0
0

فروش پارچه pvc

نویسنده: مدیر فروش 02 اسفند 1400
 پارچه pvc
آیا می دانید پارچه PVC چه تفاوتی با دیگر پارچه ها دارد؟
آیا عوامل موثر بر قیمت پارچه پی وی سی را می شناسید؟
پارچه PVC به دلیل داشتن ویژگی‌ های منحصر به فرد در حال حاضر جایگزین مصارف سنتی در بسیاری از ساخت و سازها شده است. به همین جهت کارخانجات زیادی در زمینه تولید پارچه PVC فعالیت می‌ نمایند.
استقبال بالا از پارچه پی وی سی و افزایش حجم خرید و فروش آن در بازار موجب شده تا اغلب افراد تمایل به خرید مستقیم از تولید کنندگان آن پیدا کنند. در ادامه به معرفی یکی از بزرگترین مراکز فروش پارچه پی وی سی که انواع برندهای مطرح را با قیمت مناسب ارائه می ‌دهد می پردازیم.

آشنایی با پارچه پی وی سی

سبک زندگی انسان ها به سرعت زیاد در حال تغییر و تحول بوده و همه انسان ها از لوازم با ابعاد و اندازه های کوچک به دلیل آسان تر بودن شرایط حمل و نقل استقبال می کنند. راحت طلبی انسان ها و همچنین کاهش قیمت به دلیل کوچک شدن ابعاد و اندازه از مهمترین دلایل استقبال از این پیشرفت ها است.
پارچه های پی وی سی نسل جدید پارچه در صنعت نساجی بوده که با داشتن وزن بسیار سبک، استحکام بالایی دارد. چرا که این پارچه در گروه پارچه های با مقاومت بالا در برابر رطوبت و سایش قرار می گیرد.
پارچه های pvc پس از تولید توسط دستگاه ها و تکنولوژی های پیشرفته با استفاده از الیاف پلی استر و پنبه با مواد خاصی مانند پلی وینیل کلراید کاملاً سطح آنها پوشیده می شود. قرار گرفتن این ماده بر سطح پارچه با کیفیت بالا موجب پدید آمدن پارچه هایی مقاوم و مستحکم می گردد.
غیر از پوشش پلی وینیل کلراید برای تولید این پارچه از مواد دیگری مانند پلی اتیلن هم استفاده می‌ کنند تا در شرایطی که به پارچه هایی با مقاومت و کیفیت بالاتر نیاز است تا بتوان از آن ها بدون مشکل استفاده نمود.
پارچه های pvc قابلیت شستشو دارند؛ اما نکته مهمی که در مورد این پارچه ها باید رعایت گردد به هیچ عنوان نباید این پارچه ‌ها را با آب داغ و حرارت زیاد مورد شستشو قرار داد. چرا که به پوشش سطح پارچه آسیب می رسد، حداقل دمای مناسب برای شستشوی این پارچه ها آب با دمای ۴۰ درجه سانتی گراد است.
فروش پارچه PVC در بازار به نسبت سایر پارچه های هم رده خود بیشتر بوده، چرا که این پارچه از ویژگی‌ها و مشخصات خاصی برخوردار است.به همین دلیل به راحتی می توان از آن در شرایط گوناگون با صرف هزینه ای مناسب استفاده نمود.

