0
0

پارچه پی وی سی مناسب سایبان کدام است؟

نویسنده: مدیر فروش 19 بهمن 1400
پارچه سایبان
ویژگی‌ های پارچه پی وی سی کدام است؟
قیمت پارچه پی وی سی چگونه مشخص می گردد؟
با پیشرفت های روز افزونی که در صنعت نساجی به وجود آمده، پارچه هایی با ویژگی و کیفیت های فوق العاده بالا تولید شده اند که در صنعت ساخت و ساز تأثیرات فوق العاده ای می گذارند.
در واقع پارچه های پی وی سی سبب شده تا سرعت ساخت و سازها افزایش پیدا کند. در ادامه این مطلب اطلاعات بیشتری درمورد پارچه های پی وی سی و بهترین مرکز فروش آنها ارائه کرده ‌ایم:

در مورد پارچه pvc چه می دانید؟

پارچه پی وی سی یکی از پوشش های پلی اورتان و حاصل ترکیبات شیمیایی خاصی است که در این مواد به وجود می آید. مواد پلی اورتان بر روی پارچه پلی استر به مانند یک لاک قوی تمامی الیاف پارچه را پوشش می دهند، به همین سبب قابلیت شستشوی این پارچه به آسانی فراهم می گردد.
قدمت استفاده از پارچه pvc به دهه ۶۰ میلادی بر می رسد که استفاده از این مواد بر روی پارچه های پلی استری به دلیل داشتن مقاومت بالا در برابر اشعه فرابنفش خورشید و کم بودن خطر پوسیدگی مورد استقبال قرار گرفتند.
امروزه از پارچه های pvc برای طراحی سقف های پارچه ای کششی استفاده می کنند. چرا که موجب شده تا سازه های بسیار زیبا و خاص در آمفی تئاترها و پارک ها ایجاد گردد.
در حال حاضر بهترین سایبان ها را از پارچه های pvc طراحی و تولید می کنند. زیرا این پارچه ها قابلیت شکل گیری در طرح های متفاوت و متنوع را داشته و از رنگ بندی های زیبایی برخوردار است.
از آنجا که سایبان ها جزء مهمترین ملزومات مورد استفاده در ویلا، حیاط، رستوران و کنار ساحل و دریا است. انتخاب یک پارچه مناسب که بتواند از افرادی که قصد استراحت در زیر سایبان را دارند در برابر نور خورشید محافظت نماید، اهمیت زیادی پیدا می کند. به همین جهت انتخاب پارچه پی وی سی سایبان مقاوم و متناسب با نوع سازه سایبان جزء بهترین انتخاب ها محسوب می شود.
ویژگی های پارچه پی وی سی سایبان

ویژگی های پارچه پی وی سی سایبان

پارچه پی وی سی یکی از پارچه های پرکاربردی بوده که در حال حاضر جایگزین بسیاری از مصارف سنتی در ساخت و سازها شده است. چرا که این پارچه ویژگی‌ های منحصر به فردی داشته که آن را برای استفاده در موقعیت ‌ها و مکان ‌های مختلف مناسب می کند.
نکته مهمی که در مورد پارچه پی وی سی سایبان وجود دارد، تنوع بالای آن است، زیرا با تغییر در ترکیبات این ماده می توان پارچه هایی با ویژگی های متفاوت تولید کرد. به همین جهت موارد استفاده و کاربردهای این پارچه با افزایش زیادی روبرو می گردد.
برخی از مهمترین ویژگی های پارچه پی وی سی عبارتند از:

ضخامت بالا

از مهمترین ویژگی و مزیت پارچه پی وی سی می توان به ضخامت بالای آن اشاره نمود، این نوع پارچه در مقایسه با سایر پارچه های دیگر به دلیل دو لایه روکش وجود دارد.

دوام و ماندگاری

یکی از مهمترین مواردی که در پارچه مناسب سایبان مد نظر قرار می گیرد، دوام و طول عمر پارچه است که پارچه های پی وی سی بین ۲۵ تا ۳۰ سال حداقل بدون هیچ مشکلی ماندگاری دارند.

استحکام و قدرت بالا

پارچه های پی وی سی ساختار چند لایه داشته که این چند لایه بودن ساختار کمک زیادی به استحکام و قدرت پارچه می کند. به همین سبب جزء انتخاب‌های اول برای ساخت سازه های پارچه ای است.

