0
0

پارچه سایبان حیاط در طرح های متنوع قیمت مناسب

نویسنده: مدیر فروش 17 اسفند 1401
پارچه سایبان

شما برای تهیه پارچه سایبان حیاط چه مدلی را پیشنهاد می کنید؟ بنظر شما بهترین پارچه برای دوخت سایبان برای حیاط کدام است؟ پارچه ای که برای این کار مناسب است از چه خصوصیاتی برخوردار می باشد؟ برای دوخت سایبان حیاط باید چقدر هزینه کرد؟ از کجا می توان پارچه مورد نیاز برای سایبان حیاط را با کیفیت عالی و قیمت مناسب بصورت عمده خریداری کرد؟

در این مقاله ما قصد داریم پارچه های مناسب برای سایبان حیاط را به شما معرفی کنیم و به تمام سوالات بالا پاسخ دهیم. پس اگر شما هم قصد خرید پارچه سایبان حیاط را دارید ما را تا پایان همراهی کنید.

 

معرفی پارچه سایبان حیاط

آیا شما با انواع پارچه های موجود در بازار آشنایی دارید؟ در حال حاضر بازار فروش پارچه بسیار پررونق است و مشتریان زیادی دارد. صنعت نساجی هم نسبت به گذشته بسیار پیشرفت کرده است و هر روزه انواع مدل های مختلف پارچه با تناژ بالا به بازار عرضه می شود. هر کدام از این پارچه ها از خصوصیات خاصی برخوردار هستند و برای استفاده در کاربردهای مختلف طراحی شده اند. در نتیجه وقتی شما به بازار پارچه مراجعه می کنید با تنوع گسترده ای از پارچه های مختلف مواجه می شوید و باید از میان آنها انتخاب کنید. در چنین شرایطی برای این که شما خریدی موفق و درست را تجربه کنید لازم است در مورد پارچه های موجود اطلاعات بیشتری داشته باشید و شناخت کافی از آنها داشته باشید. یکی از انواع پارچه های موجود در بازار، پارچه سایبان حیاط است که ما در اینجا قصد داریم شما را با آن بیشتر آشنا کنیم.

آیا حیاط خانه شما مجهز به سایبان است؟ برپا کردن سایبان در حیاط کاربردهای بسیار زیادی دارد. مهم ترین آن این است که حیاط شما را باصفاتر می کند. با این کار شما می توانید در حیاط خود سایه زیادی ایجاد کنید و بعد زیر آن کارهای مختلف از جمله بازی کردن کودکان، نشستن، شستن و ... را انجام می دهید. همچنین با این کار می توانید سایه مناسب برای ماشین خود ایجاد کنید. پس اگر خانه شما هم دارای حیاط است و فاقد سایبان می باشد توصیه می کنیم که هر چه زودتر نسبت به برپا کردن سایبان برای آن اقدام کنید.

چنانچنه قصد دارید برای حیاط خانه خود سایبان بدوزید و یا این که تولیدی سایبان دارید و قصد دارید حجم زیادی از سایبان را به بازار عرضه کنید قبل از هر کاری لازم است که یک پارچه مناسب برای این کار تهیه کنید. پارچه سایبان حیاط باید بسیار مناسب، خوب و باکیفیت باشد تا رضایت مشتریان جلب شود. همان طور که در بالا هم گفته شد در بازار پارچه انواع مدل های مختلفی موجود است و شما باید پیش از خرید شناخت کافی از آنها داشته باشید. انواع پارچه های مختلفی هم در بازار موجود است که برای دوخت سایبان استفاده است اما لزوما همه آنها باکیفیت و استاندارد نیستند. در ادامه ما شما را با دو مورد از برترین های بازار برای دوخت سایبان آشنا می کنیم.

پارچه برزنت و پارچه پی وی سی دو مورد از بهترین و مرغوب ترین پارچه های موجود در بازار است که برای دوخت سایبان مناسب هستند. جنس این نوع پارچه ها از ترکیب الیاف های مصنوعی و طبیعی است و تمام خصوصیات یک پارچه خوب را دارند.

 

پارچه سایبان باید از چه خصوصیاتی برخوردار باشد؟

پارچه سایبان حیاط باید از خصوصیات زیر برخوردار باشد تا بتوان گفت که این پارچه مرغوب و باکیفیت است:

  • از ضخامت مناسبی برخوردار باشد.
  • بافت آن متراکم باشد.
  • باید ضد آب باشد. یعنی آب نتواند به داخل آن نفوذ کند تا مشتری بتواند سایبان را حتی در روزهای بارانی هم برپا کند.
  • باید در مقابل باد و طوفان مقاوم باشد.
  • باید از استحکام بالایی برخوردار باشد و دچار پارگی نشود.
  • در برابر اشعه خورشید مقاوم باشد و کیفیت خود را از دست ندهد.
  • دوام و طول عمر بالایی داشته باشد تا مشتری برای سالیان سال بتواند از آن استفاده کند.
  • در رنگ ها و طرح های متنوعی موجود باشد.
  • شستشوی آن آسان باشد.
  • بر اثر تماس با شوینده ها تغییر رنگ ندهد.
  • قیمت پارچه سایبان حیاط مناسب و مشتری پسند باشد.

اگر پارچه ای را پیدا کردید که تمام خصوصیات گفته شده در بالا را داشته باشید فرصت را از دست ندهید و هر چه سریع تر نسبت به خرید آن اقدام کنید.

 

نرخ قیمت پارچه سایبان حیاط

قیمت پارچه سایبان حیاط برای مشتریان آن بسیار حائز اهمیت است و به دنبال آن هستند که این پارچه را با قیمت مناسبی خریداری کنند. مشتری با مراجعه به بازار پارچه و مشاهده اختلاف قیمت ها در آن کمی سردرگم می شود و نمی داند که برای خرید کدام را انتخاب کند. علت این اختلاف قیمت این است که قیمت پارچه سایبان به فاکتورهای زیادی بستگی دارد که ما در اینجا به ذکر چند مورد از آنها می پردازیم:

  • جنس پارچه
  • برند سازنده
  • کیفیت ساخت
  • میزان استحکام و ماندگاری پارچه
  • ضخامت پارچه
  • طرح و رنگ پارچه

در کنار مواد گفته شده در بالا نباید از نقش واسطه ها و افراد سودجو در بازار پارچه هم غافل بود. در چنین شرایطی بهترین راهکار این است که پارچه سایبان حیاط را از نمایندگی های رسمی خریداری کنید.

 

بهترین راه خرید پارچه سایبان کدام است؟

کمپ 24 یکی از نمایندگی رسمی فروش پارچه در تهران است که به صورت آنلاین مشغول به فعالیت می باشد. شما می توانید انواع پارچه سایبان حیاط را در مدل ها و طرح و رنگ های متنوع با کیفیت عالی و قیمت درب کارخانه از کمپ 24 خریداری کنید. جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد نحوه سفارش با کارشناسان این مجموعه تماس بگیرید.