0
0

پارچه برزنت پی وی سی با قیمت مناسب

نویسنده: مدیر فروش 15 فروردين 1401
پارچه پی وی سی
پارچه برزنت پی وی سی را می توان یکی از پرکاربردترین و پرفروش ترین منسوجات تولیدی کارخانجات بافندگی دانست. از این پارچه برای محافظت از اشیا در برابر شرایط آب و هوایی مختلف مانند بارندگی، باد شدید و تابش مستقیم نور خورشید استفاده می کنند.
حتماً شما هم به هنگام خرید پارچه پی وی سی به صورت آنلاین، دچار تردید شده اید؛ زیرا برخی از مراکز فروش برزنت با سوء استفاده از اعتماد مشتریان خود، محصولات بی کیفیت عرضه می نمایند.
اما می توانید از طریق این مرکز، پارچه برزنت پی وی سی درجه یک را با قیمت مناسب تهیه کنید. ما این اطمینان را به شما می دهیم تا محصولاتی با کیفیت استاندارد، همینطور ارزان در اختیارتان قرار دهیم.

پارچه برزنت پی وی سی و مصارف آن

یکی از متداول ‌ترین پارچه هایی که امروزه در صنایع مختلف کاربرد گسترده دارند، پارچه ‌های از جنس پلی ‌استر هستند که با نوعی روکش یا لایه‌ مخصوص پوشیده می ‌شوند.
به طور معمول این پارچه ها به واسطه زیرلایه های پلی استری، بافتی متراکم داشته و به صورت غیر قابل نفوذ، روکش خواهند شد. در برخی نمونه های درجه دو و سه، لایه های آب بند PVC به لایه زیرین خود با چسب لمینت شده ولی بیشتر آن ها روکش جنس پی وی سی می شوند.
افزایش کاربرد از پارچه های پلی استری با لایه هایی رویی PVC در دهه 60 میلادی آغاز گشت. در واقع این مواد ثابت کرده اند که بسیار قوی تر از پنبه یا دیگر الیاف طبیعی عمل می کنند.
در کل منسوجات روکش شده با پی وی سی خطر پوسیدگی ندارند و به علت داشتن مقاومت بالا در برابر تابش آفتاب، از دوام بیشتری برخوردارند. این پارچه ها ارزش خود را در سازه هایی که خوش ساخت هستند حتی با وجود دهانه های بزرگ، ثابت کرده اند.
در حال حاضر بیشتر سقف های پارچه ای کششی با پارچه برزنت پی وی سی ساخته می شوند. همچنین در مواردی نظیر اجرای سایبان های پارک ها، پوشش آمفی تئاتر، حباب تنیس (سازه های هوانشین با نیمرخ بلند)، چادرهای اجاره ای قابل حمل برای مراسم و ... از این پارچه استفاده می شود.
علاوه بر این ها، بهترین پارچه برای ساخت سایبان برقی، پارچه پی وی سی است. از آنجایی که سایبان برقی تحت فشار زیاد قرار می گیرد، این نوع پارچه به خاطر مقاومت بالایی که دارد، ایده آل ترین گزینه خواهد بود. ضمن این که در برابر اشعه UV، پوسیدگی و نفوذ رطوبت نیز مقاوم است.

