0
0

فروش چادر مسافرتی و انواع آن در تهران

نویسنده: مدیر فروش 11 فروردين 1401
چادر مسافرتی
از قدیم الایام چادرها به منظور رفع نیازهای بشر مورد استفاده قرار گرفته اند. در یک مقطعی برای استراحت کردن سربازان جنگی از چادر استفاده می شد و در زمانی دیگر، محل زندگی دائمی سرخ پوستان بود.
امروزه چادرهای مسافرتی جای خود را در بین مردم باز کرده و برای استفاده های تفریحی و ورزشی کاربردهای گسترده ای دارند. به همین خاطر انواع مختلفی از این تجهیزات تولید و عرضه شده اند.
به طور کلی انواع چادر مسافرتی را می توان در دسته بندی زیر قرار داد:

1. چادر مسافرتی فنری

2. چادر مسافرتی عصایی

3. چادر مسافرتی اتوماتیک

چادرهای فنری حجیم ترین و سنگین ترین نوع چادر هستند که برای محیط هایی که دمای آن خیلی بالا یا خیلی پایین نباشد، گزینه مناسبی به شمار می روند. قیمت چادر مسافرتی فنری نسبت به انواع دیگر آن نیز پایین تر است.
البته باید گفت که این نوع چادرها استحکام بالایی نداشته، اما در عوض مزیت اصلی آن ها این است که به آسانی نصب و برپایی می شوند.
نوع دیگر از این چادرهای مسافرتی به چادر مسافرتی عصایی معروفند، در مقایسه با مدل چادر فنری این نوع دسته چادرها مقاومت و استحکام بالاتری داشته و همچنین وزن و حجم کمتری نیز برخوردارند. این چادرها از چند پایه با جنس فایبرگلاس ساخته شده و به همین خاطر در مقایسه با نمونه های فنردار، حرفه ای تر هستند.
نهایتاً به بررسی چادرهای اتوماتیک می پردازیم که ممکن است نام آن ها ما را به اشتباه بیندازد. در واقع این نوع چادر مسافرتی از تعدادی ستون و بازو که به پارچه چادر اتصال دارد، تشکیل شده است. با باز کردن این ستون ها، چادر به صورت خودکار شکل گرفته و برپا می شود.
گفتنی است که چادر مسافرتی با توجه به موارد کاربرد دسته بندی های دیگری هم دارد، به عنوان مثال چادر کوهنوردی و جنگل گردی، چادر گردش و برپایی کمپ، چادرهای مخصوص سوانح طبیعی با نام چادر اسکان موقت و ... نمونه هایی از این تجهیزات هستند.

بهترین جنس چادر مسافرتی

چادر مسافرتی از تجهیزات مهم و بسیار کاربردی در سفر است که ضرورت استفاده از آن بر کسی پوشیده نیست، چرا که با وجود این وسیله، سفری راحت و ساده تر برای افراد رقم خواهد خورد. هنگام خرید، این سوال پرتکرار پیش می آید که چادر مسافرتی بهتر است از چه جنسی باشد؟
در حقیقت پارچه ای که برای دوخت چادر مسافرتی مورد استفاده قرار می گیرد، می تواند بیانگر کیفیت و حتی ایمنی چادر باشد.
پس نیاز است تا بهترین جنس ها را برای ساخت یک چادر مسافرتی استاندارد و درجه یک بشناسید تا در هنگام خرید با توجه به اطلاعاتی که در این زمینه کسب کردید، بهترین و ایده آل ترین چادر مسافرتی را بر حسب نیاز و بودجه خود خریداری کنید.
یکی از اساسی ترین ویژگی هایی که یک چادر مسافرتی خوب و استاندارد باید داشته باشد، ضد آب و رطوبت بودن بدنه آن است. به همین خاطر شرکت های تولید کننده چادر مسافرتی با در نظر گرفتن این مورد مهم، محصولات خود را عرضه نموده اند.
استاندارد دیگری که می بایست در ساخت چادر مسافرتی حتماً رعایت شود، وزن پایین آن است تا بتوان به راحتی چادر مسافرتی را با خود حمل کرد.
پس با این وجود جنس انتخاب شده باید به نحوی باشد که علاوه بر ضد آب بودن، وزن سبکی نیز داشته باشند. با این کار وزن کل چادر مسافرتی افزایش نخواهد یافت.
شایان ذکر است که اغلب شرکت های بزرگ و مطرح سازنده چادر مسافرتی از پارچه های برزنتی و شمعی در تولید محصولات خود استفاده می کنند.
برزنت از جمله پارچه های مقاوم و مستحکم محسوب می شود که وزن نسبتاً پایینی هم دارد. چادرهای مسافرتی که از برزنت تولید می گردند، بدون شک مقاومت بسیار بالایی در برابر شرایط جوی مختلف خواهند داشت.
همچنین چند لایه بودن پارچه برزنت، باعث می شود تا سرما به داخل نفوذ نکند و از خروج گرمای ذخیره شده در داخل چادر نیز محافظت می کند.
مرکز تخصصی فروش چادر مسافرتی در تهران، انواع و اقسام چادرها را با بهترین جنس پارچه برزنت و کیفیت تضمینی به فروش می رساند.

