0
0

چادر مسافرتی برزنتی ضد آب

نویسنده: مدیر فروش 07 اسفند 1400
چادر مسافرتی برزنتی ضد آب
چادر مسافرتی برزنتی ضد آب بهترین گزینه برای رفتن به دل طبیعت و طی کردن تعطیلات است. برای دسترسی به تنوع بالای چادرهای مسافرتی از لحاظ نحوه طراحی و تولید و ابعاد و اندازه این مجموعه بهترین گزینه انتخابی محسوب می گردد.
در هنگام تهیه چادر مسافرتی برزنتی اولین مسئله ‌ای که باید مد نظر قرار بگیرد، این بوده که چند نفر می توانند از چادر استفاده کنند. همچنین نحوه باز و بسته شدن چادرها نیز جزء موارد بسیار مهمی است که در هنگام خرید باید مد نظر قرار بگیرد.
با پیشرفت هایی که در تکنولوژی رخ داده دیگر نسل محصولات سنگین و قدیمی گذشته و با تهیه محصولات پیشرفته و به روز در مدت زمان کوتاه می توانید چادر مسافرتی مدرن را برای استراحت آماده کرد.
برای آشنایی بیشتر با ویژگی های چادر مسافرتی برزنتی ضد آب و آشنایی با بزرگترین مرکز عرضه و فروش این محصول در ادامه اطلاعات بیشتری را ارائه می دهیم.

بررسی انواع چادر مسافرتی از لحاظ مزایا و معایب

با پیشرفت های زیادی که در صنعت نساجی به وجود آمده، انواع مختلفی از پارچه های با کیفیت بالا تولید شده اند که برای طراحی و دوخت انواع چادر مسافرتی می ‌توان از پارچه مناسب استفاده کرد.
استفاده از مدرنیته و تکنولوژی های به روز موجب شده تا چادرهای مسافرتی در کمترین زمان ممکن نصب و در همین مدت زمان کوتاه جمع آوری گردد و دیگر نیاز به صرف ساعت ها زمان برای برپایی یک چادر و استراحت کوتاه در دل طبیعت نیست.
در این بخش به بررسی برخی از مدل های مختلف چادر مسافرتی از لحاظ مزایا و معایب آنها می پردازیم، تا با شناخت کامل و دقیق محصول مناسب خود را تهیه کنید:

چادر گرده ماهی

از مدل ‌های رایج در محصولات کمپین بوده و به شکل گربه ماهی طراحی می گردد. در این مدل یک تیر آلومینیومی سبک در بخش میانی به حالت مثلثی قرار می دهند، تا استقامت آن بیشتر گردد .

چادر مسافرتی گنبدی

جزء رایج ترین مدل های چادر بوده که از دو میله منعطف در بالای چادر که به شکل گنبد عبور می ‌کنند تولید می گردد. این چادر در ابعاد مختلف طراحی می شود و مهم ترین مزایای آن می توان به برپایی و جمع آوری آسان، وزن سبک و بسته بندی کوچک اشاره کرد. از معایب این چادر می ‌توان به ناپایداری در شرایط جوی و ناپایداری در ابعاد بزرگ اشاره نمود.

چادر مسافرتی تونلی

این چادر مسافرتی برای گروه‌ ها و خانواده ‌های بزرگ مؤثر بوده و تعداد افراد زیادی را در خود جای می ‌دهد و از یک سری میله های انعطاف پذیر به حالت تونل تشکیل شده است. مهمترین مزایای این چادر برپایی و جمع آوری آسان فضای ذخیره سازی زیاد و پایدار در شرایط جوی بوده و همچنین از معایب آن می توان به وزن زیاد و مناسب بودن برای کمپینگ اتومبیل و عدم پایداری در بارش باران شدید اشاره نمود.

چادر مسافرتی ژئودزیک

این مدل چادر ساختار بهبود یافته چادرهای گنبدی بوده که مقاومت بیشتری در شرایط مختلف دارد. از مهم ‌ترین مزایای آن می ‌توان به پایداری در هوای بد و وزش باد شدید، فضای مناسب و وزن سبک اشاره کرد. از معایب این چادر هم نامناسب برای گروه های بزرگ و قیمت بالا است.

