0
0

فروش چادر برزنتی و آشنایی با کاربردهای آن

نویسنده: مدیر فروش 26 مرداد 1401
خرید چادر برزنتی

فروش چادر برزنتی در مراکز بازار روز به روز در حال افزایش می ‌باشد و تنها دلیل آن هم استقبال بسیار زیاد مشتریان از این پارچه است. قبل از اینکه به سراغ فروش چادر برزنتی برویم ابتدا قصد داریم به معرفی کلی چادر برزنت و کاربردهای آن بپردازیم.

چادر برزنتی چیست و چه کاربردهایی دارد؟

در ابتدا باید بدانید که چادرهای بزرنتی از جنس پارچه‌ برزنتی هستند. پارچه برزنت یکی از انواع پارچه‌های بسبار مقاوم در بازار است که برای مصارف مختلفی استفاده می‌شود. جنس این پارچه از کرباس و پلی استر است و به دلیل مقاومت و استحکام بالا و قیمت بسیار ارزان و بصرفه‌ای که دارد در صنایع مختلف مورد استفاده قرار می ‌گیرد.

یکی از رایج ترین کاربردهای پارچه برزنت استفاده از آن برای دوخت چادر است. همان طور که می دانید انواع چادر در بازار موجود است که هر کدام از آنها کاربردهای خاصی دارند و جالب این که برای دوخت همه آنها می توان از پارچه چادر برزنتی استفاده کرد. چادر برزنتی مغازه، چادر مخصوص ماشین و انواع وسایل نقلیه، چادر صحرایی و مسافرتی، چادر مخصوص کولر و روکش انواع وسایل مختلف و .. از مهم ترین و رایج ترین کاربردهای چادر برزنتی می باشد. در ادامه به جزئیات بیشتری در مورد قیمت انواع چادر برزنتی و خصوصیات آن می پردازیم.

 

مشخصات چادر برزنتی

با توجه به آنچه که در بالا در مورد کاربردهای گسترده چادر برزنتی مطرح شد این سوال برای مشتریان به وجود می آید که علت کاربرد فراوان این چادر چیست؟ یا به عبارت دیگر چادر برزنتی چه خصوصیاتی دارد که توانسته است به تمام حوزه ها ورود پیدا کند؟

پارچه چادر برزنتی دارای خصوصیات زیر می باشد :

  • از مقاومت بالایی در برابر نور خورشید و اشعه های آن برخوردار است.
  • از ورود آب و رطوبت به داخل آن جلوگیری می شود.
  • از ماندگاری و استحکام بالایی برخوردار است.
  • ضد آب و ضد آتش است.
  • برای دوخت انواع چادر مناسب است.

تمامی موارد گفته شده موجب گسترش فروش چادر برزنتی در بازار شده است و همه مشتریان برای تهیه انواع چادر مسافرتی، اسکلتی و .... به سراغ پارچه برزنتی می روند زیرا هم کیفیت بسیار خوبی دارد و هم قیمت آن در مقایسه با سایر جنس های موجود در بازار مناسب تر است. البته در ادامه به جزئیات بیشتری در مورد قیمت انواع چادر برزنتی می پرداریم.

 

قیمت فروش چادر برزنتی در بازار به چه عواملی وابسته است؟ 

یکی از مهم ترین ملاک های مشتریان در هنگام خرید، قیمت محصولات است و حتی خیلی از افراد انتخاب های خود را به قیمت ها محدود می کنند. اگرچه نقش قیمت در انتخاب های مشتری انکارناپذیر است اما برای این که خریدی آگاهانه و سودآور داشته باشید باید علاوه بر قیمت، کیفیت را هم مدنظر قرار دهید.

مشتریانی که قصد خرید چادر برزنتی دارند باید در جریان باشند که چادرهای موجود در بازار بسته به کیفیت، ضخامت و نوع کاربرد قیمت های متنوعی دارند. مثلا قیمت چادر برزنتی بزرگ با قیمت چادر برزنتی 6متری متفاوت است زیرا ابعاد و اندازه های آنها با یگدیگر فرق دارد و کاملا بدیهی است که هر چه ابعاد چادر بزرگ تر باشد قیمت بالاتری هم دارد. یکی دیگر از دلایل اختلاف قیمت چادر برزنتی در بازار کاربردهای آنهاست. به عنوان مثال قیمت چادر برزنتی مغازه با قیمت چادر برزنتی نوع مسافرتی متفاوت است زیرا هر کدام برای کاربردهای خاصی طراحی شده اند و این در تعیین قیمت آنها موثر است.

از دیگر مواردی که در متفاوت بودن قیمت چادر برزنتی در بازار موثر است می توان به کیفیت، ضخامت، خصوصیات پارچه مثل ضد آب و ضد آتش بودن یا نبودن، طرح و رنگ پارچه و تولید کننده آن اشاره کرد. متاسفانه بعضی از چادرهای برزنتی موجود در بازار کیفیت استانداردی ندارند و ضخامت آنها بسیار کم است و آب و رطوبت به داخل آنها نفوذ پیدا می کند. چادری که این خصوصیات را دارا باشد بدون شک قیمت ارزان تری دارد اما خرید این نوع محصولات ضرر مالی فراوانی برای مشتریان به همراه دارد زیرا بعد از مدت کوتاهی دیگر قابل استفاده نیستند و باید جهت خرید دوباره آن اقدام کنند.

گاهی اوقات ابعاد و اندازه های چادر برزنتی مغازه موجود در بازار برای کاربرد مورد نیاز مشتریان مناسب نیست، در چنین شرایطی مشتری باید ابعاد و اندازه چادر مورد نیازش را سفارش دهد و این بر قیمت چادر برزنتی مغازه تاثیرگذار خواهد بود. از دیگر عوامل موثر بر قیمت چادر برزنتی می توان به نوسانات بازار، نحوه خرید و میزان سفارش مشتری و وجود واسطه ها در بازار فروش چادر برزنتی اشاره کرد.

 

خرید انواع چادر برزنتی با ارزان ترین نرخ بازار

بهترین و درست ترین راه برای تهیه چادر برزنتی با قیمت مناسب خرید از یک مرکز فروش معتبر است. این مجموعه یکی از بهترین مرکز فروش چادر برزنتی در تهران است که امکان خرید اینترنتی را برای مشتریان فراهم کرده است. به این ترتیب شما خریداران گرامی در هر نقطه از کشور که باشید می توانید چادر برزنتی مورد نیاز خود را در این وب سایت سفارش دهید.

این مجموعه انواع چادر برزنتی را در ابعاد و کاربردهای گوناگون با بهترین و استانداردترین کیفیت ارائه می دهد. قیمت چادر برزنتی بزرگ و دیگر نوع های آن در این مرکز بسیار ارزان و مشتری پسند است. پس فرصت را از دست ندهید و همین الان جهت ثبت سفارش اقدام کنید.