0
0

صندلی مسافرتی برزنتی | کمپ 24

نویسنده: مدیر فروش 20 آبان 1400
صندلی مسافرتی برزنتی
صندلی مسافرتی برزنتی یکی از محصولات پر استفاده در سفر است. جهت خرید صندلی مسافرتی ارزان و با کیفیت بالا با بخش فروش کمپ ۲۴ بدون حضور واسطه ها در ارتباط باشید.

همه چیز در مورد صندلی مسافرتی برزنتی

صندلی های مسافرتی در کشور ما به دوران باستان بر می ‌گردد که از همان دوران انسان های اولیه با مواد در دسترس صندلی هایی تولید می کردند تا در هر شرایطی بتوانند از آن استفاده کنند.
از دیرباز تا به اکنون تغییرات زیادی در شکل ابعاد مواد اولیه و نحوه طراحی صندلی مسافرتی ایجاد شده و هر روزه این تغییرات منجر به افزایش کیفیت این محصول می گردد.
به مرور زمان تولید صندلی های مسافرتی در تنوع بالا صورت گرفته و با پیشرفت صنایع فولاد، امکان ساخت بدنه این صندلی ها از فولاد ضد زنگ و آلومینیوم با کیفیت، این صندلی ها پیشرفت های چشمگیری داشته اند.
صندلی های مسافرتی برزنتی معمولا از بدنه هایی از جنس فلز، پلاستیک یا چوب تولید می ‌شود که با یک پوششی از پارچه برزنتی قابلیت نشستن پیدا می کند.
در واقع می ‌توان گفت که داشتن یک صندلی مناسب برای نشستن در فضای باز و لذت بردن از محیط اطراف موجب می شود تا اوقات خوشایندی به وجود آید.
اغلب افراد تمایل به تهیه صندلی تاشو کوچک دارند؛ زیرا با داشتن وزن سبک امکان حمل و نقل و جابجایی آن نیز راحت است و حجم کمتری را اشغال می نماید. در نتیجه برای سفر می تواند مناسب ‌ترین گزینه باشد که در صندوق عقب یا زیر پا به راحتی قرار می ‌گیرد.
در حال حاضر صندلی های مسافرتی در انواع شکل ها و فرم ها طراحی و تولید می شوند و بنا بر نیاز، هر فرد مصرف کننده به راحتی می تواند از انواع مختلف این صندلی تهیه کنند.
صندلی مسافرتی مبلی
صندلی مسافرتی بدون دسته
صندلی مسافرتی بدون تکیه گاه
صندلی مسافرتی چند نفره

متریالهای مورد استفاده در تولیدی صندلی مسافرتی

انواع مختلفی از صندلی تاشو در حال حاضر در بازارهای عرضه و فروش ارائه می گردد که به راحتی هر خریدار با توجه به شرایط و سلیقه خود می ‌تواند بهترین نوع را انتخاب کند.
اما اگر به شکل دقیق و اصولی به صندلی های تاشو دقت کنید، متوجه می شوید که این صندلی ها از متریال های مختلفی تولید شده که بر اساس نوع متریال نیز می توان صندلی ها را به چندین دسته و گروه تقسیم کرد.
تولیدی صندلی مسافرتی قاب و فریم صندلی ها را از سه گروه مواد اولیه تولید می کند که در اینجا به طور مفصل به ویژگی های هر کدام از این مواد مورد استفاده در روند تولید قاب و فریم صندلی تاشو اشاره می نماییم:

فریم فلزی

فریم های فلزی جزء محکم ترین اسکلت ها قرار می گیرند که با استفاده از جوش های مقاوم و استفاده از آلیاژهای سبک، اما مستحکم تولید می ‌شوند. این آلیاژها با داشتن قدرت بالا تحمل وزن افراد سنگین را دارند و بدون هیچ گونه آسیب دیدگی می توانند افراد سنگین وزن در روی این صندلی بنشیند.
به طور کلی ویژگی های منحصر به فرد صندلی هایی با فریم فلزی ‌می توان به مواردی مانند قابلیت استفاده در داخل و خارج از ساختمان، قابلیت استفاده مکرر در شرایط آب و هوایی مختلف، مقاوم در برابر هرگونه خراشیدگی و مقاومت در برابر زنگ زدگی اشاره کرد.

