0
0

فروش تخت مسافرتی در تهران با مناسب ترین قیمت

نویسنده: مدیر فروش 30 آبان 1402
تولید تخت  مسافرتی

فروش تخت مسافرتی در چند سال اخیر افزایش چشم گیری داشته است و این نشان می دهد که تعداد مشتریان این نوع تخت روز به روز بیشتر می شود. در اینجا در مورد فروش تخت مسافرتی  و تمامی نکات و مطالب مربوط به این وسیله می پردازیم.

 

تماس با کارشناسان کمپ 24 : 09120988127

معرفی خصوصیات و کاربردهای تخت تاشو مسافرتی 

یکی از وسایل و تجهیزات بسیار کاربردی که در مسافرت و کمپینگ های چند روز در طبیعت به آن نیاز خواهید داشت تخت تاشو‌مسافرتی است. این نوع تخت ها همان طور که از اسم آن مشخص است به راحتی جمع می شود و باز و بسته کردن آن بسیار آسان و در عرض چند ثانیه انجام می گردد. تخت های تاشو وزن بسیار کمی دارند و زمانی که آن را می بندید بسیار جمع و جور هستند و فضای بسیار کمی را اشغال می کنند و این حمل و جابجا کردن آن را بسیار راحت می کند.

یکی از دلایل افزایش فروش تخت مسافرتی این است که شما با همراه داشتن این تخت در مسافرت و مکان های مختلف مثل جنگل و کویر می توانید از آن برای استراحت کردن استفاده کنید تا در کمال آرامش و راحتی از مشاهده مناظر زیبا لذت ببرید. یکی دیگر از کاربردهای این تخت در محل کار افراد است. خیلی از افراد دچار کمردردهای شدیدی هستند و بعد از مدت کمی نشستن روی صندلی نیاز به یک استراحت کوتاه جهت رفع خستگی و کمردرد دارند. تخت تاشو مسافرتی بهترین گزینه برای این افراد است.

مشتریانی که قصد خرید تخت مسافرتی را دارند باید دقت کنند و مدلی را انتخاب نمایند که خصوصیات زیر را داشته باشد:

  • باز و بسته کردن آن راحت باشد.
  • وزن کمی داشته باشد و فضای زیادی اشغال نکند.
  • پایه های آن فلزی و محکم باشد.
  • ابعاد آن مناسب باشد نه کوچک و نه بزرگ.
  • جنس و قطر تشک آن مناسب باشد.
  • جنس تشک نرم و لطیف باشد.
  • ضد حساسیت باشد.
  • قیمت تخت مسافرتی مناسب و بصرفه باشد.
  • قابلیت تحمل وزن زیادی داشته باشد.

تخت تاشو‌مسافرتی که تمامی خصوصیات گفته شده در بالا را داشته باشد یک گزینه بسیار مناسب جهت خرید است.

 

 

راهنمای خرید تخت مسافرتی

هنگام خرید تخت تاشو‌مسافرتی، باید چند فاکتور مهم را در نظر بگیرید. ابتدا به اندازه و وزن تخت فکر کنید. شما چیزی می خواهید که سبک و جمع و جور باشد تا حمل و نقل آن آسان باشد و فضای زیادی را اشغال نکند. علاوه بر این، دوام و استحکام تخت را در نظر بگیرید. به دنبال تخت مسافرتی باشید که از مواد باکیفیت ساخته شده است که بتواند استفاده مکرر را تحمل کند و سطح خواب راحت را برای کودک شما فراهم کند.

همچنین ویژگی های اضافی مانند روکش تشک، قابلیت جابجایی و ایمنی تخت را به هنگام خرید بررسی کنید.علاوه بر این حتماً نظرات را بخوانید و قیمت‌ها را مقایسه کنید تا بهترین تخت‌مسافرتی را که متناسب با بودجه شما باشد و نیازهای خاص شما را برآورده کند، پیدا کنید.

 

 

 

معرفی انواع تخت مسافرتی

تنوع تخت مسافرتی در بازار روز به روز در حال گسترش است که از مهمترین آنها می توانیم به موارد زیر اشاره کنیم:

  1. تخت مسافرتی‌فلزی:

این نوع تخت ها از فریم‌های فلزی ساخته شده‌اند و اغلب با طراحی تاشو به بازار عرضه می‌شوند که نصب و بسته‌بندی آن‌ها را آسان می‌کند. آنها محکم و بادوام هستند و یک سطح خواب قابل اعتماد برای خانواده شما در طول سفر فراهم می کنند.

  1. تخت مسافرتی‌تاشو:

این تخت ها معمولا دارای یک قاب تاشو و یک تشک پارچه ای هستند. آنها به گونه ای طراحی شده اند که جمع و جور و قابل حمل باشند، به شما این امکان را می دهند که به راحتی آنها را حمل کنید و در هر کجا که نیاز دارید نصب کنید.

  1. تخت مسافرتی‌پایه فلزی جمع شو:

این نوع تخت های مسافرتی دارای پایه فلزی هستند که برای نگهداری و حمل و نقل آسان می توانند جمع شوند. آنها اغلب قابلیت تنظیم ارتفاع را دارند.

