0
0

چادر برزنتی مسافرتی ساده و اتوماتیک قابل حمل و کمجا

نویسنده: مدیر فروش 14 شهریور 1401

چادر برزنتی مسافرتی با قیمت مناسب و با کیفیت را از کجا بخریم؟ در هنگام خرید چه ویژگی هایی درنظر بگیریم؟

اگر شما هم از علاقه مندان به تفریح و طبیعت گردی در طبیعت بکر و زیبای ایران هستید، حتما به دنبال مجهز نمودن به انواع تجهیزات پیشرفته و درجه یک هم می باشید. قطعا داشتن یک چادر مسافرتی خوب و سبک، اصلی ترین گزینه برای طبیعت گردی یا کمپینگ های در دل طبیعت است.

اما با توجه به اینکه در مدت اخیر، شاهد افزایش قیمت چادرهای مسافرتی هم بوده ایم و اینکه مراکز فروش گوناگونی این چادرها را عرضه می کنند، بنظر خرید را با کمی نگرانی همراه نموده است. اینکه چگونه می توان با تضمین از کیفیت و قیمت، یک چادر مسافرتی درجه یک، قابل حمل و کمجا را خریداری کرد.

قطعا خرید چادر مسافرتی در انواع مدل های مختلف و با ظرفیت های گوناگون، در درجه اول بستگی به میزان بودجه شما و البته تعداد افراد خانواده تان دارد.

اما کمپ 24 شرایطی را ایجاد کرده تا شما عزیزان بتوانید بهترین چادر برزنتی مسافرتی را با قیمت مناسب، سفارش خرید آنلاین هم دهید.

 

همه چیز درباره چادر برزنتی مسافرتی

اگر شما هم در بازارهای خرید و فروش انواع چادر مسافرتی، گشت و گذار کرده باشید، حتما با اسم ها، مدل ها و طرح های گوناگون آشنایی دارید. این تنوع از یک سو می تواند دست شما برای انتخاب را باز بگذارد. اما از سوی دیگر تنوع زیاد مدل های چادر مسافرتی می تواند سردرگمی را برای شما خریداران رقم بزند.

از آنجا که پارچه های برزنتی یکی از مقاوم ترین پارچه ها در برابر آب، نور خورشید و شرایط جوی گوناگون هستند، از این پارچه ها به عنوان بهترین پارچه ها در تولید چادرهای مسافرتی نام برده شده است. چادر برزنتی مسافرتی کاملا مقاوم، با طول عمر بالاست و در انواع ساده و اتوماتیک در بازار، خرید و فروش می گردد.

اما به طور کلی از جمله مدل های چادرهای مسافرتی برزنتی می توان به این مدل ها اشاره داشت:

چادر مسافرتی برزنتی گنبدی

چادر مسافرتی برزنتی هرمی

چادر مسافرتی برزنتی ساده

چادر مسافرتی برزنتی ژئوزدیک

غالبا تمامی مدل های چادر برزنتی مسافرتی دارای ویژگی های مشترکی همچون سبکی وزن، اشغال نمودن فضای کم، راحتی در راه اندازی و مقاومت یا دوام بالا در برابر شرایط جوی گوناگون هستند.

البته ذکر این نکته ضروری است که در میان انواع چادرهای برزنتی، چادر مسافرتی مدل ژئوزدیک، قیمت بیشتری را دارا بوده و شاید نرخ فروش کمتری داشته باشد.

 

ویژگی های یک چادر مسافرتی برزنتی خوب کدام است؟

حتما این سوال هم برای شما پیش آمده که بالاخره یک چادر مسافرتی برزنتی خوب و باکیفیت، بایستی چه ویژگی هایی را دارا باشد؟

در واقع بهتر است قبل از آنکه به بازارهای فروش چادر مسافرتی جهت خرید اقدام می کنید، پاسخ این سوال را بدانید. این امر سبب می گردد تا شما بتوانید خریدی کاملا آگاهانه را انجام دهید.

یک چادر مسافرتی برزنتی خوب بایستی ویژگی های ذیل را دارا باشد:

قابلیت استفاده در مسافرت های کوتاه و بلند مدت

رنگ و ظاهری جذاب و مناسب تمامی سلایق

کاملا ضد آب و مقاوم در برابر رطوبت به خصوص آب باران و برف

مقاومت بالا در برابر برخورد با اشیاء تیز

مقاوم در برابر بادهای شدید و عدم شکستگی و تغییر شکل در اثر وزش باد

تهویه مناسب هوای داخل چادر و جلوگیری از ورود حشرات

پس اگر شما هم می خواهید خرید چادر مسافرتی انجام دهید، حتما به این چک لیستی که در خطوط فوق بیان شد، توجه ویژه داشته باشید.

 

بهترین قیمت چادر مسافرتی برزنتی ساده و اتوماتیک

اگر چه آگاهی از مشخصات و ویژگی های یک چادر مسافرتی برزنتی خوب می تواند خریدی مطمئن و آگاهانه را برای افراد رقم بزند، اما آیا همین موضوع کافی است؟

بی شک اگر شما نتوانید خرید چادر مسافرتی را از یک نمایندگی فروش معتبر و مطمئن در بازار انجام دهید، ممکن است فریب ظاهر را خورده و اصلا خریدی باب میل خود را انجام نداده باشید.

در حال حاضر، موضوع اصلی رقابت در بازارهای فروش هر محصولی اعم از چادرهای مسافرتی، دو فاکتور قیمت و کیفیت است. در این میان هر عرضه کننده ای که بتوانند قیمت و کیفیت چادر مسافرتی را متناسب با هم ارائه دهد، قطعا از نرخ فروش بالاتری برخوردار خواهد بود.

قیمت چادر مسافرتی برزنتی می تواند به فاکتورهای گوناگونی وابسته باشد که از جمله مهم ترین آنها قیمت خود برزنت، کیفیت پارچه، ظرفیت چادر و مدل ساده یا اتوماتیک بودن چادر بوده اند.

هر چه چادر برزنتی با برزنت ضخیم تر تولید شده باشد، قطعا قیمت بالاتری خواهد داشت. البته اضافه نمودن ویژگی هایی همچون ضد حریق بودن چادر، می تواند در افزایش قیمت آن نیز تأثیرگذار بوده باشد. از دیگر فاکتورهای موثر در قیمت چادر مسافرتی از جنس برزنت، می توان به کیفیت اسکلت این چادرها اشاره کرد. اسکلت بندی قوی چادرهای مسافرتی، یکی از فاکتورهای اساسی بوده و هر چه کیفیت این اسکلت ها بیشتر باشد، قیمت چادر هم گرانتر است.

اما آیا مرکز فروشی را می شناسید که بهترین قیمت چادر مسافرتی برزنتی را عرضه کند؟

 

خرید انواع چادر مسافرتی از کمپ 24

مجموعه کمپ 24 یکی از مراکز اصلی و معتبر فروش انواع تجهیزات کمپینگ و طبیعت گردی به شمار می رود. خریداران انواع چادر برزنتی مسافرتی ساده و اتوماتیک، می توانند در کمترین زمان ممکن از طریق این مجموعه، اقدام به خرید نمایند.

این چادرها در انواع ظرفیت های 6، 8 و 12 نفره در بازار موجود بوده و شما می توانید این محصول را با تضمین در کیفیت از مجموعه سفارش خرید دهید. کافی است همین حالا با مشاورین ما ارتباط گرفته و سفارش خرید آنلاین خود را ثبت کنید.