فریم پلاستیکی

در روند تولید فریم های پلاستیکی از پلیمرهای با کیفیت بالا استفاده می شود که این پلیمرها در برابر هرگونه ضربه، فشار و تغییر رنگ مقاوم هستند. معمولاً صندلی های پلاستیکی را به گونه ای طراحی و تولید می‌ کنند که قابلیت تحمل وزن بالا را داشته باشند؛ زیرا از مواد اولیه نو برای تولید این صندلی ها به کار می برند.
از مهم ترین ویژگی صندلی تاشو پلاستیکی می‌توان به شرایط تمیز کردن آن به آسانی، وزن سبک و حمل و نقل آسان و ساده آن اشاره نمود.

فریم چوبی

صندلی های تاشو با فریم چوبی در گروه صندلی های لوکس قرار می ‌گیرند که با استفاده از چوب های باکیفیت و مقاوم تولید می شود. معمولا در پروسه تولید این فریم ها چوب ها را با استفاده از مواد مخصوص در برابر رطوبت و شرایط مختلف کاملاً مقاوم کرده تا به راحتی بتوان از آنها در فضای بیرون استفاده کرد.
از آنجایی که صندلی تاشو چوبی ظاهری کلاسیک و زیبا دارد، مورد توجه و علاقه اغلب افراد قرار می‌گیرد. از مهمترین ویژگی این نوع صندلی می توان به ظاهر زیبا، دوام و استحکام کششی فوق ‌العاده و امکان استفاده در تالارها و مراسم‌های رسمی اشاره کرد.

پارچه مناسب صندلی مسافرتی تاشو

یکی دیگر از مهم ترین مواد اولیه در ساخت صندلی مسافرتی تاشو، می ‌توان به نوع متریال و پارچه به کار برده شده در آن اشاره کرد.
در حال حاضر در تولیدی صندلی مسافرتی از بهترین مواد اولیه در قسمت نشیمنگاه صندلی ها استفاده می کنند، تا به راحتی این صندلی را در شرایط آب و هوایی گوناگون بدون نگرانی به کار ببرند.
یکی بهترین پارچه هایی که برای نشیمنگاه این صندلی ها استفاده می شود، می توان به پارچه های برزنتی با پوشش پلی وینیل یا پوشش pvc اشاره کرد، این پارچه در شرایط جوی مختلف بدون آسیب دیدگی قابلیت استفاده دارد.
به طور کلی برخی از ویژگی های پارچه های باکیفیت به کار برده شده در ساخت نشیمنگاه صندلی های تاشو عبارتند از:
بسیار راحت و نرم است.
در برابر تغییرات دما، مقاومت خوبی دارد.
پارچه روی نشیمنگاه و پشتی آن در برابر هرگونه لک مقاوم است.
به آسانی می توان آن را مورد شستشو قرار داده و تمیز کرد.
در برابر رطوبت، محافظت و مقاومت بسیار خوبی دارد.
در برابر نور خورشید از مقاومت بالایی برخوردار است.

مهمترین ویژگی های صندلی تاشو مسافرتی

صندلی های مسافرتی جزء مقرون به صرفه ترین گزینه هایی که برای شرایط مختلف می توان از آن استفاده کرد.
قطعاً در حال حاضر صندلی های مسافرتی را با متریال های گوناگون تولید می کنند، تا هر فرد با توجه به شرایط و نیاز خود بتواند بهترین نوع صندلی را تهیه نماید.
اما صندلی مسافرتی تاشو با هر مدل و مشخصاتی که تولید شود، از برخی ویژگی ها برخوردار بوده که در این بخش به بررسی مهمترین آنها می پردازیم:
داشتن استحکام و مقاومت بالا
صندلی های تاشو معمولاً از متریال های مقاوم تولید می کنند که می توانند همه اشخاص با هر وزن و سنی از آنها استفاده کنند. داشتن اسکلت مستحکم و قوی و استفاده از جوش های co2 در زمان تولید موجب شده تا تحمل هرگونه فشار و کششی در این صندلی ها بیشتر گردد.
نگهداری آسان
مقاوم بودن جنس بدنه و روکش این صندلی ها موجب شده، تا نحوه نگهداری از آن به آسانی انجام شود و در حین استفاده به هیچ عنوان کارایی و زیبایی آن از بین نمی رود.

