0
0

فروش پارچه پی وی سی | قیمت پارچه پی وی سی

نویسنده: مدیر فروش 07 فروردين 1401
فروش پارچه پی وی سی
پارچه پی وی سی از پرمصرف و اقتصادی ترین پارچه های صنعتی به شمار می رود که در حوزه های گسترده ای کاربرد دارد. این پارچه ها از الیاف مصنوعی به تولید می رسند و در ساختارشان الیاف طبیعی دیده نمی شود.
چنانچه برای خرید پارچه پی وی سی می خواهید اقدام کنید حتما خرید از مراکزی که دارای برند معتبر و امکان پیگیری خرید دارند را مدنظر قرار دهید. چرا که برخی شرکت ها، محصولات غیراصل را با نام پارچه پی وی سی درجه یک به فروش می رسانند که به راحتی قابل تشخیص نیست.

دانستنی هایی درباره پارچه پی وی سی

ساختار یک پارچه پی وی سی که از ساخته های دست انسان می باشد ترکیبی از الیاف مصنوعی پلی استر است و جهت افزایش سطح استقامت پارچه با پلی وینیل کلراید روکش می شوند.
در بین انواع مختلف پارچه های صنعتی موجود در بازار، این جنس پارچه به واسطه داشتن ویژگی های فوق العاده عالی، برای طیف وسیعی از کاربردهای مختلف مورد استفاده قرار می گیرد.
در کل زمان اولیه کاربرد پارچه های پلی استری با روکش پی وی سی، در قرن ۶۰ میلادی آغاز شده است. در طی تمامی این سال ها، پارچه پی وی سی ثابت کرده است که بسیار مقاوم تر از پارچه های پنبه ای یا دیگر الیاف طبیعی عمل می کند.
همچنین این پارچه ها دچار پوسیدگی نخواهند شد و به علت داشتن مقاومت بسیار بالا در برابر تابش فرابنفش، از طول عمر و دوام بیشتری نسبت به سایر پارچه ها برخوردارند.
امروزه در حوزه معماری، بیشتر سقف و سازه های بادی با این پارچه پیاده سازی می شوند. سایر موارد استفاده پارچه پی وی سی را می توان در تولید لباس محافظ، پرده عایق، کیسه هوا، تارپ های صنعتی، جلیقه نجات و بسیاری موارد دیگر مشاهده کرد.

پارچه پی وی سی چه ویژگی هایی دارد؟

همانطور که مستحضر شدید پارچه های پی وی سی به خاطر موادی که در آن ها به کار رفته است، دارای دوام و طول عمر بالاتری نسبت به سایر پارچه های صنعتی هستند.
البته ناگفته نماند که به منظور بهبود دوام پارچه و افزایش طول عمر آن، بهتر است یک لایه روکش به روکش اصلی رنگدانه اضافه شود. این کار علاوه بر افزایش عمر مفید پارچه، یک لایه براق و صاف بر روی آن ایجاد می نماید که تمیز کردن پارچه را نیز بسیار ساده تر خواهد کرد.
جدای از دوام بالا، پارچه های پی وی سی مشخصات منحصر به فرد دیگری هم داشته که در ادامه به بررسی آن ها می پردازیم:
• پارچه پی وی سی به خاطر ساختار ذره ای ماده پلی وینیل کلراید، بسیار بادوام بوده و در برابر واکنش های اکسیداتیو کاملاً مقاوم عمل می کند، به بیان ساده تر این پارچه ها در برابر آتش مقاوم هستند.
• نمونه های حاصل از بررسی ماده PVC، فعالیت ضد میکروبی بالایی را در برابر باکتری های گرم مثبت و گرم منفی نشان داده اند. یعنی پارچه پی وی سی در برابر رشد میکروب از خود مقاومت نشان می دهد.
• PVC از نظر ماهیت ضد آب بوده، شکل خود را به خوبی حفظ می کند و به آسانی قابل شستشو و خشک شدن است.
• پارچه های پی وی سی همچون دیگر پارچه های پلی استر در برابر سایش و ضربه بسیار مقاوم هستند؛ این در حالیست که وزن بسیار سبکی هم دارند.
پارچه پی وی سی را می توان به راحتی برش زد و در سبک های مختلف به هم متصل نمود؛ از این رو تولید و نصب سازه های مختلف با این پارچه، کاری نسبتاً آسان است.
• این پارچه ها در برابر کلیه مواد شیمیایی مانند اسیدها و بازها، همچنین مواد روغنی مقاوم هستند.
• قیمت فروش پارچه پی وی سی در بازار به نسبت ویژگی های بی نظیر پارچه، بسیار مقرون به صرفه تر از سایر منسوجات است.

تجزیه و تحلیل قیمت پارچه پی وی سی

گفته شد که پارچه های پی وی سی به شدت در برابر تخریب شیمیایی، خوردگی، شرایط آب و هوایی، شوک و سایش مقاوم هستند. به همین خاطر است که به عنوان یک پارچه صنعتی چند منظوره با عمر طولانی و مناسب فضای باز شناخته می شوند.
نکته مهمی که در خصوص این پارچه ها وجود دارد، این است که تولید آن ها نسبت به سایر پارچه های صنعتی به انرژی کمتری نیاز دارد. این موضوع دلیلی برای مقرون به صرفه بودن پارچه پی وی سی برای تولید کنندگان، جهت عرضه محصولات باکیفیت با هزینه کمتر است.
با این وجود، قیمت پارچه پی وی سی در بازار با توجه به مشخصات پارچه که شامل فاکتورهایی چون ضخامت، نوع، گرماژ و مواردی از این قبیل می شود، تعیین می گردد.
البته بهتر است بدانید که به دلیل نوسانات ارز و تغییر ثیمت لحظه ای مواد اولیه، قیمت پارچه پی وی سی از شرایط یکسانی تبعیت نمی مند و مدام در حال تغییر است. به طوری که گاهاً به صورت روزانه لیست قیمت ها در حال نوسان است، از این رو نمی توان قیمت ثابتی برای این پارچه ها ارائه داد.
پیشنهاد می کنیم در صورتی که می خواهید از قیمت فروش پارچه پی وی سی به صورت لحظه ای مطلع گردید، حتماً با تأمین کنندگان معتبر یا مراکز عرضه این منسوجات در ارتباط باشید.

بزرگترین مرکز فروش پارچه پی وی سی

این فروشگاه به عنوان یک مرکز معتبر عرضه و فروش پارچه پی وی سی و پارچه برزنت، به صورت اینترنتی در حال فعالیت بوده و شرایط خرید بی واسطه و غیر حضوری را برای خریداران و تولید کنندگان فراهم آورده است.
با سفارش از این مجموعه، می توانید علاوه بر دست یابی به مرغوب ترین جنس پارچه پی وی سی، قیمت روز پارچه ها را نیز با استعلام از تأمین کنندگان مختلف، با هم مقایسه نمایید و سپس تصمیم نهایی را بگیرید.
به جرئت می توان گفت که قیمت های ارائه شده در این بازرگانی، ارزان ترین قیمت بازار خواهد بود. پس همین حالا پارچه پی وی سی مورد نیاز خود را در متراژ دلخواه، با راهنمایی مشاورین سایت سفارش دهید و در اسرع وقت دریافت کنید.