0
0

فروش عمده پارچه برزنت نانو سایبان در رنگ و طرح گوناگون

نویسنده: مدیر فروش 11 بهمن 1401
پارچه برزنت نانو سایبان

فروش عمده پارچه برزنت نانو سایبان توسط کدام مراکز انجام می شود؟ برای تهیه و دوخت سایبان باید از چه پارچه هایی استفاده کرد؟ پارچه های سایبان کدام هستند و دارای چه خصوصیاتی می باشند؟ آیا پارچه برزنت برای سایبان مناسب است؟ برزنت نانو چطور؟ اگر شما دارای تولیدی سایبان هستید و به دنبال یک پارچه ای برای دوخت سایبان می گردید که هم کیفیت آن از همه لحاظ مناسب باشد و هم قیمت آنها، توصیه می کنیم که این مقاله را با دقت مطالعه فرمایید. در اینجا ما قصد داریم علاوه بر پاسخ سوالات بالا به معرفی یکی از بهترین مراکز فروش عمده پارچه برزنت نانو سایبان بپردازیم.

 

پارچه برزنت نانو سایبان چیست؟ 

یکی از این سوالاتی که مخاطب در این صفحه با آن مواجه می شود این است که برزت نانو چیست؟ اگر به بازار پارچه سری بزنید متوجه می شوید که تعداد زیادی مراکز فروش عمده پارچه برزنت نانو سایبان وجود دارند که اتفاقا همه آنها هم مشتریان زیادی دارند. این اثبات می کند که پارچه برزنت نانو با استقبال زیادی از سوی مشتریان مواجه شده است و بسیار پرطرفدار می باشد.

اگر بخواهیم به طور دقیق به پارچه های سایبان بپردازیم باید بگوییم در کل دو مدل پارچه پی وی سی و برزنت از بهترین های بازار برای دوخت سایبان است که البته ما در اینجا به طور خاص به پارچه برزنت می پردازیم. پارچه برزنت توسط کارخانجات نساجی داخل کشور و با ترکیب الیاف های مصنوعی و طبیعی تولید می شود. پارچه برزنت نانو هم که در بالا به آن اشاره کردیم همان پارچه های برزنت سایبان است با این تفاوت که الیاف های آن را در حین تولید به مواد نانو آغشته می کنند. یعنی می توان گفت که پارچه برزنت نانو از فناوری نانو تشکیل شده است.

پارچه های برزنت نانو یک انتخاب بسیار مناسب برای دوخت سایبان ها می باشد زیرا این پارچه از خصوصیات بسیار خاصی برخوردارند. شما می توانید این پارچه ها را از مراکز فروش عمده پارچه برزنت نانو سایبان در بازار خریداری کنید.

خصوصیات پارچه برزنت نانو سایبان

در پاراگراف قبلی به طور مختصر با پارچه برزنت نانو آشنا شدید و پی بردید که این پارچه یکی از بهترین گزینه های موجود برای دوخت سایبان است. در اینجا قصد داریم به این موضوع بپردازیم که چرا برزنت سایبان انتخاب مناسبی برای دوخت سایبان است یا به عبارت ساده تر پارچه برزنت چه خصوصیات و ویژگی هایی دارد که آن را برای دوخت سایبان مناسب کرده است؟ در ادامه به برخی از مهم ترین خصوصیات مثبت این پارچه که توجه همه را به خود جلب کرده است می پردازیم:

  • پارچه برزنت نانو ضد آب است. یعنی مانع ورود آب می شود. به همین جهت در جاهایی که بارندگی زیادی هم دارد می توان از سایبان دوخته شده از این پارچه استفاده کرد.
  • برزنت نانو بسیار مستحکم و مقاوم است و دوام و ماندگاری بالایی دارد و می توانید تا سالیان سال از آن استفاده نمایید.
  • برزنت نانو در برابر باد و طوفان، اشعه های نور خورشید، رطوبت و دیگر عوامل محیطی مقاوم می باشد و هیچ آسیبی نمی بیند.
  • این پارچه به دلیل برخورداری از فناوری نانو در برابر آتش مقاوم است و به اصطلاح ضدحریق می باشد.
  • این پارچه مانع ورود گرد و غبار و نور خورشید می شود.
  • پارچه برزنت نانو سایبان در طرح ها و رنگ های بسیار متنوع و زیبایی تولید می شوند و مشتری می تواند رنگ و طرح دلخواه خود را از میان آنها پیدا کند.
  • پارچه برزنت نانو از قابلیت چاپ طرح و نقش های گوناگون بر روی آن برخوردار است..

تمامی خصوصیات گفته مشتریان را مجاب کرده است که برزنت نانو یک انتخاب بسیار درست و مناسب برای تهیه سایبان است و به همین جهت مشتریان مراکز فروش عمده پارچه برزنت نانو سایبان روز به روز در حال افزایش هستند. اگر شما هم قصد خرید این پارچه را دارید بهتر است که ابتدا با نرخ قیمت آن در بازار و عوامل موثر بر آن تا حدودی آشنا شوید. در پاراگراف بعدی ما این موضوع را به طور مفصل شرح خواهیم داد.

 

نرخ قیمت پارچه سایبان در بازار به چه پارامترهایی بستگی دارد؟

شاید برایتان جالب باشد بدانید که قیمت هایی که در مراکز فروش عمده پارچه برزنت نانو سایبان در بازار ارائه می شود با یگدیگر متفاوت هستند. لابد از خود می پرسید چرا باید در بازار فروش پارچه اختلاف قیمت وجود داشته باشد؟ دلیل این شرایط موجود در بازار پارچه این است که قیمت فروش پارچه سایبان به پارامترهای زیادی وابسته است که برخی از آنها در لیست زیر آورده شده است:

  • نوع پارچه سایبان : قیمت پارچه های پی وی سی و برزنت متفاوت است.
  • خاصیت نانو داشتن پارچه موجب بالا رفتن قیمت فروش آن می شود.
  • میزان ضخامت و استحکام پارچه
  • کیفیت ساخت
  • برند سازنده
  • رنگ و طرح پارچه
  • نوسانات قیمت در بازار
  • وجود واسطه ها و دلال ها در بازار پارچه

همان طور که مشاهده کردید عوامل زیادی در تعیین قیمت نهایی پارچه دخیل هستند و حتی بعضی از این عوامل مثل واسطه ها موجب می شوند که شما پارچه را با قیمت بسیار بالایی خریداری کنید. برای جلوگیری از این اتفاق باید از یک نمایندگی رسمی و معتبر که واسطه ها در آن دخیل نیستند خرید کنید. همچنین با خرید عمده هم می توانید از فروشنده تخفیف بگیرید و هزینه های خود را کاهش دهید.

 

فروش عمده پارچه برزنت نانو سایبان در کمپ 24 

کمپ 24 یکی از معتبرترین نمایندگی های فروش عمده پارچه برزنت نانو سایبان است که شما می توانید پارچه برزنت نانو سایبان را در مدل ها و طرح های متنوع و با قیمت درب کارخانه از آن خریداری کنید. جهت ثبت سفارش با ما تماس بگیرید.