راهنمای خرید چادر مسافرتی خوب

خرید چادر مسافرتی باکیفیت و استاندارد شاید در نگاه اول انتخاب سخت برایتان باشد. انواع متنوع چادر مسافرتی که با ویژگی ها و قابلیت های متفاوتی طراحی و تولید شده ‌اند، ممکن است خریدار را دچار سردرگمی‌ کنند.
برای تهیه چارد مسافرتی اول باید به ظرفیت آن دقت داشت. همچنین چادرها طبق سطح حفاظتی که دارند، به شکل فصلی تولید می ‌شوند.
در نظر داشته باشید چادری که در برابر وضعیت های جوی قادر به محافظت از شما نباشد، در این شرایط سلامت و جان شما بیشتر در معرض خطر قرار خواهد گرفت.
نکته بعدی هنگام خرید چادر مسافرتی این است که سایز اصلی هر چادر چه در زمان باز شدن و همچنین در هنگان تا کرذن و بسته شدن، درون کاور و بدون کاور حتما درنظر گرفته شود. اگر در حالت بسته چادر فضای زیادی را اشغال کند، قطعاً در جابجایی و نگهداری آن به مشکل بر خواهید خورد.
یکی دیگر از پارامترهای حائز اهمیت، وزن چادر مسافرتی است. به طوری که چادرهایی که وزن کمتری دارند برای جابجایی بسیار آسان تر هستند و شما می ‌توانید به آسانی و حتی پیاده، چادر را حمل کنید.
توصیه می شود علاوه بر بررسی جنس پارچه که همان بدنه چادر را تشکیل می دهد، گیره ‌ها و پایه ‌های آن را نیز چک کرده تا از متریال مرغوب، مستحکم و ضدزنگ باشند.

بزرگترین مرکز فروش چادر مسافرتی در تهران

اگر به دنبال خرید چادر مسافرتی خوب و استاندارد با بهترین قیمت بازار هستید، خرید از این نمایندگی تخصصی را به شما پیشنهاد می کنیم. مرکز فروش چادر مسافرتی در انواع مختلف، شرایط خرید اینترنتی این تجهیزات را برای شما خریداران عزیز فراهم نموده است.
بدون تردید با سفارش چادر مسافرتی دلخواه خود از این مرکز فروش اینترنتی، یک خرید تضمینی، بی دغدغه و از همه مهم تر مقرون به صرفه را تجربه خواهید کرد.
جهت استعلام لیست قیمت چادر مسافرتی در جنس های متنوع و با ظرفیت های مختلف، همین حالا با مشاورین ما تماس بگیرید و ضمن برخورداری از مشاوره رایگان، سفارش خود را ثبت نمایید.