0
0

پارچه پی وی سی مناسب سایبان و سقف متحرک

نویسنده: مدیر فروش 18 تیر 1401
پارچه پی وی سی سقف متحرک

پارچه پی وی سی مناسب سایبان و سقف متحرک را مستقیما از کارخانه تولیدی، با بهترین قیمت بازار، خریداری کنید. آیا ویژگی های مهم پارچه پی وی سی را می دانید؟

انسان‌ها برای رفاه و ادامه زندگی به تجهیزات و وسایل مختلفی نیاز دارند و تا کنون پیشرفت‌های زیادی در این زمینه داشته‌اند که یکی از مهم‌ترین این تجهیزات که به راحتی انسان‌‌ها کمک زیادی کرده است، پارچه‌ها هستند.

یکی از کابردی‌ترین پارچه‌ها،پارچه پی وی سی است که قطعاً همه افرادی که با این پارچه آشنایی دارند به فواید و مزیت‌های عالی آن واقف هستند.

در این مقاله قصد داریم اطلاعاتی مفیدی درمورد پارچه پی وی سی را در اختیار شما عزیزان قرار داده و درمورد قیمت و خرید آن شما را رهنمایی کنیم.

 

همه چیز درباره پارچه pvc و ویژگی‌های آن

صنایع نساجی تولیدی‌های متنوعی دارند که یکی از بهترین و کابردی‌ترین پارچه‌های این صنعت، پارچه پی وی سی است. جنس پلاستیکی سخت این پارچه‌ها مانع از فرسودگی و تجزیه سریع آن‌ها می‌گردد. به همین دلیل این اجناس از استحکام و قوام بالایی برخوردار هستند و پارچه‌های pvc توان تحمل تغییرات دمایی را دارند.

این پارچه‌ها در برابر تابش مستقیم نور خورشید به بهترین نحو عمل می‌کنند و طول عمر بالای آن‌ها از عوامل توجه به خرید آن‌ها و افزایش خریداران آن‌ها بوده است. نکته طلایی درباره پارچه‌های pvc اصل و درجه یک، الیاف پلی استر موجود در این پارچه‌ها است که بر ماندگاری آن‌ها اثر مستقیمی داشته است و در این سال‌ها سبب استقبال بیشتر مشتریان از این نوع پارچه‌ها شده است.

از ویژگی‌های مهم پارچه پی وی سی، ایجاد نوآوری‌ها و خلاقیت‌های نوین در ساخت آن بوده که نتیجه این فرایند، تولید برزنت پی وی سی با قیمتی کمتر برای همه سفارش دهندگان است. در نهایت، خصوصیات برتر و قابل توجه پارچه‌های pvc و مزیت‌های آن سبب شده است که این کالا به میزان زیادی در ایران، مورد خرید و فروش قرار گیرد.

 

مزیت‌های مهم پارچه pvc

هر کالای با کیفیتی در بازار برای مشتریان مزیت‌های بالقوه بسیاری را ایجاد می‌کند و پارچه pvc اصل نیز صرفه جویی در هزینه‌ها را برای مشتریان خود فراهم می‌کند. از سوی دیگر، قیمت پارچه پی وی سی ساخت شرکت‌های داخلی ارزان است و می‌توان از این کالا در شرایط مختلفی و برای نیازهای متنوع استفاده کرد. به خصوص با شناخت برندهای سطح اول کشوری در تولید پارچه پی وی سی، می‌توان با خیال راحت به جنس این پارچه‌ها اطمینان کرد و آن‌ها را به تعداد بیشتر، کیفیت بالاتر و قیمت کمتر خریداری نمود. تا از این طریق حمایت مشتریان از کالاهای تولید داخل کشور، بیشتر و بهتر انجام گیرد.

پارچه‌های پی وی سی امروزه در طراحی‌ها و نقش‌های متنوعی تولید می‌گردد. همچنین این کالا در طیف رنگ‌های گسترده‌ای تولید می‌شود که باعث جذب بیشتر نظر مشتریان این محصول نیز شده است به گونه‌ای که هم پارچه‌های پی وی سی ساده و هم نمونه‌های طرح و نقش‌دار آن، با تمایز قیمت اندکی در اختیار خریداران قرار می‌گیرد.

