0
0

برزنت خوب از کجا بخرم؟

نویسنده: مدیر فروش 21 ارديبهشت 1401
برزنت خوب

خرید پارچه برزنت برای افرادی که آشنایی کافی با این پارچه ندارند، قدری مشکل است. زیرا در میان تنوع بالای این پارچه ها از لحاظ ضخامت گرماژ، رنگ بندی و حتی نوع مواد اولیه تشخیص پارچه مناسب اهمیت پیدا می کند.
به همین دلیل انتخاب مراکز عرضه و فروش که اطلاعات کافی در مورد انواع پارچه برزنت ارائه می ‌دهند کمک می ‌کند تا خریدار با خیال راحت مناسب ترین نوع پارچه را با توجه به موارد استفاده تهیه کند.
از آنجایی که قیمت پارچه برزنت هم ارتباط مستقیم به ویژگی های آن پیدا می کند، در نتیجه برای هر نوع مصارفی می توان پارچه ای با نرخ مناسب تهیه کرد که از لحاظ اقتصادی به صرفه است.

هدف از تهیه پارچه برزنت چیست؟

زمانی که قصد دارید پارچه برزنت تهیه کنید در ابتدای امر باید مشخص شود که پارچه را برای چه کاربردهایی نیاز دارید. در واقع اگر مصرف کننده به خوبی نتواند نوع نیاز خود بعد از آن طبقه بندی پارچه مدنظر را مشخص کند. ممکن است پارچه کاملاً اشتباه تهیه کرده و در طی استفاده با مشکلات زیادی روبرو گردید.
از آنجا که پارچه های برزنتی با ویژگی های مختلفی مانند مقاومت در برابر آب، حرارت، استحکام زیاد در برابر کشش و ویژگی های دیگر وجود دارند؛ پس مشخص کردن دقیق نیاز اولیه موجب می شود تا بهترین پارچه را تهیه نمایید.
برای روشن تر شدن هدف از تهیه پارچه برزنت در این بخش به بررسی برخی نیاز خریداران می پردازیم:

استحکام بالا

تمامی پارچه های برزنتی مقاومت خوبی دارند؛ اما استحکام بالا به معنای تحمل کشیدگی و وزن زیاد است. در چنین شرایطی پارچه های برزنتی سبک و نازک کاربرد ندارند و نیاز است که حتماً برزنت ضخیم تهیه شود.

مقاوم در برابر نور خورشید

مقاومت در برابر نور خورشید به معنی قرار گیری طولانی مدت پارچه های برزنتی در فضای باز بدون هیچ پوسیدگی است. پس پارچه های برزنتی که به مواد ضد یووی آغشته هستند انتخاب کنید.

ضد آب و رطوبت

یکی از ویژگی ‌های خاص پارچه های برزنتی مقاومت در برابر آب و رطوبت است؛ اما زمانی که این ویژگی مد نظر است به معنای مقاومت ۱۰۰ درصدی در برابر آب و رطوبت بوده که باید این پارچه ها در فضای باز و شرایط جوی مختلف از لوازم محافظت کنند. پس نیاز است که حتما از پارچه برزنت با روکش مواد pvc استفاده شود.

مقاوم در برابر حرارت

تمامی پارچه های برزنتی در دسته پارچه های نسوز و دیر سوز قرار می گیرند؛ اما زمانی که نیاز به پارچه مقاوم در برابر حرارت است؛ باید از پارچه هایی استفاده شود که کاملا ضد حریق بوده و باید از این پارچه ها در محیط کوره ها استفاده گردد پس تهیه پارچه برزنت نسوز مد نظر می باشد.

شناخت انواع پارچه برزنت

در صورتی که انتظارات شما از پارچه برزنت با توجه به شغل و نوع نیاز مشخص گردد، به شکل بهتری می توانید در بین تنوع پارچه های برزنتی بهترین را تهیه کنید.
در این بخش قبل از اقدام به خرید پارچه های برزنتی برخی از مهم ترین پارچه ها را معرفی می کنیم تا به شکل راحت تر و دقیق تر بتوانید پارچه مورد نظر را انتخاب کنید:
انواع پارچه برزنت عبارتند از:

برزنت کانتینری

برزنت های کانتینری بیشتر در دوخت چادرهای برزنتی کانتینر و ترانزیت کاربرد دارند و در برابر بارش باران و برف مقاوم است.

برزنت نانو

برزنت نانو جزء پارچه های لطیف و انعطاف پذیر است که در عین حال ضد آب و آفتاب بوده و در ابعاد و رنگ های مختلف تولید می شود.

برزنت نسوز

در روند تولید پارچه های برزنت نسوز از الیاف نسوز مانند مواد آلومینیومی، سرامیکی، الیاف فویلدار و فایبرگلاس استفاده می کنند، تا این پارچه ها را تا دمای ۱۲۰۰ درجه سانتیگراد در برابر آتش و حرارت مقاوم کنند.

برزنت شمعی

برزنت شمعی از اقسام پارچه های سبک و نرم بوده که دوخت راحت داشته و برای تولید انواع چادرهای مسافرتی، کیف و کیسه های خرید کاربرد دارد.

بهترین راه خرید پارچه برزنت

در حال حاضر که پارچه های برزنتی موارد استفاده و کاربردهای گسترده ای دارند اهمیت داشته که این پارچه ها را از کجا و چگونه تهیه می کنید؟
مراجعه کردن به مراکز عرضه و فروش مستقیم و بدون واسطه موجب می ‌شود تا به بهترین پارچه های موجود در بازار دسترسی پیدا نمایید. همچنین می توانید با پرداخت هزینه مقرون به صرفه پارچه مورد نظر خود را در طرح و رنگ و ضخامت مناسب بخرید.
برخی از مراکز عرضه مستقیم پارچه برزنت به شرح ذیل است:
• کارخانجات تولید کننده پارچه های برزنت
• نمایندگی های معتبر در شهرهای مختلف
• عمده فروشی ها و بنکداری ها در بازارهای بزرگ
• سایت های معتبر آنلاین زیر نظر کارخانجات و نمایندگی ها

بزرگترین مرکز فروش پارچه برزنت مرغوب

تولید پارچه برزنت مرغوب و با کیفیت بالا موجب می شود تا در شرایط آب و هوایی یا محیط های پر حرارت این پارچه ها بتوانند از محیط و جان افراد به خوبی محافظت کنند.
با داشتن اطلاعات کافی در مورد انواع پارچه برزنت باز هم انتخاب پارچه های مناسب کار دشواری به نظر می رسد. پس با انتخاب مراکزی که اطلاعات کافی در این زمینه دارند می توانید پارچه های بهتری را تهیه نمایید.
این مجموعه یکی از بزرگترین مراکز فروش پارچه برزنت مرغوب به شمار می آید، زیرا با تمامی تولید کنندگان و کارخانجات نساجی معتبر همکاری می کنند. به همین دلیل تنوع بالایی از پارچه های برزنت با کیفیت را ارائه می دهد.
در صورت نیاز به هر نوع پارچه برزنت قبل از اقدام به خرید با کارشناسان این مجموعه ارتباط گرفته تا به طور کامل اطلاعات لازم و کاربردی را به شما ارائه کنند. دریافت مشاوره کاملاً تخصصی موجب می ‌شود تا ضمن آشنایی با لیست قیمت پارچه های برزنتی، بهترین نوع را برای کاربرد خود بخرید.