارد.
در این بخش به بررسی برخی از مزایای بهترین پارچه سایبان می پردازیم:
• پارچه های سایبان معمولاً به صورت ضد اشتعال تولید شده و حرارت بالا را تحمل می کنند.
• ضد آب بودن پارچه های سایبان موجب شده تا در فضاهای مختلف بدون نگرانی از کپک زدگی و بوی بد استفاده نمود.
• قابل چاپ بودن پارچه های سایبان سبب انجام تبلیغات بر روی سایبان ها می شود.
• این پارچه ها در برابر اشیا نوک تیز مقاومت بالایی دارند.
• انعطاف پذیری پارچه های سایبان موجب شده تا سایبان ها را در فرم های هندسی مختلف تولید کنند.
• مقاومت بالا در برابر نفوذ اشعه خورشید موجب شده بدون نگرانی از پوسیدگی از سایبان ها در فضای باز برای طولانی مدت استفاده شود.

مزایای فروش اینترنتی پارچه سایبان

پارچه های سایبان در حال حاضر در تنوع بالایی تولید می ‌شوند، به همین سبب امکان طراحی و ساخت انواع سایبان در شکل و فرم های مختلف و ابعاد و اندازه های گوناگون به راحتی وجود دارد.
هم اکنون استفاده از گوشی ‌های هوشمند افزایش بیشتری پیدا کرده، فروش اینترنتی پارچه سایبان مورد توجه قرار می گیرد. در واقع می توان گفت که این فروش مزیت های بیشتری برای خریداران به وجود می آورد.
در این بخش به برخی از مزایای فروش اینترنتی پارچه سایبان می پردازیم:
• دسترسی به تنوع بالای پارچه از لحاظ نوع جنس، گرماژ و موارد مختلف دیگر
• دسترسی آسان به برندهای مطرح تولید کننده پارچه
• ارائه این پارچه ها با قیمت های مناسب تر به دلیل کاهش بسیاری از هزینه ‌های جانبی
• امکان ارسال پارچه های خریداری شده از درب کارخانجات تولید کننده برای کاهش هزینه حمل و نقل
• ارسال پارچه در کمترین روزکاری به اقصی نقاط کشور
• صرف کمترین زمان برای ثبت سفارش و خرید

خرید پارچه سایبان با قیمت مناسب

استقبال بالا از سایبان و پارچه های مناسب برای تولید آن موجب شده تا مراکز مختلفی اقدام به عرضه و فروش پارچه سایبان نمایند. اما پیدا کردن مراکز خرید که بتوان این پارچه ها را با کیفیت بالا و قیمت مناسب تهیه کرد اهمیت بیشتری دارد.
معمولاً قیمت پارچه چادر سایبان را بر اساس ویژگی‌ های پارچه، برند تولید کننده، رنگ بندی پارچه و همچنین نوع الیاف به کار برده شده در روند تولید آن مشخص می‌ کند. در این میان عواملی هم مانند مراکز عرضه و فروش مستقیم و بدون واسطه می‌ تواند بر قیمت پارچه برزنتی سایبان تأثیر بگذارد.
با انتخاب این مجموعه فروش می توانید انواع مختلف پارچه سایبان را متناسب با شرایط و نیاز خود در رنگ بندی های گوناگون تهیه کنید. مزیت انتخاب این مجموعه نسبت به سایر بازارهای فروش دسترسی به قیمت های کاملا اقتصادی است.
این مجموعه با در نظر گرفتن شرایط اقتصادی جامعه سعی کرده تمامی واسطه ها را از معاملات حذف کرده و با ایجاد ارتباط مستقیم با تولید کنندگان پارچه قیمت های مناسبی را برای محصولات خود از جمله قیمت پارچه سایبان پارکینگ مناسب در نظر بگیرد.