قابلیت حمل و نقل نقل به آسانی


صندلی های تاشو با حالت جمع شدن آسان به راحتی می توان آنها را در فضاهای گوناگون جابجا کرد و همچنین با قرار گرفتن در صندوق اتومبیل های بزرگ و کوچک از یک مکانی به مکان دیگر نیز منتقل می ‌گردد. این قابلیت موجب شده تا در فضای خانه و پارک به راحتی تعداد زیادی از این صندلی ها را مورد استفاده قرار دهند.
امکان جابجایی آسان این نوع صندلی ها موجب گردیده تا در تمامی جشن ها، گردهمایی، جلسات مختلف به راحتی از تعداد زیادی صندلی های تاشو استفاده کنند.

داشتن ظاهری زیبا


صندلی های تاشو را با چندین قطعه قالب گیری شده به صورت کاملا منظم و ظاهری زیبا تولید کرده که موجب می شود تا از این صندلی ها به راحتی در شرایط مختلف استفاده نمود.

داشتن تنوع رنگ بندی


صندلی های تاشو را در رنگ بندی های متنوع و مورد سلیقه عموم مردم تولید می کنند، تا به راحتی در محیط ‌های مختلف بتوان از آن استفاده نمود. پر تنوع ترین رنگ بندی های صندلی های تاشو می ‌توان به رنگ‌های سفید، مشکی، قرمز، سورمه ای و همچنین طرح های راه راه پارچه های برزنتی اشاره کرد.

امکان انبار کردن در فضای کوچک


بر خلاف سایر محصولات موجود در بازار صندلی های تاشو به آسانی بر روی یکدیگر قرار گرفته و در یک محیط کوچک امکان قرار دادن تعداد زیادی از صندلی وجود دارد. پایه های محکم این صندلی ها با داشتن تحمل وزن بسیار بالا، موجب شده به آسانی بتوان چندین عدد از این صندلی ها را بر روی هم قرار داد.
نکته مهم این که صندلی های تاشو را می‌توان هم به صورت افقی و هم به صورت عمودی در انبارها بر روی یکدیگر چیدمان کرد. نحوه انبارش آسان، موجب شده تا به راحتی در فضای منزل نیز صندلی ها را در پشت کمدها بوفه یا زیر تخت هم قرار داد.

دارای کف و پشت مستحکم


کفی و پشت صندلی های تاشو از پارچه های برزنت با کیفیت بالا استفاده می شود که با خیال راحت می توان بر روی این صندلی ها برای ساعت های طولانی بدون آسیب و فشار به کمر و سایر اندام های بدن نشست.

مهمترین کاربردهای صندلی تاشو

یکی از مهم ترین تجهیزاتی که در سفر مورد استفاده قرار می گیرد، صندلی های تاشو است که صندلی های تاشو در انواع مختلف با امکانات و طرح های گوناگون تولید می گردند.
به دلیل وجود تنوع بالا در رنگ بندی و نوع متریال، هر فرد با توجه به شرایط خود می تواند از انواع گوناگون صندلی تاشو تهیه کند.
نکته مهم این که همه مدل های صندلی تاشو با داشتن طراحی استاندارد نشستن های طولانی را برای همه افراد امکان پذیر کرده؛ به همین سبب موارد استفاده از این صندلی ها بسیار زیاد است.
به طور کلی از صندلی های تاشو، فقط برای سفر استفاده نمی شود؛ بلکه در محیط ها و شرایط گوناگون نیز می ‌توان از این صندلی ها بهره برد.
در اینجا به بررسی برخی از مهم ترین موارد استفاده و کاربرد صندلی های تاشو می پردازیم:
قابل استفاده در فضای باز
در کلیه فضاهای باز مانند پارک، جنگل و کنار ساحل براحتی می توان از صندلی های مسافرتی تاشو استفاده کرد.
قابل استفاده در رستوران ها و سالن های غذاخوری
در رستوران ها و سالن های غذاخوری که فضای باز دارند، به راحتی می توان از صندلی های تاشو جهت پذیرایی از مشتریان استفاده نمود.
قابل استفاده در تالارها و سالن های پذیرایی
در تالارها و سالن های پذیرایی نیز به دلیل اشغال فضای کمتر از صندلی های تاشو استفاده می کنند.
قابل استفاده در فضای داخلی منزل
در فضای داخلی منازل نیز علاوه بر صندلی برای نشستن برای مصارف مختلفی مانند زیرپایی و انجام کارهای روزمره منزل مورد استفاده قرار می گیرد
بهترین استفاده برای مشاغل مختلف
در مشاغل مختلف مانند نمایشگاه ها، سمینارها و هر نوع مراسمات دیگری از این صندلی ها جهت پذیرایی از نفرات اضافی یا کلیه مهمان ها استفاده می شود.