 

کارخانه تولید پارچه پی وی سی

در کارخانه تولید پارچه پی وی سی، از مواد اولیه خوب و درجه یکی در الیاف این پارچه‌های جدید استفاده شده است و همچنین در طراحی و تولید آن‌ها، از برترین ماشین آلات و تجهیزات بهره برده‌اند که نتیجه تمامی این قواعد و شرایط لحاظ شده، تولید پارچه‌هایی با کیفیت عالی و کم نظیر است.

در نهایت نیز این پارچه‌ها از کارخانه به صورت مستقیم به سایر شهرها و استان‌های کشور توزیع می‌گردد و یا از خود کارخانه تولیدی، با قیمت نهایی این کالاها به دست مشتریان واقعی می‌رسد. بنابراین پارچه‌های دارای روکش پی وی سی، با ابعاد استاندارد در سراسر ایران به فروش می‌رسد.

پارچه‌های با ابعاد بزرگ و ضخامت‌های متنوع پی وی سی، کارایی زیادی در پیرامون ما دارند و به خصوص پارچه پی وی سی مناسب سایبان و سقف متحرک مکان‌های گوناگون است. بنابراین برای پوشاندن سقف‌های گوناگون مثلا در نمایشگاه‌های مختلف و بر روی داربست‌ها می‌توان از این پارچه پی وی سی استفاده نمود.

از نمونه‌های مختلف پارچه پی وی سی برای در امان نگه داشتن خودرو‌ها از خطراط مختلف نیز استفاده می‌گردد. به همین دلیل خط تولید این کالا به صورت تمام وقت در کشور، در حال فعالیت است و این کالا را با بهترین جنس تولید و به مراکز استان‌ها توزیع می‌کند.

 

قیمت پارچه پی وی سی

پارچه پی وی سی و برزنت پی وی سی،  از تولیدات به روزی است که در شرایط و ضوابط خاصی و با تجهیزات بسیار پیشرفته و مدرنی تولید می‌گردد و این پارچه به میزان قابل توجه‌ای در تولید کالاهای نهایی دیگر به کار برده می‌شود. این پارچه‌ها برای مصارف سایر کارخانه‌ها نیز استفاده گسترده‌ای دارد و امروزه رنگ‌های مختلف و طراحی‌های خاص آن خریداران عمده و جزئی زیادی یافته است. به همین دلیل کارخانه‌های تولید‌کننده پارچه پی وی سی یک قیمت گذاری بهینه و به صرفه را برای این کالای مرغوب و پر فروش در نظر گرفته‌اند تا مشتریان بیشتری را جذب نمایند.

اما طی سال‌های گذشته به دلیل تحولات و نوساناتی که در سطح عمومی قیمت‌ها ایجاد شده است، پارچه‌های پی وی سی دارای افزایش قیمتی چند درصدی بوده است. اما وجود رقبای پر قدرت و تولید کنندگان بیشتر در بازار ایران، تولید و فروش این کالا را افزایش داده است و کمک زیادی به خرید راحت‌تر و ارزان‌تر این کالا برای مشتریان کرده است. همچنین قیمت پارچه پی وی سی برای مشتریانی که این کالاها را به صورت عمده برای مصارف خود خریداری می‌کنند، بسیار کمتر خواهد گردید و فشار افزایش قیمت‌ها کمتر برای این گونه مشتریان ایجاد خواهد شد.

 

خرید پارچه پی وی سی با قیمتی مناسب

رمز موفقیت فروش بیشتر پارچه‌های pvc، تبلیغات خوب کارخانه‌های تولیدپارچه پی وی سی در تمامی استان‌های کشور بوده است و از طرف دیگر، جلب اعتماد مشتریان این کالاها نیز بر رونق گرفتن بازار این کالا نقش بالایی داشته است. تولیدکنندگان با ایجاد قیمت گذاری اصولی و درست نیز بر ارتقا فروش این نوع پارچه اثر گذاشتند و نظرات زیادی را به سمت خود جذب کردند. به دلیل وجود این مکانیزم در سمت تولید، تقاضا نیز برای این محصول از سوی خریداران ایجاد گردید و روز به روز بر میزان و تعداد خریداران از سوی مناطق دور و نزدیک کشور افزوده گردید.

خریداران برای خرید پارچه پی وی سی مناسب سایبان و سقف متحرک و یاکاربرد‌های دیگر می‌توانند به روش‌های مختلفی این پارچه را خریداری کنند که برای اقدام به سفارش و خرید آسان این کالاها نیز می‌توان با مراجعه مستقیم به مراکز فروش دارای اعتبار، قیمت پارچه پی وی سی را پرداخت کرده و این کالا را خریداری نمود.