0
0

مرکز فروش پارچه برزنتی در تهران با قیمت مناسب

نویسنده: مدیر فروش 16 شهریور 1401
فروش پارچه برزنتی

انتخاب مرکز فروش پارچه برزنتی دغدغه بسیاری از تولیدکنندگان و مشاغلی می باشد که نیاز فراوان به این پارچه دارند. برای تمامی تولید کنندگانی که نیاز مبرم به پارچه های صنعتی دارند، نام پارچه های برزنتی به هیچ وجه غریبه نیست و یکی از بادوام ترین پارچه های صنعت نساجی است که در عین این استحکام بالا، انعطاف پذیری خوبی هم دارد. همین دو مشخصه سبب شده تا این پارچه از کاربردهای گوناگونی برخوردار باشد.

با توجه به اینکه ممکن است در بازارهای فروش عمده پارچه برزنتی خصوصا در شهر تهران؛ امکان خرید با قیمت مناسب و کیفیت عالی فراهم نباشد، قطعا شناخت یک مرکز فروش معتبر، می تواند کمک کننده باشد.

آیا می دانید که بورس پارچه برزنت تهران کجاست؟ آیا می دانید که چگونه می توان مرکز فروش پارچه برزنتی  را انتخاب و خرید اینترنتی پارچه برزنتی را با قیمت ارزان و تضمین در کیفیت، انجام داد؟

 

تولید انواع پارچه برزنتی و مصارف آنها

پارچه برزنتی که از الیاف باکیفیت و متریال درجه یک، تهیه و تکمیل شده و سپس به صورت متری و رولی روانه بازارهای فروش شده باشد، قطعا مصارف خوبی هم دارد.

در حال حاضر انواع پارچه برزنتی با توجه به نوع کاربردی که دارند، برای خریداران شناخته شده هستند. این انواع پارچه های برزنتی عبارتند از:

 

پارچه برزنتی کانتینری

پارچه برزنتی شمعی

پارچه برزنتی ضد آب و ضد آتش

پارچه برزنتی نازک و سبک

پارچه برزنتی ضخیم

پارچه برزنتی مخصوص چادر مسافرتی

پارچه برزنتی چادر ماشین

پارچه برزنتی روکش

 

در واقع این موارد، نام هایی از پارچه برزنت است که در بازار، توسط مشتریان و عامه، مورد خطاب قرار گرفته می شود. به عنوان مثال در یک دسته بندی دیگر، می توان پارچه های برزنتی را در دسته برزنت سه لا شش لا هم قرار داد. این پارچه ها دارای عرض 100 یا 200 سانتی متر و گرماژ 220 الی 740 گرمی هستند.

در کالیته رنگبندی پارچه های برزنتی، رنگ های سفید، سبز، قهوه ای، خاکی و خاکستری، بیشتر به چشم می آید. امروزه در تولید و دوخت انواع چادرهای مسافرتی، چادرهای نظامی و هلال احمر، روکش تجهیزات گوناگون، روکش بار کامیون و ترانزیت ها و ...،؛ از برزنت اصل و درجه یک استفاده می کنند.

این پارچه کاملا ضد آب بوده، مقاومت بالایی در برابر شرایط جوی دارد و می تواند گزینه بسیار خوبی برای تولید انواع سایبان و چادر مسافرتی به شمار بیاید.

با توجه به اهمیت کیفیت پارچه برزنتی، شناخت مرکز فروش پارچه برزنتی که علاوه بر کیفیت خوب، قیمت مناسبی را هم ارائه می دهد، برای خریداران اهمیت جدی دارد. خصوصا در شهر بزرگی چون تهران که تعدد مراکز فروش و حضور واسطه ها، کار را برای خریدی آسان و بی دغدغه، کمی مشکل می کند.

آیا می دانید که هم اکنون توسط مجموعه کمپ 24؛ امکان خرید اینترنتی پارچه برزنتی در تهران هم فراهم شده است؟ بنظر شما این امر چه مزایایی می تواند داشته باشد؟

 

چرا خرید اینترنتی پارچه برزنتی در تهران؟

با توجه به اینکه اغلب تولید کنندگان در حوزه های گوناگون ذکر شده، به دنبال خرید عمده پارچه برزنتی هستند؛ قطعا دو فاکتور کیفیت و قیمت برای آنها، اهمیت بالاتری داشته است.

بر همین اساس شناخت یک مرکز فروش عمده پارچه برزنتی که بتواند پارچه ای با کیفیت عالی را در تناژ بالا به دست مراکز تولیدی برساند، امری مهم می باشد. خصوصا در شهر بزرگی مانند تهران که واسطه ها در آن جولان می دهند.

پیشنهاد مرکز فروش پارچه برزنتی کمپ 24، خرید اینترنتی پارچه برزنتی به تمامی شما خریداران است. از جمله مهم ترین مزایای خرید اینترنتی برزنت می توان به این موارد اشاره داشت:

امکان خرید مستقیم و بی واسطه از درب تولیدی

امکان مقایسه قیمت ها با دیگر مراکز فروش

کاهش هزینه های رفت و آمد به بازار

ثبت سفارش در کمترین زمان ممکن

دریافت سفارش در کمترین روز کاری

امکان خرید در تناژ بالا

دریافت مشاوره های رایگان قبل از خرید جهت خریدی آگاهانه

امکان دریافت آخرین لیست قیمت روز پارچه

 

خوشبختانه مجموعه ما این امکان را فراهم کرده تا انواع پارچه برزنت سبک، برزنت ضد آب و برزنت ضخیم و نسوز را در رنگبندی مختلف، به صورت آنلاین خریداری کنید.

 

مرکز فروش پارچه برزنتی در تهران بصورت عمده

اگر شما هم دغدغه و نگرانی خاصی از بابت خرید عمده پارچه برزنتی در تهران و حتی دیگر شهرهای کشور را دارید، مجموعه ما اینجاست تا یار و راهنمای شما باشد.

بزرگترین مرکز فروش پارچه برزنتی در تهران این امکان را برای شما فراهم کرده، تا خریدی آسان داشته باشید. در واقع شما پس از انجام مشاوره های رایگان قبل از خرید، به راحتی نوع پارچه مورد نظر خود را انتخاب می کنید.

مشاورین ما با تجربه بالایی که در حوزه فروش عمده پارچه برزنت دارند، به شما کمک می کنند تا با توجه به نوع کاربرد و مصرفی که از پارچه برزنت دارید، بتوانید خریدی کاملا اقتصادی را انجام دهید.

قطعا هدف مجموعه ما، تبدیل مشتریان دائم به مشتریان باایمان است. یعنی مشتریانی که علاوه بر اینکه خودشان خرید انجام می دهند، با خود مشتری هم می آورند.

شما می توانید با مشاورین ما در ارتباط بوده و به راحتی ثبت سفارش آنلاین خود را انجام دهید.