  1. تخت مسافرتی‌قابل حمل:

همانطور که از نام آن پیداست، این تخت ها بسیار سبک و قابل حمل هستند. آنها معمولاً بادی هستند یا از مواد سبک وزن ساخته می شوند و برای سفرهای هوایی یا سفرهای کوله پشتی مناسب هستند.

  1. تخت مسافرتی کم جا:

این تخت ها به طور خاص طراحی شده اند تا جمع و جور باشند و فضا را زیاد اشغال نکنند. آنها اغلب دارای طراحی مینیمالیستی هستند و به راحتی می توان آنها را برای نگهداری یا حمل و نقل تا کرد یا جمع کرد.

 

قیمت تخت تاشو در مراکز فروش تخت مسافرتی

اغلب مشتریان به دنبال خرید یک تخت تاشو‌مسافرتی ارزان هستند که در عین ارزان بودن قیمت آن کیفیت بسیار خوبی هم داشته باشد. این دسته از مشتریان گرامی باید بدانند که قیمت و کیفیت تا حدودی وابسته به هم هستند و بر یکدیگر تاثیرگذارند.

قیمت تخت تاشو مسافرتی همان طور که در بالا هم اشاره کردیم از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است زیرا مردم معمولا به دنبال این هستند که هزینه های مسافرت و کمپینگ های خود را به حداقل برسانند و کاهش قیمت تجهیزات مورد نیاز یکی از بهترین راه حل هاست.

مراکز فروش تخت مسافرتی این تجهیزات را با قیمت های متنوعی به مشتریان ارائه می دهند. این اتفاق دلایل زیادی دارد که در اینجا به شرح بعضی از آنها می پردازیم:

  • کیفیت : کیفیت تخت تاشو‌مسافرتی مهم ترین و اصلی ترین پارامترهای موثر بر قیمت آن است . منظور از کیفیت به طور کلی میزان استحکام، مقاومت، راحتی و طول عمر تخت می باشد. هر چه کیفیت تخت تاشو بهتر باشد بدون شک قیمت آن هم بالاتر خواهد بود. البته عکس این رابطه لزوما صادق نیست، یعنی هر تخت تاشو گران قیمت لزوما کیفیت بالایی ندارد زیرا ممکن است تحت تاثیر واسطه ها قیمت آن بالا رفته باشد.
  • نوع تخت : تخت های تاشو در مدل های مختلفی در بازار موجود هستند که نحوه ساخت و امکانات آنها با یکدیگر متفاوت است.
  • برند سازنده تخت : همه سازندگان تخت تاشو محصولات خود را شبیه یکدیگر نمی سارند و روش تولید آنها و همچنین میزان فروش و اعتبار آنها هم با یکدگیر متفاوت است و این بر قیمت تخت مسافرتی موثر خواهد بود.
  • نوع پایه های تخت تاشو
  • جنس تشک
  • ابعاد تشک
  • مراکز فروش : مرکز ساخت تخت تاشو‌مسافرتی، نقش مهمی در قیمت نهایی محصول دارند زیرا اگر این مراکز محصول را از واسطه ها دریافت کرده باشند در نتیجه قیمت محصول را بالا می برند تا سود بیشتری نصیب آنها شود و این به ضرر شما خریدار اصلی می باشد. اما اگر مرکز خرید محصول را از کارخانه سازنده دریافت کند آن را با قیمت بسیار مناسب و بدون هیچ افزایش قیمتی به دست خریدار می رساند.

پس سعی کنید در هنگام خرید تخت تاشو‌مسافرتی به تمام موارد گفته شده دقت کنید و از مراکز معتبر و رسمی این وسیله را تهیه کنید. آیا شما مراکز معتبر و رسمی فروش تخت تاشو را می شناسید؟ در انتها ما شما را با یکی از این مراکز معتبر آشنا می کنیم، پس با ما باشید.

 

 

آسان ترین راه خرید تخت مسافرتی چیست؟

این مجموعه یکی از معتبرترین نمایندگی های آنلاین فروش تخت مسافرتی در کشور است که تنوع گسترده ای از مدل های تخت تاشو را در ابعاد، جنس، طرح و رنگ های مختلف ارائه می دهد. خرید از این مرکز به صورت آنلاین است یعنی نیازی به مراجعه حضوری نیست و شما در منزل خود و با استفاده از گوشی هوشمند می توانید تخت تاشو دلخواه خود را سفارش دهید.

این شرکت با تولید کنندگان به صورت مستقیم در ارتباط است و محصولات آنها را با قیمت درب کارخانه و با کیفیت بسیار عالی و درجه یک به فروش می رساند. خرید از این مجموعه یکی از بهترین و بصرفه ترین راه های تهیه تخت تاشومسافرتی می باشد.

بیشتر بخوانید: آسان ترین راه خرید تخت تاشو مسافرتی چیست؟

بیشتر بخوانی: قیمت تخت تاشو در م‌راکز فروش تخت مسافرتی