مقایسه برزنت معمولی با پی وی سی

همانطور که گفته شد برزنت پی وی سی نوعی پارچه پلی استر با یک روکش پلاستیکی مستحکم و بسیار بادوام است. در حقیقت روکش پلی وینیل کلراید (حروف اختصاری PVC از حرف اول لاتین این واژه ها گرفته شده است) روی پارچه کشیده می شود.
این روکش موجب اضافه شدن امکانات فوق العاده ای نظیر قابلیت ضد قارچ، ضد پوسیدگی، عامل ضد الکتریسیته ساکن و جلوگیری از عبور جریان برق به پارچه برزنت معمولی می گردد.
از آنجایی که پی وی سی ها از نظر نوع و ساختار بسته به پروسه تولید، بسیار از هم متفاوت هستند، پارچه برزنت پی وی سی هم انواع مختلفی دارد.
همچنین این نوع از پارچه ها در رنگبندی موجود هستند و تنوع بسیار بالایی از این نظر دارند، لذا گزینه های زیادی در اختیار مصرف کنندگان قرار می دهند.
پارچه های پی وی سی می توانند روکش مات یا براق داشته باشند و به جز استفاده در سازه ها، در اقلام دیگری مانند دکوراسیون داخلی، پرده حمام، لباس های بارانی و غیره نیز به کار روند و بسیار مفید باشند.
سطح نرم و کشسان پارچه پی وی سی برخلاف برزنت ساده، باعث دوام بالاتر و تمیز کردن آسان تر آن می شود. ماده پی وی سی در برابر حرارت و آتش نیز مقاوم است و این پارچه برای کاربردهایی که گرما یک عامل بازدارنده و تخریب کننده است، مناسب ترین انتخاب به شمار می رود.
از سایر مزایایی که پارچه پی وی سی دارد، می توان به موارد ذیل اشاره کرد:
1. مقاومت بالا در برابر نور خورشید
2. عایق آب و رطوبت
3. مقاومت کششی بالا
4. قابلیت اتصال با سشوار صنعتی
5. مقرون به صرفه بودن برای پوشش فضاهای باز

بررسی قیمت برزنت پی وی سی

پارچه برزنت پی وی سی علاوه بر کاربرد وسیعی که در ساخت و اجرای سازه ‌های پارچه‌ ای بروز و با تکنولوژی روز داشته، موارد استفاده متعددی در زمینه مخازن ذخیره مایعات شیمیایی و خاص، سیلوهای ذخیره سازی محصولات کشاورزی و برزنت ‌های سیستم‌ های مجموعه نفت و دیگر صنایع نیز دارند.
گفتنی است که به دلیل تغییران مکرر نرخ ارز و تهیه مواد تولیدی ابتدایی تولید پارچه های صنعتی نظیر برزنت، قیمت پارچه های پی وی سی دائماً تغییر می کند. به همین خاطر نمی توان قیمت ثابتی برای این محصولات ارائه داد و باید از تأمین کنندگان معتبر، قیمت لحظه ای را استعلام کرد.
پیشنهاد می کنیم اگر شما هم درنظر دارید خرید پارچه برزنت پی وی سی را انجام دهید، فقط از طریق مراکز باسابقه و خوشنام اقدام نمایید. زیرا در این زمینه هم افرادی وجود دارند که صرفا جهت سودجویی خویش پارچه های بی کیفیت را به اسم برزنت پی وی سی اصل به فروش می رسانند.

چرا خرید اینترنتی پارچه پی وی سی؟

از زمانی که پارچه های برزنتی وارد بازار شدند، روز به روز تعداد متقاضیان و صاحبان صنایع برای خرید این پارچه ها افزایش یافت. همچنین این مسئله سبب شد تا این پارچه در انواع و اقسام گوناگون، برای مصارف مختلف به بازار راه پیدا کند.
در این میان، فروش آنلاین پارچه برزنت پی وی سی از جمله خدماتیست که به دلیل گسترش مراکز توزیع پارچه در شهرهای مختلف و تنوع بالای آن، به منظور رفاه حال مصرف کنندگان فراهم شده است.
از مزایای ویژه خرید اینترنتی پارچه پی وی سی این است که بدون صرف انرژی و اتلاف وقت برای مراجعه حضوری به مراکز فروش در سراسر کشور، می توان به راحتی تمامی پارچه های مورد نظر را در سایت مشاهده و با یکدیگر مقایسه کرد و سپس نسبت به خرید پارچه با کیفیت درجه یک نمونه اقدام نمود.