0
0

خرید و قیمت چادر مسافرتی اسکلتی و گروهی

نویسنده: مدیر فروش 28 شهریور 1401
چادر اسکلتی

چادر مسافرتی اسکلتی یکی از لوازم های ضروری و کاربردی است که در هر خانواده ایرانی باید وجود داشته باشد. تقریبا همه افراد با نقش مهم چادر مسافرتی اسکلتی در مواقع ضروری آشنا هستند و بارها و بارها در شرایط حساس همراه داشتن این وسیله کار را برای همه راحت کرده است.

 

کاربرد چادر مسافرتی اسکلتی و گروهی و خصوصیات آن

چادر مسافرتی اسکلتی یک سازه موقتی است که در مواقع ضروری مثل مسافرت و کمپینگ ها در  کویر و جنگل و توقف های بین مسیری استفاده می شود. چادر مسافرتی در مدل ها و جنس ها مختلفی در بازار موجود است اما می توان گفت که بهترین و باکیفیت ترین نوع آنها از جنس پارچه برزنت است.

چادر مسافرتی برزنتی از کرباس و پلی استر تشکیل شده است و به همین دلیل از ویژگی های بسیار خوبی برخوردار است که برخی از آنها عبارتنداز :

  • ضد آب و ضد اشعه است و به همین دلیل در شرایط جوی مختلف از گرمای سوزان گرفته تا بارش شدید می توانید با خیال راحت از آن استفاده کنید.
  • نصب چادر مسافرتی اسکلتی بسیار آسان است و در کمترین زمان ممکن می توانید آن را برپا کنید.
  • بسیار مستحکم و مقاوم است و در برابر عوامل مختلف مثل باد دچار آسیب و پارگی نمی شود.
  • در ابعاد، سایز و ارتفاع های مختلف موجود است و شما می توانید متناسب با تعداد افراد خانواده خود ابعاد مناسب را خریداری کنید.
  • وزن کمی دارد و حمل آن بسیار آسان است.
  • برای کاربردهای مختلف قابل استفاده است.
  • قیمت چادر مسافرتی اسکلتی مناسب و بصرفه است.
  • در رنگ های متنوع موجود است و شما می توانید رنگ دلخواه خود را خریداری کنید.
  • دوام و طول عمر بالایی دارد و تا سال های سال می توانید از آن استفاده کنید.

 

قیمت چادر مسافرتی در بازار چگونه است؟ 

یکی از مهم ترین ملاک ها و معیارهای مشتریان چادر مسافرتی اسکلتی، قیمت آن است زیرا آنها متناسب با توان مالی خود خرید می کنند و در نتیجه قبل از هر چیزی قیمت چادر مسافرتی برزنتی را با بودجه خود مقایسه می کنند تا ببیند آیا توان خرید آن را دارند یا نه، پس نباید از اهمیت قیمت چادر غافل شد. در اینجا ما قصد داریم کمی در رابطه با قیمت انواع چادر مسافرتی در بازار صحبت کنیم.

پیدا کردن ارزان ترین قیمت چادر مسافرتی اسکلتی دغدغه خریداران است اما برای این که خریدی ارزان و درست و بدون پشیمانی انجام دهید باید تمامی جوانب مربوط به قیمت را بسنجید، به عبارت ساده تر باید عوامل موثر بر قیمت نهایی چادر مسافرتی را بشناسید تا بتوانید از میان گزینه های موجود مناسب ترین گزینه با بهترین قیمت را تهیه کنید.

چادرهای مسافرتی در نوع، سایز و مدل های مختلفی در بازار موجود هستند که هر کدام قیمت های مختلفی دارند. در اینجا به معرفی پارامترهای موثر بر قیمت چادر مسافرتی می پردازیم:

  • سایز و ابعاد چادر : چادرها در ابعاد، ارتفاع و ظرفیت های مختلفی تولید می شوند و قیمت آنها با یکدیگر متفاوت است. به طور کلی هر چه ابعاد و ظرفیت چادر مسافرتی بزرگ تر باشد قیمت آن هم به مراتب بالاتر است.
  • ضخامت چادر : چادر در ضخامت های مختلفی موجود است و هرچه ضخامت آن بیشتر باشد قیمت هم بیشتر است. ضخامت بیشتر به معنی ضخیم بودن پارچه برزنت و تراکم بالای نخ های آن است.
  • برند سازنده : شرکت های مختلفی در بازار مشغول به کار هستند که هر کدام از آنها سیاست های کاری خاص خود را دارند و متناسب با اعتبار، کیفیت و هزینه تولید، محصولات خود را با قیمت های متفاوتی به بازار عرضه می کنند.
  • میزان کیفیت و مقاومت چادر : هرچه چادر محکم تر، مقاوم تر و نفوذ ناپذیرتر باشد قیمت بالاتری هم دارد.
  • قیمت مواد اولیه چادر مسافرتی
  • میزان عرضه و تقاضا در بازار چادر
  • مراکز خرید نامعتبر و واسطه ها از دیگر عوامل موثر بر قیمت چادر مسافرتی برزنتی در بازار است. این مراکز با دست به دست کردن محصولات بین واسطه ها مدام قیمت آنها را بالا می برند تا سود بیشتری نصیبشان شود در حالی که با خرید از نمایندگی های رسمی می توانید چادر را با قیمت واقعی تهیه کنید.

 

راه خرید چادر مسافرتی درجه یک با ارزان ترین نرخ بازار 

کسانی که قصد خرید چادر مسافرتی اسکلتی و گروهی را دارند می توانند از مراکز مختلف موجود در بازار این سازه را تهیه کنند، همچنین می توانید از مراکز آنلاین با قیمت بسیار ارزان تر و بصورت مستقیم این محصول را خریداری کنند و هزینه های خود را کاهش دهند. یکی از بهترین و معتبرترین نمایندگی های آنلاین فروش چادر مسافرتی اسکلتی، مجموعه کمپ 24 است.

مجموعه کمپ 24 انواع چادرهای مسافرتی اسکلتی برزنتی را در ابعاد، رنگ و ارتفاع های مختلف با بهترین کیفیت و بیشترین مقاومت و ماندگاری به صورت آنلاین به تمام خریداران در سراسر کشور ارسال می کند. قیمت محصولات این مجموعه بسیار ارزان و بصرفه است زیرا محصولات را به صورت مستقیم از تولید کننده به دست مصرف کننده می رساند و به این ترتیب هیچ هزینه مازادی ندارد و واسطه ها و دلال ها هم کوچک ترین تاثیری بر قیمت محصولات این مرکز ندارند. پس با خیال آسوده چادر مسارفتی برزنتی را از کمپ 24 خریداری کنید.