ویژگی های چادر مسافرتی برزنتی

چادر مسافرتی برزنتی جزء محصولات پرکاربردی است که در بین متریال های دیگر بیشتر مورد توجه قرار می گیرد. چرا که پارچه های برزنت با داشتن وزن سبک از استحکام و مقاومت بالایی برخوردارند.
امکان طراحی و تولید این چادرها با ابعاد کوچک و قابلیت حمل و جابجایی توسط کوله پشتی وجود دارد. در کلیه روند تولید از پوشش های داخلی مقاوم در برابر رطوبت به کار می برند، تا به شکل ۱۰۰ درصد نفوذ رطوبت به فضای داخل چادر گرفته شود.

چادر مسافرتی برزنتی با داشتن برخی از ویژگی‌ های خاص بیشتر مورد توجه قرار می گیرد که عبارتند از:

مقاومت در برابر اشعه فرابنفش

پارچه های برزنت در برابر اشعه فرابنفش خورشید مقاومت بالایی دارند و برای مدت طولانی می ‌توان از چادرها در فضای باز استفاده کرد.

ضد آب و رطوبت

استفاده از تکنولوژی ‌های جدید منجر به تولید پارچه های برزنت با مقاومت بالا در برابر آب و رطوبت شده و به همین سبب امکان طراحی انواع چادرهای مسافرتی با قابلیت ضد آب وجود دارد.

ضد گرد و غبار

امکان نفوذ گرد و غبار به داخل فضای چادر به دلیل تراکم بافت بالای این پارچه وجود ندارد.

انعطاف پذیری بالا

پارچه های برزنتی از انعطاف پذیری بالایی برخوردار بوده به همین سبب می توان در طرح و اشکال گوناگون از این چادر با تحمل وزن سنگین استفاده نمود.

تنوع در رنگ بندی

پارچه های برزنت در تنوع بالای رنگ بندی تولید می شوند و دست خریدار در انتخاب این رنگ ها باز است.

قیمت انواع چادر برزنت ضد آب

انواع مختلف چادر برزنت از لحاظ ابعاد و اندازه و شکل و فرم طراحی را می توان با پارچه های برزنتی تولید کرد. اما نکته مهم در هنگام تهیه قیمت این چادرها است که تأثیر زیادی در هزینه خریداران می گذارد.
معمولاً عوامل مختلف وجود دارد که بر قیمت انواع چادر برزنت ضد آب تأثیر می گذارد. با شناخت این عوامل به شکل بهتری می توانید یک سازه مناسب تهیه کنید.
در این بخش به بررسی برخی از عوامل تأثیرگذار بر قیمت چادر مسافرتی ضد آب می پردازیم:
• ضخامت پارچه های بکار برده شده در روند تولید چادر و چندلا بودن این پارچه ها مهم است.
• مواد پوششی که در روند تولید پارچه برزنت برای تقویت ضد آب بودن پارچه استفاده می شود.
• طراحی و تولید مدل های مختلف چادر برزنتی از لحاظ نحوه باز و بسته شدن چادرها تأثیر دارد.
• ابعاد و اندازه چادرها از مهم ترین عوامل مؤثر بر قیمت است.
• برند و کارخانجات تولید کننده پارچه و استفاده از دستگاه ‌های مختلف در روند تولید چادرهای برزنتی نیز می ‌تواند در کیفیت نهایی چادرها تأثیر بگذارد.

بزرگترین مرکز فروش چادر مسافرتی

پیدا کردن مراکزی که چادر مسافرتی برزنتی را در تنوع بالا از لحاظ ابعاد، رنگبندی و طرح و مدل ارائه می کند، تأثیر زیادی در انتخاب محصول مناسب و کاربردی دارد. همچنین در چنین شرایطی می توان متناسب با هزینه های در نظر گرفته شده از مدل‌ های مختلف چادر نیز تهیه نمود.
این مجموعه یکی از بزرگترین مراکز فروش چادر مسافرتی محسوب می گردد که با داشتن تنوع بالای چادر دست خریدار را برای انتخاب محصول مناسب باز می ‌گذارد.
مهم ترین ویژگی های انتخابی این مجموعه برای خرید می توان به دسترسی به قیمت مناسب، کیفیت بالا، ارسال در سریع ترین زمان ممکن و محصولات تولید شده در کارخانجات برند و معتبر اشاره نمود.