0
0

قیمت چادر برزنتی اسکلتی در تولید کننده

نویسنده: مدیر فروش 08 بهمن 1401
چادر برزنتی اسکلتی

قیمت چادر برزنتی اسکلتی در بازار چگونه است و به چه عواملی بستگی دارد؟ کدام نوع پارچه برای چادرهای اسکلتی مناسب تر است؟ چادرهای برزنتی چه خصوصیاتی دارد که موجب شده مردم آن را به دیگر پارچه ها ترجیح دهند؟ اگر شما هم از دسته افرادی هستید که قصد خرید چادر را دارید و در رابطه با نحوه انتخاب آن و مدل های موجود در بازار دانش و آگاهی چندانی ندارید توصیه می کنیم که مطالب موجود در این صفحه را به دقت مطالعه فرمایید. ما در اینجا قیمت چادر برزنتی اسکلتی و دیگر مباحث مربوط به این نوع چادر را به طور مفصل شرح می دهیم.

 

چادر اسکلتی چه کاربردهایی دارد؟

یکی از مهم ترین و ضروری ترین تجهیزاتی که در هر خانه ای باید وجود داشته باشد چادر است. چادر کاربردهای بسیار زیادی دارد به طوری که می توان گفت یکی اساسی ترین تجهیزات لازم برای مسافرت و کمپینگ است. از آنجایی که همه ایرانی ها عاشق سفر و طبیعت گردی هستند و دوست دارند یکی دو روز در ماه را در دل طبیعت باشند و از شلوغی های شهر رها شوند به فکر خرید چادر می افتند تا با برپا کردن آن در دشت و کویر یک سفر به یاد ماندنی را تجربه کنند. قیمت چادر برزنتی اسکلتی بسیار مناسب و مشتری پسند است و ارزش خرید کردن دارد.

چادر اسکلتی یک نوع سازه موقتی است که کاربردهای متنوعی دارد و برپا کردن آن در مسافرت و کمپینگ برای در امان ماندن از حیوانات و گرما و سرما تنها یکی از کاربردهای آن است. برپا کردن چادر ارتش نظامی، برپا کردن درمانگاه صحرایی و ... از دیگر کاربردهای چادر اسکلتی می باشد. پایه های این چادر از فلز ساخته شده اند و از استحکام بالایی برخوردار هستند و این موجب می شود تا در هر جایی با خیال راحت و بدون نگرانی از بابت خراب شدن آن از این چادر استفاده کنید.

 

کدام پارچه برای دوخت چادرهای اسکلتی مناسب تر است؟ 

اگر سری به بازار فروش چادرهای اسکلتی بزنید متوجه می شوید که این چادر در مدل ها و جنس های مختلفی وجود دارد و در چنین شرایطی به احتمال زیاد از خود خواهید پرسید که کدام جنس چادر مناسب تر است و باید کدام را خریداری کرد؟ این مساله برای همه مشتریان به وجود می آید و در میان تنوع مدل های موجود دچار سرگردانی می شوند.

یکی از بهترین پارچه هایی که برای دوخت چادرهای اسکلتی مناسب و استاندارد است، برزنت می باشد. چادرهای اسکلتی برزنتی که در بازار به وفور موجود است یکی از پرفروش ترین مدل ها می باشد. چادرهای برزنتی از ترکیب الیاف های مصنوعی و طبیعی مثل کرباس و پلی استر تولید می شود. قیمت چادر برزنتی اسکلتی در مقایسه با دیگر مدل های موجود در بازار ارزان تر است و این هم بیش از پیش مشتریان را به سمت خود می کشاند.

 

خصوصیات چادر برزنتی اسکلتی 

همان طور که در پاراگراف بالا به آن اشاره کردیم چادر برزنتی اسکلتی یکی از برترین و پرفروش ترین مدل های بازار است. چرا این مدل بسیار محبوب و پرطرفدار است؟ چه ویژگی هایی این چادر را از دیگر مدل ها متمایز کرده است؟

در جواب به پاسخ سوال بالا به ذکر چند مورد از خصوصیات خوب و مثبت چادر برزنت می پردازیم:

  • چادر برزنتی ضد آب و ضد اشعه است، یعنی آب و نور خورشید به داخل آن نفوذ نمی کند و این موجب می شود که شما بتوانید در شرایط جوی مختلف از گرمای سوزان گرفته تا بارش باران با خیال راحت آن را نصب کنید.
  • برپا کردن چادر برزنتی اسکلتی بسیار راحت است و در چند دقیقه به تنهایی می توانید آن را به تنهایی نصب کنید.
  • این چادر از استحکام و مقاومت زیادی برخوردار است و بر اثر باد و طوفان دچار آسیب و پارگی نمی شود.
  • این چادر در سایزها و طرح های مختلفی تولید می شود و مشتری می تواند سایز متناسب با تعداد افراد خانواده خود را خریداری کند.
  • چادر اسکلتی برزنتی بسیار سبک وزن است و جابجا کردن آن راحت می باشد.
  • در زمینه های مختلف قابل استفاده است.
  • قیمت چادر برزنتی اسکلتی ارزان و مشتری پسند است.
  • دارای رنگ بندی متنوع است.
  • دوام و ماندگاری بالایی دارد و مشتریان تا سالیان سال نیاز به خرید مجدد چادر نخواهد داشت

 

قیمت چادر برزنتی اسکلتی 

چادرهای اسکلتی که در بازار به فروش می رسند قیمت های نسبتا متفاوتی دارند. این اختلاف قیمت ها در فروش چادر دلابل متعددی دارد. در واقع می توان گفته که قیمت چادر برزنتی اسکلتی به فاکتورهای زیادی وابسته است که در اینجا به برخی از آنها اشاره می کنیم:

  • جنس چادر
  • سایز و ابعاد چادر
  • ضخامت چادر
  • کیفیت ساخت
  • میزان مقاومت و ماندگاری چادر
  • جنس پایه ها و بدنه چادر
  • برند سازنده
  • میزان عرضه و تقاضا در بازار
  • وجود واسطه ها

تمامی موارد بالا موجب می شود که چادر اسکلتی برزنتی با قیمت های متفاوتی در مراکز فروش عرضه شود. بهترین کار برای خرید درست و بصرفه در چنین شرایطی خرید از نمایندگی های معتبر و رسمی است.

 

خرید آنلاین چادر برزنتی اسکلتی از کمپ 24 

کمپ 24 یکی از نمایندگی های فروش انواع چادر اسکلتی برزنتی است که به صورت آنلاین مشغول به فعالیت می باشد. چادرهای اسکلتی برزنتی در مدل ها و طرح های متنوع با مقاومت و استحکام بالا با قیمت درب کارخانه به فروش می رسد.

شما می توانید چادر برزنتی اسکلتی را با قیمت بسیار مناسب و بصرفه به صورت آنلاین از کمپ 24 خریداری کنید. جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد مدل های موجود و قیمت چادر برزنتی اسکلتی با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید.