0
0

فروش برزنت ترانزیتی با قیمت مناسب

نویسنده: مدیر فروش 30 بهمن 1400
برزنت ترانزیتی
پارچه ترانزیتی یا چادر کانتینری، از انواع پارچه ‏های برزنتی مقاوم و ضد آب به شمار می رود. با توجه به پیشرفت‏ چشمگیر نساجی و دوخت انواع منسوجات در کارخانجات بافندگی، برزنت یکی از محبوب ‏ترین و در عین حال مرغوب‏ ترین جنس از انواع پارچه ‎های موجود در بازار است.
از پارچه کانتینری ضد آب، می ‏توان به عنوان پوشش محافظ بار ماشین های سنگین استفاده کرد. در واقع این مورد، مهم ترین کاربرد پارچه کانتینری به حساب می آید و هر نوع بار زمینی و حتی دریایی را می ‏توان به وسیله این نوع از پارچه پوشاند.

انواع پارچه برزنتی پرمصرف و محبوب

به طور کلی پارچه های برزنتی تشکیل شده از الیاف مصنوعی یا طبیعی هستند. الیاف مصنوعی به کار رفته در برزنت، موجب مقاومت بیشتر این پارچه ها می گردد. از طرفی ظاهر پارچه های برزنت تهیه شده از پلی استر، براق تر از پارچه های متشکل از الیاف طبیعی است.
پارچه های برزنت ضد آب با یک لایه از جنس پی وی سی پوشیده شده اند. این لایه مانع از صدمه زدن اشعه های شدید خورشید شده و جلوی پوسیدگی و آسیب به پارچه را می گیرد.
برزنت از لحاظ ضخامت از یک لا نخ تا شش لا نخ می تواند باشد که به صورت ‌های مختلفی عرضه می‌ گردد. این تقسیم‌ بندی شامل برزنت خام، برزنت موادی، برزنت چاپی، برزنت آهاری و برزنت‌ های خطی می شود که هر کدام برای موارد خاصی به کار می ‌روند.
همچنین پارچه های برزنتی جدا از مقاومت بالا و کیفیت قابل قبول، به خاطر مواد غیر طبیعی به کار برده شده در تهیه آن ها، بسیار مقرون به صرفه نیز هستند.
برزنت ترانزیتی نمونه ای پرکاربرد از پارچه برزنتی به شمار می رود که به واسط دارا بودن ویژگی های بی نظیر که در ادامه به آن ها بیشتر خواهیم پرداخت، برای پوشش وسایل نقلیه باربری استفاده می شود.
این جنس پارچه از لحاظ بافت، ساده یا خط دار بوده که حتی در تولید کیف، کوله پشتی و ساک نیز کاربرد دارد. علاوه بر این، برزنت‌ ها را به علت مستحکم بودن، برای چادر‌های اسکلتی به کار می‌ برند تا در برابر عوامل طبیعی بسیار مقاوم عمل کنند.

ویژگی های فوق العاده پارچه برزنت ترانزیتی

پارچه های ترانزیتی نمونه ای از برزنت مستحکم و پرطرفدار بوده، انعطاف پذیری بالایی دارند و از الیاف پنبه، کرباس و فلامنت تشکیل شده اند.
این پارچه ها مقاومت بالایی در برابر کشش داشته، به طوری که بسیار زیبا بر روی قسمت بار در ماشین های سنگین کشیده شده و کاملاً محکم می شوند.
از دیگر مشخصات منحصر به فرد این پارچه ها می توان به مقاومت بسیار بالای آن ها در برابر تمامی شرایط جوی مثل باران، باد، آفتاب شدید و ... اشاره کرد. به همین دلیل می توانند از بار داخل ماشین، به بهترین نحو ممکن محافظت نمایند.
گفتنی است که پارچه های ترانزیتی گاهاً به عنوان سقف ساده یا سقف های مخروطی شکل، بر روی آلاچیق ها و سالن های رو باز نیز اجرا و نصب می شوند. همچنین کاربردهای دیگری نیز دارند.
به عنوان مثال برای روکش یا کاور لوازم و ماشین آلات صنعتی در کارخانجات نیز از این پارچه ها استفاده می شود. در کل پارچه های ترانزیتی بسیار سبک بوده و بر روی هر سازه ای قرار بگیرند، مخصوصاً ماشین های باری وزن کم، ولی مقاومت قابل توجهی خواهند داشت.

راهنمای خرید بهترین پارچه برزنت از نوع ترانزیتی

پارچه ترانزیتی می تواند با وجود گستردگی موارد مصرف، دارای تنوع بالا و به دنبال آن قیمت های متنوعی باشد. این موضوع خریداران را با چالش هایی روبرو می کند و تصمیم گیری و انتخاب را برای آنان سخت خواهد کرد.
پیش از هر چیزی باید بدانید که پارچه های برزنت ترانزیتی در بین بازاریان، گاهی به اسم های برزنت کانتینری، چادر ترانزیتی و مشمع کانتینری نیز شناخته می شوند.
اولین موردی که باید قبل از خرید برزنت ترانزیتی بدان توجه نمایید، ضخامت پارچه و انتخاب مناسب ترین نوع آن بر اساس نیاز و بودجه خود است که فروشندگان در این زمینه ها شما را یاری خواهند کرد.
ضد حریق بودن، از جمله مهم ترین ویژگی هاییست که پارچه برزنتی که به عنوان پوشش اشیا به کار برده می شود، باید این ویژگی بارز را دارا باشد.
البته این پارچه ها می بایست در برابر شرایط آب و هوایی مختلف و همچنین اشعه خورشید نیز از خود مقاومت نشان داده و در هنگام خرید حتماً به آن توجه ویژه ای داشت.
موضوع مهم بعدی در نظر گرفتن قیمت این پارچه هاست. شما می توانید با مقایسه قیمت نمونه های مشابه پارچه ترانزیتی با خصوصیات و برند یکسان، یک مرکز معتبر پیدا کنید و پارچه را با ارزان ترین قیمت از آنجا خریداری نمایید.
با توجه به این موضوع، پارچه ترانزیتی عرضه شده توسط این شرکت، قیمت مقرون به صرفه و در عین حال کیفیت فوق العاده ای دارد و بهترین گزینه برای لذت یک خرید مطمئن به حساب می آید.

مرکز پخش و فروش برزنت ترانزیتی با قیمت مناسب

همانطور که گفته شد پارچه برزنت ترانزیتی، پارچه ای بسیار مستحکم و بادوام بوده که به خاطر کیفیت بالا، استقبال زیادی از آن شده است. کیفیت و قیمت پارچه از مهم ترین نکاتی هستند که هنگام خرید بسیار مهم تلقی می شوند.
برای خرید این محصول بصورت عمده، می توانید از مراکز فروش و نمایندگی های رسمی کارخانجات تولیدی کمک بگیرید و پارچه ترانزیتی را با قیمتی ارزانتر از بازار خریداری نمایید.
این فروشگاه اینترنتی، یکی از باسابقه ترین و معتبرترین مراکز پخش عمده انواع پارچه برزنت به شمار می رود که تنوع بالایی از این پارچه ها را طبق نیاز مشتریان عرضه می دارد.
شما می توانید پارچه ترانزیتی دلخواه خود را در هر کجا که هستید، با مناسب ترین قیمت از ما سفارش دهید. همچنین مشاورین این مرکز در جهت تجربه یک خرید هوشمندانه، به طور رایگان شما را راهنمایی خواهند کرد.