قیمت صندلی تاشو مسافرتی به چه عواملی ارتباط پیدا می کند؟

در حال حاضر صندلی های مسافرتی به دلیل داشتن کیفیت بالا و راحت کردن شرایط مورد توجه بسیاری از افراد قرار گرفته اند؛ به همین سبب حجم خرید و فروش آن در بازار افزایش پیدا کرده است.

برای همه خریداران پس از بررسی کیفیت، قیمت صندلی تاشو مسافرتی اهمیت زیادی پیدا می کند؛ زیرا در هزینه های نهایی آنها تاثیر می گذارد.
معمولاً قیمت صندلی تاشو به عنوان یک محصول کاربردی در سفر و کلیه فعالیت های روزانه بر اساس کیفیت آن مشخص می گردد.
در این بخش به بررسی برخی از مهمترین عوامل که بر قیمت صندلی تاشو مسافرتی ارتباط پیدا می کنند، می پردازیم:
نحوه طراحی صندلی تاشو
صندلی تاشو را به شکل های گوناگون طراحی کرده که سبک طراحی و هزینه صرف شده برای تولید صندلی اهمیت پیدا می کند.
جنس بدنه
نوع متریال مورد استفاده برای تولید بدنه صندلی هر چقدر که مقاوم تر و سبک تر باشد، از کیفیت بالاتری برخوردار است.
کیفیت پارچه
کیفیت پارچه به کار برده شده و داشتن برخی از مشخصات و ویژگی ها مانند مقاومت در برابر رطوبت و نور خورشید از عوامل موثر بر قیمت گذاری این محصول هستند.
تنوع در رنگ بندی
داشتن تنوع در رنگ بندی های گوناگون و طرح های مختلف نیز جزء عواملی که رضایت مشتریان را در بر دارد و قیمت آنها نیز متفاوت است.

ارائه مستقیم بهترین صندلی مسافرتی ارزان

فروش صندلی مسافرتی که از جمله صندلی های پرکاربرد شناخته شده و به شکل های مختلفی صورت می گیرد.
در حال حاضر ارائه مستقیم بهترین صندلی مسافرتی ارزان توسط این مجموعه انجام می شود، تا امکان خرید عمده با قیمتی بسیار رقابتی و مناسب برای همه مصرف‌ کنندگان به وجود آید.
در این مجموعه به دلیل ارائه مستقیم و حذف کامل واسطه ها محصول با کیفیت بالا به دست خریداران می رسد و می توانند با پرداخت هزینه ‌های مقرون به صرفه، انواع صندلی مسافرتی را تهیه کنند.
در این مجموعه به دلیل وجود سایت آنلاین امکان ارائه این محصولات در اقصی نقاط کشور فراهم آمده و همه خریداران بدون صرف وقت و هزینه اضافی در بازار می توانند محصول مورد نظر خود را از این مجموعه ثبت سفارش نمایند.
در این مجموعه می توانید با قیمتی رقابتی انواع صندلی پلاستیکی، فلزی و چوبی تاشو و نمونه‌های مختلف دیگر را از لحاظ طرح و رنگ ثبت سفارش کرد.
از مهمترین موضوعاتی که در هنگام خرید صندلی های رنگی باید مورد توجه قرار بگیرد، کیفیت صندلی بر اساس قیمت آن است که در این مجموعه با بررسی تمامی جوانب، مناسب ترین قیمت ممکن ارائه می گردد.