0
0

مرکز فروش صندلی مسافرتی در تهران

نویسنده: مدیر فروش 04 دی 1402
فروش صندلی مسافرتی
صندلی مسافرتی جزء متریال های لازم و ضروری در سفر بوده که با شناخت انواع مدل های صندلی مسافرتی می توانید متناسب با نیاز خود بهترین را انتخاب کنید.
بهتر است تا قبل از اقدام به خرید صندلی سفری در مورد ویژگی ‌های صندلی ‌ها و متریال های به کار برده شده در روند تولید این صندلی ها بتوانید انتخاب‌ های بهتری انجام دهید.
در ادامه این مقاله اطلاعات مناسبی در مورد انواع صندلی های مسافرتی نکات مهم در هنگام خرید صندلی سفری و ویژگی های متریال های به کار برده شده در صندلی های سفری ارائه می دهیم.
انواع صندلی مسافرتی

انواع مدل های صندلی مسافرتی

صندلی های مسافرتی از جمله لوازم مهم و ضروری است که به دلیل امکان حمل و نقل ساده و آسان در سفر مورد استفاده قرار می گیرد. از آنجا که صندلی ‌های مسافرتی به صورت تاشو تهیه می‌ شوند، با اشغال فضای بسیار کم می تواند یک وسیله کاربردی در سفر محسوب گردد.
صندلی های مسافرتی را در ابعاد مختلفی تولید می کنند که جنس به کار برده شده در این صندلی ها از پروفیل های آلومینیومی و فولادی بوده و بخش نشیمن صندلی را از پارچه های برزنتی با کیفیت بالا به کار می برند.
صندلی های مسافرتی در مدل های گوناگون تولید می گردد که با بررسی هر کدام از مدل ها و آشنایی بیشتر، بهترین نمونه را متناسب با نیاز خود تهیه کنید که چند نمونه پر استفاده شامل موارد ذیل است:

صندلی تاشو سه پایه

این مدل از صندلی تاشو را بگونه ای طراحی می نمایند که تا وزن ۱۰۵ کیلو به راحتی قابلیت استفاده دارد و از لحاظ ضربه گیری کاملا مقاوم است. بسته شدن این صندلی به شکل مثلثی موجب می شود تا کمترین میزان فضا را اشغال کند.

صندلی تاشو دسته دار

این مدل صندلی جزء صندلی های راحت بوده که در هنگام استراحت دست ها در کنار بدن آویزان نیست و می توان از دسته های صندلی کمک گرفت. ساختمان این صندلی ها به گونه ‌ای طراحی شده که قابلیت تحمل وزن بالا را بدون آسیب دیدگی دارند.
صندلی تاشو سایبان دار
یکی از نمونه های بسیار زیبا و راحت بوده که برای جلوگیری از تابش مستقیم نور آفتاب در کنار ساحل و فضای باز بیشتر مورد توجه قرار می‌ گیرد.

صندلی تاشو چند نفره

طراحی صندلی های تاشو در سایز بزرگ برای نشستن چند نفر همزمان موجب شده تا با حمل و نقل یک صندلی چند نفر از آن استفاده نمایند.

صندلی تاشو چهارپایه

صندلی های تاشو چهارپایه جزء محصولات پراستفاده در سفر، پارک، کمپ، اردو و تمامی فضاها است چرا که این صندلی ها قابلیت تحمل وزن بالا را داشته و در هنگام جمع شدن کمترین میزان فضا را اشغال می کند.
ویژگی صندلی مسافرتی

