0
0

انواع تخت مسافرتی مناسب سفر و کمپینگ

نویسنده: مدیر فروش 18 ارديبهشت 1403
قیمت تخت مسافرتی

 انواع تخت مسافرتی کدام است؟ آیا شما با کاربردهای تخت تاشو و اهمیت استفاده از آن در کمپینگ ها آشنا هستید؟ به نظر شما کدام یک از انواع تخت مسافرتی بیشتر مناسب خرید می باشد؟ در این مقاله ما به بررسی کامل تخت تاشو‌مسافرتی‌ و انواع مدل های آن می پردازیم. چنانچنه شما هم قصد خرید انواع تخت‌ مسافرتی دارید توصیه می کنیم که ابتدا قبل از اقدام به خرید مطالب این صفحه را مطالعه فرمایید تا با آگاهی بیشتر خرید کنید.

 

تخت‌مسافرتی چیست و چه کاربردی دارد؟ 

تخت‌مسافرتی چیست و تفاوت آن با دیگر تخت های معمولی چه می باشد؟ این سوال ممکن است برای خیلی از مردم مطرح شود. تخت های‌مسافرتی که اغلب با اسم تخت تاشو‌مسافرتی شناخته می شود یک نوع تخت معمولی است با این تفاوت که قابل تا و جمع شدن می باشد یعنی می توانید آن را باز کنید و بعد آن را کاملا تا کنید تا فضای کمی را اشغال کند.

این تخت مسافرتی‌کمپ یکی از ضروری ترین تجهیزات مسافرت و کمپینگ ها می باشد. چرا که در طول سفر برای استراحت کردن و خوابیدن نیاز به استفاده از آن دارید. اما نمی توان از تخت های معمولی برای مسافرت استفاده کرد زیرا حمل آن بسیار دشوار است و همچنین فضای بسیار زیادی را هم اشغال می کند. اما تخت مسافرتی‌کمپ هیچ کدام از این مشکلات و محدودیت ها را ندارد چرا که وزن بسیار سبکی دارد و همچنین قابل جمع و تا شدن می باشد و به همین دلیل فضای بسیار کمی را اشغال می کند و می توانید بدون نگرانی از بابت کمبود فضا برای وسایل این نوع تخت را همراه خود داشته باشید و برای خوابیدن و استراحت کردن در دل طبیعت از آن استفاده کنید.

البته کاربرد انواع تخت مسافرتی تاشو تنها با سفر و کمپینگ ختم نمی شود بلکه خیلی از مردم در مکان های مختلف از جمله محل کار ممکن است به دلیل بیماری های مختلف مثل کمردردی که دارند نیاز داشته باشند هرچند وقت یک بار دراز بکشند و استراحت کوتاهی داشتنه باشند، انواع تخت مسافرتی‌ تاشو یک گزینه بسیار مناسب برای اینگونه استفاده ها به شمار می رود.

شما می توانید این تخت ها را در مدل ها و طرح های متنوع در مراکز فروش انواع تخت‌ مسافرتی که در سراسر کشور موجود هستند خریداری کنید. در ادامه شما را با مدل های مختلف این نوع تخت آشنا خواهیم کرد.

 

انواع تخت مسافرتی مناسب سفر و کمپینگ 

مراکز تولید کننده معمولا انواع تخت مسافرتی را روانه بازار می کنند تا مشتریان متناسب با سلیقه و نیاز خود یکی از آنها را انتخاب و خریداری کنند. شما می توانید مدل های متنوع تخت های تاشو را در مراکز فروش انواع تخت مسافرتی مشاهده نمایید و آنها را با یکدیگر مقایسه کنید. در اینجا ما به طور خلاصه به معرفی مدل های تخت مسافرتی می پردازیم.

  • انواع تخت‌ مسافرتی سبک

این نوع تخت ها وزن بسیار کمی دارند و همچنین قادر به تحمل وزن خیلی زیادی نیستند.

  • انواع تخت‌ مسافرتی برزنتی

تشک این نوع تخت ها از جنس پارچه برزنت است و در رنگ و طرح های متنوعی موجود می باشد و همچنین حساسیت زا نمی باشد.

  • انواع تخت‌ مسافرتی فلزی

پایه ها و بدنه این نوع تخت از جنس فلز است و بسیار محکم و مقاوم می باشند و وزن بالایی را می توانند تحمل کنند.

  • انواع تخت‌ مسافرتی بزرگ

انواع تخت مسافرتی در سایزهای متنوعی تولید می شود که یکی از آنها نوع بزرگ و دیگر نوع کوچک می باشد و مشتری متناسب با نیاز خود یکی از آنها را انتخاب می کند.

  • انواع تخت‌ مسافرتی بادی

این نوع تخت ها دارای تشک بادی می باشند و طرفداران زیادی هم دارند.

  • انواع تخت‌ مسافرتی پلاستیکی

بدنه و پایه های این نوع تخت از پلاستیک است. مقاومت و استحکام این تخت پلاستیکی نسبت به نوع فلزی کمتر است. ناگفته نماند که قیمت انواع تخت‌ مسافرت پلاستیکی هم نسبت به قیمت مدل فلزی ارزان تر می باشد.

 

مشتریانی که قصد خرید انواع تخت مسافرتی دارند باید کامل در مورد انواع تخت مسافرتی موجود در بازار تحقیق کنند و بررسی کنند که کدام مدل برای آنها مناسب تر است و بعد اقدام به خرید کنند.

 

 

قیمت تخت مسافرتی در مراکز فروش چگونه است؟

بدون شک نمی توان انکار کرد که قیمت انواع تخت‌ مسافرتی در هنگام خرید بر روی انتخاب های مشتریان بسیار تاثیرگذار است چرا که مشتریان اغلب متناسب با بودجه خود خرید می کنند. با توجه به تنوع مدل های‌تخت تاشو‌مسافرتی در بازار مشتری می تواند بررسی کند کدام یک از مدل های موجود با هرینه او سازگارتر است.

قیمت انواع تخت‌مسافرتی بسته به تنوع مدل های آن کاملا متفاوت است. در کل می توان گفت که قیمت نهایی تخت مسافرتی به عوامل زیر بستگی دارد:

  • کیفیت ساخت تخت
  • مدل، رنگ و طرح تخت
  • ابعاد و سایز تخت
  • جنس پایه های آن
  • جنس تشک آن
  • وزن تشک
  • حداکثر وزن قابل تحمل

 

فروش ارزان انواع تخت مسافرتی درجه یک در کمپ 24

کمپ 24 یکی از بزرگ ترین فروشندگان انواع تجهیزات کمپینگ و سفر از جمله تخت های‌مسافرتی است. این مجموعه انواع تخت مسافرتی تاشو را در طرح ها و رنگ های متنوع با کیفیت ساخت عالی و استحکام بالا و البته با قیمت بسیار مناسب، منصصفانه و مشتری پسند به مشتریان ارائه می دهد.

برای دریافت اطلاعات بیشتر در مورد نحوه خرید و قیمت روزانه محصولات می توانید از مشاوره های رایگان مجموعه کمپ 24 استفاده کنید. پیشنهاد ما به شما مشتریان اهل سفر خرید انولع تخت‌ مسافرتی از کمپ 24 است.