0
0

پارچه سایبان مغازه | بررسی مشخصات و لیست قیمت پارچه سایبان برزنتی

نویسنده: مدیر فروش 06 مهر 1401
قیمت پارچه سایبان مغازه

پارچه سایبان مغازه چه کاربردی دارد؟ بهترین نوع پارچه برای سایبان کدام است؟ در هنگام خرید آن باید به چه عواملی دقت کرد؟ در این جا قصد داریم تمامی مباحث مربوط به پارچه سایبان مغازه را به طور کامل شرح دهیم، پس ما را همراهی کنید.

 

مزیت های استفاده از سایبان مغازه

خیلی از مغازه ها و رستوران های مختلف از سایبان استفاده می کنند و به دلیل کاربردی های زیادی که این سازه دارد عموم مغازه دارها و کافی شاپ ها به فکر تهیه آن افتاده اند. شاید برای شما جای سوال باشد که منظور از مزیت های استفاده از سایبان چیست؟ در پاسخ به این سوال باید بگوییم که سایبان مغازه مزیت های بسیار زیادی برای مغازه ها دارها و کسب و کار آنها به همراه دارد که در اینجا به برخی از آنها اشاره می کنیم:

  • استفاده از سایبان مانع ورود اشعه خورشید به داخل مغازه می شود.
  • موجب خنک شدن فضای داخل می شود و این به صرفه جویی در مصرف انرژی و کاهش هزینه ها کمک می کند.
  • نصب آن در کافی شاپ ها و رستوران ها موجب می شود تا بتوانند از فضای بیرونی هم برای نشستن مشتریان استفاده کنند.
  • فضای بیرونی مغازه را زیباتر و شیک تر می کند و موجب جلب توجه مشتریان می شود.
  • می توان در فضای ایجاد شده با سایبان برای انجام تبلیغ مربوط به کسب و کار خود استفاده کنید.

در ادامه به مطالب بیشتری در مورد سایبان مغازه مثل قیمت پارچه سایبان می پردازیم.

 

بهترین جنس پارچه سایبان مغازه کدام است؟

حالا که با کاربردهای سایبان مغازه و مزیت های استفاده از آن آشنا شدید ممکن است شما هم به فکر خرید پارچه سایبان مغازه افتاده باشید. اما قبل از اقدام به خرید باید کامل تحقیق و پرس و جو کنید که کدام نوع پارچه برای سایبان مغازه شما مناسب تر است؟

پارچه برزنت سایبان امروزه یکی از پرفروش ترین و پرطرفدارترین نوع پارچه سایبان است زیرا پارچه برزنتی به دلیل ساختاری که دارد در برابر عوامل مختلفی مثل نور خورشید، رطوبت، باران، باد و ... بسیار مقاوم است و از استحکام بالایی برخوردار می باشد. همچنین سایبان برزنتی از دوام و طول عمر بالایی هم برخوردار است و به این ترتیب شما سالیان سال می توانید از این سایبان مثل روز اول استفاده کنید.

خوشبختانه قیمت پارچه سایبان پارکینگ از نوع برزنتی نسبت به سایر مدل های سایبان موجود در بازار بسیار مناسب و ارزان تر است و این یکی دیگر از خصوصیات خوب سایبان برزنتی می باشد و شما می توانید از این نوع سایبان ها برای مکان های مختلف مثل انواع مغازه، پارکینگ، رستوران، کافی شاپ و ... استفاده کنید.

شما می توانید سایبان برزنتی و دیگر مدل های مختلف سایبان مغازه را در مراکز فروش پارچه سایبان مغازه در سراسر بازار تهیه کنید و در مورد مدل های مختلف آن و خصوصیات آنها از فروشندگان اطلاعات کسب کنید.

 

قیمت پارچه سایبان مغازه

یکی از اساسی ترین دغدغه های مغازه دارها این است که برای تهیه یک سایبان مناسب برای مغازه چقدر هزینه لازم است و چگونه می توان این هزینه را به حداقل رساند. قیمت پارچه سایبان پارکینگ و در کل قیمت هر نوع سایبان مغازه اصلی ترین ملاک مشتریان در هنگام خرید است. همه آنها می خواهند با کمترین هزینه ممکن یک سایبان مناسب با بیشترین دوام را خریداری کنند.        

یکی از بهترین گزینه هایی که می توان به مشتریان پیشنهاد داد که هزینه های آنها را به حداقل می رساند، خرید پارچه سایبان مغازه برزنتی است زیرا در مقایسه با دیگر پارچه ارزان ترین می باشد و در عین حال مقاومت و ماندگاری بالایی هم دارد.

به طور کلی قیمت پارچه سایبان در بازار رنج ثابتی ندارد زیرا قیمت آنها تابع پارامترهای زیر است:

  • نوع پارچه سایبان
  • کیفیت سایبان
  • استحکام و میزان مقاومت و ماندگاری سایبان در برابر شرایط محیطی
  • میزان متراژ و مساحت مغاز شما
  • مرکزی که از آن خرید می کنید.

میزان مساحت مغازه شما و همچنین شرایط آب و هوایی آن نقش مهمی در هزینه نهایی دارد به عنوان مثال اگر در محیطی هستید که دائم در معرض نور شدید خورشید، بادهای فراوان و یا بارندگی زیاد می باشد باید نوع سایبانی را انتخاب کنید که در برابر شرایط گفته شده بسیار مقاوم باشد و این منجر به بالا رفتن هزینه شما می شود. همچنین هر چه مساحت مغازه شما بیشتر باشد هزیه خرید سایبان هم بالا می رود و برعکس.

 

خرید اینترنتی پارچه سایبان با بهترین کیفیت

کمپ 24 نامی آشنا و محبوب در میان تمامی مشتریان انواع پارچه برای کاربردهای مختلف از جمله سایبان است. کمپ 24 یک مرکز فروش پارچه سایبان مغازه است که به صورت آنلاین مشغول به فعالیت می باشد و انواع پارچه های سایبان از جمله برزنتی را با بهترین و مرغوب ترین کیفیت، بیشترین مقاومت و دوام به صورت اینترنتی به مشتریان ارائه می دهد.

تمامی محصولات این مرکز با ارزان ترین قیمت بازار به فروش می رسد زیرا این مجموعه با بزرگ ترین شرکت های نساجی داخل کشور در ارتباط است و تولیدات آنها را به صورت مستقیم و با همان قیمت درب کارخانه بدون هیچ افزایش قیمت به مصرف کنندگان عرضه می کند.

شما می توانید انواع پارچه سایبان را با کیفیت مناسب و قیمت بصرفه بدون نیاز به مراجعه حضوری از این وب سایت سفارش دهید.