0
0

پارچه روکش پی وی سی | قیمت پارچه پی وی سی

نویسنده: مدیر فروش 05 فروردين 1402
پارچه پی وی سی

پارچه روکش پی وی سی یکی از پرفروش ترین پارچه های موجود در بازار را می توانید با قیمت و کیفیت مناسب، از کمپ 24 خریداری کنید.

پارچه های پی وی سی (pvc) از پارچه های پرکاربرد در صنعت نساجی هستند که با مشخصات و ویژگی های منحصربفرد، تولید و روانه بازارهای فروش شده اند. قدمت استفاده از این پارچه ها به دهه 60 میلادی بازمی گردد. از آنجا که این پارچه ها وارداتی بوده، آیا می دانید که چگونه می توان قیمت و کیفیت مناسبی از این پارچه را خریداری کرد؟ در این مقاله از کمپ 24 ضمن آشنایی با پارچه روکش پی وی سی به همراه کاربردها و ویژگی های آن، به چگونگی خرید مستقیم با قیمت مناسب این پارچه می پردازیم.

 

پارچه پی وی سی چیست؟

شاید برای خیلی از شما که فقط تاکنون اسم پارچه روکش پی وی سی به گوشتان خورده، جالب باشد که کمی بیشتر با این پارچه آشنا شوید. پارچه PVC از ماده ای به نام پلی وینیل کلراید که سخت و صلب است، تولید شده و دارای انعطاف پذیری خاصی هم می باشد. با افزودن رنگدانه به پارچه پی وی سی، می توان منجر به مقاومت بالای این پارچه در برابر اشعه یووی شد.

این پارچه ها کاملا مقرون به صرفه بوده و طول عمر بیشتری نسبت به دیگر پارچه ها دارند. جالب است بدانید که حتی نسبت به سایر پارچه ها، سبک تر هم هستند.

 

مهم ترین ویژگی های پارچه پی وی سی

یکی از دلایلی که سبب شده تا نرخ فروش پارچه روکش پی وی سی و موارد کاربردی آن زیاد باشد، ویژگی های منحصربفرد آن است. خریداران قبل از خرید هم بهتر است تا با این ویژگی ها و مشخصات، آشنا شده و بتوانند خریدی آگاهانه با توجه به نوع کاربردی که می خواهند، داشته باشند.

مهم ترین ویژگی های پارچه PVC عبارتست از:

 

مقاومت بسیار خوب در برابر رطوبت

مقاوم در برابر نور خورشید

طول عمر و دوام بالا

کاملا اقتصادی برای استفاده به عنوان پوشش در فضاهای باز

وزن سبک و فوق العاده پایین

بسیار انعطاف پذیر

سهولت در بکارگیری

تمامی این مشخصات و ویژگی ها سبب کاربردهای زیاد پارچه پی وی سی شده اند. اما در کنار این ویژگی ها و مزایایی که پارچه های پی وی سی داشته، می توانیم شاهد برخی از معایب هم باشیم. به عنوان مثال رنگ های تیره تر پارچه PVC به میزان قابل توجهی، گذردهی نور را کاهش داده و عمدتا در معرض از دست دادن رنگ هستند.

 

 

موارد کاربرد پارچه روکش پی وی سی

علاوه بر آشنایی با مشخصات و ویژگی های پارچه روکش پی وی سی و البته برخی معایبی که این پارچه دارد، آشنایی با موارد کاربردی آن می تواند دست خریداران را برای انتخاب پارچه، باز نماید. به جرئت می توان گفت که به قدری موارد کاربرد پارچه های PVC فراوان بوده که نمی توان آنها در یک مقاله جای داد.

از جمله مهم ترین کاربردهای پارچه پی وی سی می توان به موارد زیر اشاره کرد:

استفاده در تولید انواع سایبان

استفاده در آژانس های فرودگاهی

به عنوان پوشش استادیوم ها

مناسب سازه های ذخیره سازی حمل و نقل

استخرهای ذخیره آب

استفاده به عنوان لباس محافظ برای فضانوردان و آتشن نشانان

استفاده های دریایی مانند بادبان، جلیقه نجات و ...

استفاده در خودروسازی مانند کیسه هوا، تولید انواع روکش صندلی و غیره.

 

در تمامی این کاربردها، بنظر می رسد که اگر با نحوه نگهداری پارچه های پی وی سی آشنا باشید، قطعا می توان طول عمر بالایی را برای آنها متصور شد. به عنوان مثال بهتر است جهت شستشوی پارچه PVC از حلال ها استفاده نشود و بهترین گزینه، مایعات شستشو قلیایی یا خنثی، می باشند.

 

قیمت پارچه پی وی سی

پارچه روکش پی وی سی نسبت به سایر پارچه های موجود در صنعت نساجی، قیمت کاملا مقرون به صرفه تری دارد. اما طبیعتا خریداران این پارچه می خواهند تا پارچه PVC را با قیمت ارزانتری خریداری کنند. چرا که قطعا حضور واسطه ها و افراد سودجو در بازار فروش پارچه پی وی سی، سبب می شود تا خرید پارچه PVC با قیمت واقعی صورت نگیرد.

جدای از فاکتور واسطه ها در بازار، عوامل دیگری هستند که در تعیین نرخ قیمت پارچه پی وی سی، نقش فزاینده ای دارند. از جلمه این فاکتورها می توان به میزان گرماژ پارچه، عرض پارچه، رنگبندی پارچه، کیفیت پارچه و میزان حجم سفارش شده پارچه، اشاره داشت.

بنظر می رسد که اگر خریداران بتوانند خرید پارچه پی وی سی را مستقیما از مراکز وارد کننده انجام دهند، قطعا خریدی اقتصادی تر نصیب آنها خواهد شد. تاکنون تجربه خرید پارچه از کمپ 24 را داشته اید؟

 

خرید پارچه پی وی سی از کمپ 24

پارچه روکش پی وی سی از پارچه های با مشخصات خاص و بی نظیر است که هم می تواند کیفیت خوب و هم قیمت مناسبی را داشته باشد. کاربردهای متنوع پارچه PVC نشان می دهد که این پارچه قابلیت بکارگیری در صنایع گوناگون را به خوبی داشته است. در صورتی که مصرف کنندگان بتوانند با شناخت کاربردها و مشخصات این پارچه، میزان حجم مورد نیاز خود را خریداری کنند، قطعا در بالاتر بردن کیفیت محصولات تولیدی از پارچه پی وی سی، نقش فزاینده ای را داشته اند.

کمپ 24 یکی از معتبرترین مراکز فروش بهترین پارچه روکش پی وی سی در بازار به شمار می آید. این مجموعه با حذف تمامی واسطه ها، این امکان را فراهم کرده تا خریداران بتوانند در کمترین زمان ممکن، سفارش خرید خود را ثبت کرده و مشاوره رایگان بگیرند.