ویژگی ضد آب بودن

پارچه های پی وی سی به دلیل ویژگی ‌های خاصی که در ترکیبات آنها رخ داده، در برابر نفوذ آب مقاومت بالایی داشته و به هیچ عنوان آب و رطوبت را از خود عبور نمی دهد.

قیمت مقرون به صرفه

از مهمترین فاکتورها که در هنگام خرید پارچه ها مد نظر قرار می گیرند قیمت بوده که قیمت پارچه پی وی سی با توجه به ویژگی های منحصر به فرد آن مقرون به صرفه است.

مقاومت کششی

این پارچه از مقاومت کششی بالایی برخوردار بوده و به راحتی به هر شکل و فرمی می توان آن را در آورد و در نصب سازه های خواص به آسانی می توان از پارچه پی‌ وی ‌سی استفاده نمود.

سهولت نصب

نصب پارچه pvc بر روی سایبان و هر فضای دیگری به آسان ترین شکل ممکن و سریع انجام می شود.

وزن سبک

وزن سبک این پارچه موجب شده تا در شرایط مختلف به راحتی بتوان از آن استفاده کرد. چرا که در برابر مقاومت بالا و قدرت مکانیکی این پارچه وزن سبک از ویژگی منحصر به فرد محسوب می گردد.
قیمت پارچه پی وی سی سایبان

عوامل موثر بر قیمت پارچه پی وی سی سایبان

استفاده از انواع سایبان در طرح ها و مدل های مختلف هر روزه رو به افزایش است. این تقاضا برای سایبان ها موجب شده تا تولید کنندگان مدل های مختلفی از سایبان را طراحی و تولید نمایند.
مسئله ای که در هنگام خرید پارچه پی وی سی برای خریداران عمده مهم بوده، قیمت اعلام شده است. چرا که قیمت پارچه پی وی سی سایبان تأثیر زیادی در هزینه های نهایی مراکز تولیدی می گذارد.
قیمت پارچه پی وی سی به عوامل زیادی ارتباط پیدا می‌کند که برخی از این عوامل، به صورت فنی در کارخانه به وجود می ‌آیند. برخی دیگر در پروسه توزیع پارچه از کارخانه تا رسیدن به دست مصرف کننده نهایی و قیمت آن تأثیر دارند.
در این بخش به برخی از مهمترین عوامل به طور مختصر اشاره می کنیم:
• کیفیت پارچه پی وی سی از لحاظ نوع مواد پوششی و الیاف به کار رفته شده در بافت پارچه
• تنوع در رنگ بندی پارچه های پی وی سی و استفاده از رنگ ها با برندهای خاص
• تنوع در عرض پارچه های پی وی سی و امکان انتخاب عرض مناسب با سازه
• حجم سفارش برای خرید پارچه pvc
• انتخاب نوع مراکز عرضه و فروش به صورت مستقیم یا با واسطه
خرید پارچه پی وی سی ارزان

خرید پارچه پی وی سی ارزان از درب کارخانه

پارچه پی سی جزء پارچه‌های پر استفاده بوده که در حال حاضر نه تنها در صنعت تولید سایبان، بلکه در صنایع دیگر نیز کاربرد دارد. به همین جهت اغلب خریداران عمده ترجیح می دهند تا این خرید پارچه پی وی سی ارزان را با قیمت ارزان تهیه کنند.
از درب کارخانه با انتخاب این مجموعه امکانپذیر است. چرا که تمامی واسطه ها حذف شده و پس از ثبت سفارش، پارچه از درب کارخانه تولید کننده برای مصرف کننده ارسال می گردد. نحوه ارسال تأثیر زیادی در کاهش هزینه ‌های حمل و نقل و جابجایی و در نهایت هزینه نهایی پارچه می گذارد.
در صورتی که پارچه پی وی سی سایبان را در حجم عمده و تنوع رنگ بندی و ضخامت نیاز دارید، با خیال راحت با کارشناسان فروش این مجموعه ارتباط بگیرید. ارتباط با کارشناسان سبب می شود تا با آگاهی کامل دست به انتخاب و خرید پارچه مورد نظر خود بزنید.