0
0

چادر اسکلتی هلال احمری با بهترین قیمت تولیدی

نویسنده: مدیر فروش 01 اسفند 1401

چادر اسکلتی هلال احمری چیست و چه کاربردهایی دارد؟ آیا شما در خانه خود چادر دارید؟ چرا اکثر خانواده های ایرانی بر ضروروت وجود چادر در هر خانه ای تاکید دارند؟ بهترین جنس پارچه برای دوخت چادرهای اسکلتی کدام است؟ یک چادر باید چه خصوصیاتی داشته باشد تا ما آن را برای خرید انتخاب کنیم؟ آیا قیمت تمامی چادرهای اسکلتی موجود در بازار یکسان است؟ از کجا می توان چادر اسکلتی هلال احمری را قیمت مناسب تهیه کرد؟ برای یافتن پاسخ تمامی این سوالات این مقاله را با دقت مطالعه کنید.

 

چادر اسکلتی هلال احمری چیست و چه کاربردی دارد؟

اهمیت استفاده از چادر بر کسی پوشیده نیست به همین جهت میزان تقاضا در بازار برای خرید انواع چادرهای مسافرتی هلال احمری روز به روز در حال افزایش است. اگر سری به مراکز فروش چادر بزنید متوجه می شوید که این محصول در انواع مدل های بسیار متنوعی موجود است و یکی از انواع پرفروش ترین های آنها چادر اسکلتی هلال احمری است. این چادر در واقع یک سازه موقتی است که با استفاده از پایه ها و گیره های می توانید آن برای اسکان موقت برپا کنید. این چادرها دارای درب بزرگ و پنجره بزرگ توری جهت تهویه هوا می باشد. ساختار این چادر به گونه ای است که شما می توانید آن را با خیال راحت در محیط های بیرونی نصب کنید.

حالا بهتر است به سراغ کاربردهای چادر اسکلتی برویم. چرا مشتریان این چادرها روز به روز در حال افزایش هستند؟ مگر برای چه مقاصدی از این چادرها استفاده می شود؟ در جواب به این سوالات باید بگوییم که کاربردهای چادر اسکلتی هلال احمری بسیار گسترده و متنوع است و تنها به یک مورد خاص محدود نمی شود. در اینجا ما به چند مورد از کاربردهای این چادرها می پردازیم:

  • در کمپینگ ها و طبیعت گردی ها می توانید با نصب چادر در آن استراحت کنید و از طبیعت لذت ببرید.
  • در مسافرت های چند روزه در پارک ها می توانید از آن برای خوابیدن استفاده کنید.
  • گروه هلال احمر برای برپا کردن چادرهای امدادی می توانند از آن استفاده کنند.
  • گروه های نظامی در بیابان ها و جاهای مختلف می تواند با استفاده از آن چادرهای نظامی برپا کنند.
  • با استفاده از این چادرها در مناطق محروم و آسیب دیده می توان بیمارستان صحرایی برپا کرد.
  • و ...

همان طور که مشاهده می کنید چادرهای اسکلتی کاربردهای بسیار زیادی دارند و به همین دلیل همه خانواده های ایرانی معتقد هستند که در هر خانه ای باید حداقل یک چادر اسکلتی وجود داشته باشد تا در مواقع نیاز از آن استفاده کرد.

 

بهترین جنس پارچه چادر اسکلتی کدام است؟

مشتریانی که قصد خرید چادر اسکلتی را دارند با مراجعه به بازار متوجه می شوند که این چادر در جنس های مختلفی ساخته شده است و این ممکن است انتخاب و خرید را برای مشتریان دشوار کند. زیرا اغلب این افراد اطلاعات چندانی در مورد جنس چادرهای موجود ندارند. ما در اینجا سعی می کنیم اطلاعات مفیدی به این افراد بدهیم و آنها را در خرید راهنمایی کنیم.

به طوری کلی می توان گفت که بهترین نوع چادر اسکلتی هلال احمری از جنس دو پارچه برزنت و پی وی سی هستند. هر کدام از این دو نوع پارچه از کیفیت مناسب و مشتری پسندی برخوردار هستند و قیمت آنها هم بصرفه و ارزان است. پس هنگام خرید سعی کنید یکی از این دو جنس را خریداری کنید.

 

خصوصیاتی که یک چادر اسکلتی باید داشته باشد؟

چادر اسکلتی در مدل ها و برندهای بسیار زیادی در بازار موجود هستند و مشتری باید از میان آنها تشخیص بدهد که کدام یک از آنها مناسب تر و باکیفیت تر است. ما به شما مشتری گرامی پیشنهاد می کنیم که یک برند از چادر اسکلتی هلال احمری را خریداری کنید که از ویژگی های زیر برخوردار باشد:

  • ضد آب و ضد اشعه باشد، یعنی جلوی ورود آب و نور خورشید به داخل آن را بگیرد. این ویژگی کمک می کند تا شما بتوانید در چهار فصل سال از آن استفاده کنید.
  • برپا کردن چادر بسیار راحت باشد و در چند دقیقه به تنهایی بتوان آن را نصب کرد.
  • از استحکام و مقاومت بالایی برخوردار است و بر اثر باد و طوفان دچار پارگی نشود.
  • در سایزهای مختلفی موجود باشد تا شما بتوانید سایز متناسب با تعداد افراد خانواده خود را خریداری کنید.
  • سبک وزن باشد تا جابجا کردن آن راحت انجام شود.
  • قیمت آن ارزان و مشتری پسند است.
  • در رنگ ها و طرح های زیبا موجود باشد.
  • دوام و طول عمر بالایی داشته باشد تا بتوانید سالیان سال از آن استفاده کنید.

 

قیمت چادر اسکلتی به چه چیزهایی بستگی دارد

همان طور که در بالا هم به آن اشاره کردیم انواع برندها و مدل های مختلف چادر اسکلتی هلال احمری در بازار موجود است که لزوما قیمت آنها با یکدیگر یکسان نیست. علت اصلی اختلاف قیمت چادر این است که برند سازنده و کیفیت ساخت آنها با یکدیگر فرق دارد و این بر قیمت فروش تاثیر مستقیمی می گذارد. البته عوامل دیگری هم مثل سایز و ابعاد چادر، جنس چادر، جنس پایه های آن، ضخامت و میزان مقاومت و استحکام چادر بر قیمت چادر تاثیر می گذارند.

 

خرید انواع چادر اسکلتی با ارزان ترین نرخ از کمپ 24

کمپ 24 یکی از بزرگ ترین مراکز فروش انواع تجهیزات کمپینگ است. شما می توانید انواع چادرهای اسکلتی هلال احمر را در سایزهای مختلف با بیشترین استحکام و بالاترین کیفیت و با قیمت مناسب از این مجموعه خریداری کنید.

برای ثبت سفارش و اطلاع از قیمت روز چادر با کارشناسان کمپ 24 تماس بگیرید و راهنمایی های لازم را از آنها دریافت نمایید.