مقایسه پارچه پی وی سی با دیگر پارچه ها

پارچه پی وی سی به دلیل داشتن برخی از مشخصات و ویژگی ها برای استفاده در محیط های صنعتی پر کاربرد است و می تواند در مدت زمان کوتاه تری نسبت به سایر منسوجات نقش تمیز کنندگی یا محافظتی را ایفا کند.
معمولاً پارچه PVC را به دلیل داشتن دوام و طول عمر بالا برای سازه های گوناگون استفاده می کنند، چرا که به کار بردن این پارچه می تواند بسیاری از اثرات تخریبی محیط ‌زیست را بگیرد.
به طور کلی در مقایسه بین پارچه pvc با دیگر پارچه ها در می یابیم که پارچه های پی وی سی از برخی مشخصات و ویژگی ‌های خاص برخوردار است. در این بخش به بررسی برخی از تفاوت ها می پردازیم:
سبک و قوی
پارچه های پی وی سی به مانند سایر پارچه های دیگر از الیاف تار و پود تشکیل می ‌شود؛ اما تراکم بافت این پارچه بسیار بالاتر بوده و در برابر سایش و ضربه از مقاومت خوبی برخوردار است.
نصب راحت
تمامی پارچه ها از لحاظ برش و شکل دهی ویژگی های خاصی دارند که پارچه پی وی سی از لحاظ برش بسیار ساده بوده و ویژگی خاص آن امکان نصب راحت پارچه در سازه ‌های مختلف به وجود می آید.
طول عمر و دوام بالا
وجود مواد pvc به عنوان پوشش موجب شده تا این پارچه در برابر تخریب شیمیایی، خوردگی، شوک و سایش مقاومت بالایی پیدا می کند.
مقاوم به اشعه فرابنفش خورشید
معمولاً الیاف پارچه با قرارگیری در زیر نور خورشید دچار پوسیدگی می گردند؛ اما پارچه های پی وی سی در برابر نور خورشید مقاومت بالایی داشته و به هیچ عنوان دچار پوسیدگی نمی شوند.
قیمت مناسب
قیمت پارچه pvc به نسبت قیمت سایر پارچه های همرده با ویژگی های مشابه مناسب تر است.

عوامل موثر بر قیمت پارچه pvc

پارچه پی وی سی جزء پارچه های باکیفیت بالا بوده که در سازه های مختلف مورد استفاده قرار می گیرد. تقریبا وجود پارچه های pvc تأثیر زیادی در ساخت سازه های موقت با کیفیت بالا دارد.
اما مسئله مهمی که در هنگام تهیه پارچه پی وی سی برای خریداران عمده به وجود می آید، هزینه نهایی برای خرید این پارچه‌ ها است. معمولاً عوامل مختلفی مانند عوامل فنی در پروسه تولید پارچه در کارخانجات و عوامل اقتصادی که در پروسه توزیع پارچه ها تا رسیدن به دست مصرف کننده نهایی می توانند بر قیمت این پارچه تأثیر بگذارند.
در این بخش به بررسی برخی از عوامل تأثیر گذار بر قیمت پارچه پی وی سی می پردازیم:
کیفیت پارچه
کیفیت پارچه جزء عوامل بسیار مهم بوده که به کیفیت الیاف به کار برده شده در روند تولید و نحوه پوشش سطح آن ارتباط پیدا می کند.
نوع مواد پوششی
استفاده از مواد پلی اتیلن یا مواد پلی وینیل کلراید می ‌تواند در قیمت این پارچه تأثیر بگذارد.
برند تولید کننده
کارخانجات متعددی در این حوزه فعالیت می کنند که انتخاب برندهای مطرح خیال مصرف کننده را از لحاظ کیفیت راحت کرده و قیمت بالاتری هم دارد.
تنوع رنگ بندی
هر چقدر که تنوع رنگ بندی این پارچه ها بیشتر بوده، در نتیجه می توان برای هر سازه ای رنگ مناسب آن را انتخاب نمود.
مراکز فروش
مراکز فروش پارچه pvc جزء موارد بسیار مهمی است که در قیمت تأثیر مستقیم دارند و با انتخاب مراکز عرضه بدون حضور واسطه امکان دسترسی به قیمت های مناسب تر فراهم می گردد.

بزرگترین مرکز فروش پارچه pvc با کیفیت مناسب

معمولاً پارچه های PVC جزء منسوجات موثر در پوشش سقف سوله ها و طراحی و ساخت انواع آلاچیق و چترهای مناسب برای ساحل است. مراکز تولید کننده این سازه ها به حجم عمده از پارچه های پی وی سی نیاز دارند که برای آنها قیمت و کیفیت در درجه اول اهمیت قرار می گیرد.
با انتخاب بزرگترین مرکز فروش پارچه پی وی سی امکان دسترسی به قیمت مناسب و کیفیت بالا به طور همزمان فراهم می گردد. چرا که این مجموعه در کارخانجات برند و مطرح همکاری داشته و با ارسال پارچه از درب کارخانه هزینه ‌های جانبی را کم می کند.
برای خرید پارچه pvc در تنوع بالا از لحاظ رنگ بندی و ضخامت با کارشناسان فروش مجموعه کمپ ۲۴ ارتباط گرفته و پس از دریافت مشاوره به صورت رایگان سفارشات خود را ثبت نمایید.