ویژگی جنس صندلی مسافرتی

صندلی های مسافرتی جزء متریال های پرکاربرد در سفر محسوب می‌ شوند که از دو بخش بدنه اصلی و قسمت نشیمنگاه تشکیل شده است. کیفیت و جنس بدنه صندلی و پارچه به کار برده شده در آن تأثیر زیادی در دوام صندلی دارد.
برای جنس بدنه صندلی عموماً از آلیاژ آهن که مقاومت بالایی داشته استفاده می ‌کنند و برای افزایش ضد آب بودن این فلز از رنگ‌ های کوره ای بر سطح آن به کار می برند. البته در سال‌ های اخیر از متریال های دیگری مانند آلومینیوم و پلاستیک فایبرگلاس هم به جهت تولید بدنه این صندلی ها استفاده می نمایند.
استفاده از هر نوع متریالی در روند تولید صندلی مسافرتی با کیفیت بالا و مقاوم در برابر وزن و فشار موجب می شود تا دسترسی به تنوع بالای این صندلی فراهم گردد.
پارچه ای که برای قسمت نشیمنگاه یا پشتی صندلی مورد استفاده قرار می گیرد، عموماً از پارچه های برزنت پلی استر با کیفیت بالا انتخاب می شوند. این پارچه ها از ویژگی های منحصر به فردی برخوردار بوده که سبب شده تا محصولی با کیفیت ارائه گردد.
از مهم ترین ویژگی های پارچه به کار برده شده در صندلی مسافرتی عبارتند از:
• مقاومت در برابر تابش مستقیم نور خورشید و اشعه فرابنفش
• قیمت بالا در برابر گرد و غبار و آلودگی های محیطی
• قابلیت شستشوی آسان و رفع هرگونه لک و آلودگی از سطح صندلی
• داشتن وزن سبک و استحکام بالا در برابر اجسام تیز و برنده
• قابلیت کشسانی مناسب
• داشتن رنگ بندی های متنوع و چاپ پذیری بالا
• انعطاف پذیری و قابلیت شکل دهی در اشکال گوناگون

نکات مهم در هنگام خرید صندلی سفری

صندلی های مسافرتی در حال حاضر بخش مهمی از اقلام مسافرت را تشکیل می دهند و تقریباً در بین لوازم تمامی افرادی که به مسافرت و کمپین علاقه دارند قرار می گیرد.
در بین تنوع بالای صندلی های مسافرتی که از متریال های گوناگون فلزی، چوبی و فایبرگلاس تولید می گردد. انتخاب بهترین صندلی های مسافرتی متناسب با شرایط و نیاز مصرف کننده تأثیر زیادی در استفاده راحت تر از این محصول می گذارد.
در این قسمت به برخی از مهم ‌ترین نکات موجود در هنگام انتخاب صندلی سفری اشاره می کنیم:
انتخاب مدل صندلی
متناسب با شرایط و مدت حضور در مسافرت و کمپینگ می ‌توان از نمونه های مختلف بهره برد.
ابعاد و وزن محصول
مهمترین عامل در انتخاب و خرید صندلی های مسافرتی ابعاد و وزن صندلی است که با توجه به تحمل وزن افراد مشخص می گردد البته وزن صندلی ها ارتباط مستقیم هم به متریال به کار برده شده در روند تولید آن پیدا می ‌کند.
جنس رویه صندلی
انتخاب جنس رویه مقاوم در برابر رطوبت و اشعه فرابنفش خورشید می ‌تواند از فاکتورهای مهم محسوب شود.
قابلیت تحمل حداکثر وزن
توجه کردن به قابلیت تحمل حداکثر وزن صندلی با توجه به وزن اشخاصی که قرار است از آن استفاده نمایند در طول عمر صندلی اهمیت دارد.
قیمت صندلی سفری

ارائه مناسب ترین قیمت صندلی های سفری در ایران

صندلی مسافرتی در حال حاضر در بین تمامی مردم معرفی شده و اغلب افراد برای داشتن یک سفر راحت تر از نمونه های مختلف این صندلی ها استفاده می کنند.
پیدا کردن مرکزی که با مناسب ترین قیمت صندلی های سفری در ایران را عرضه می نماید اهمیت دارد. چرا که همه خریداران می توانند با صرف هزینه مقرون به صرفه تر این صندلی های پرکاربرد را تهیه نمایند.
این مجموعه فروش صندلی های مسافرتی با ارائه تنوع بالای این محصول از لحاظ ابعاد و اندازه، نوع متریال در سازه و موارد مختلف دیگر دست خریدار را در انتخاب باز می ‌گذارند. همچنین با حذف کامل واسطه ها و ارتباط مستقیم با تولید کنندگان مناسب ترین قیمت صندلی های سفری در ایران را ارائه می دهد.