0
0

خرید و قیمت چادر اسکلتی

نویسنده: مدیر فروش 02 خرداد 1401
قیمت چادر اسکلتی

چادر اسکلتی به عنوان یک چادر کاربردی در مسافرت، کمپینگ و مراکز مختلف دیگر کاربرد دارد. به دلیل داشتن مقاومت بالا جزء مستحکم ترین نوع چادرهای مسافرتی موجود در بازار قرار می گیرد که برای سفر با تعداد زیاد بهترین گزینه است.

چادر اسکلتی از چادرهای بسیار پرطرفدار و مقاوم هست که در سفر و کمپ و همچنین مواردی همچون برپایی چادر عشایری و نظلمی کاربرد فراوان دارد. به دلیل داشتن مزیت مقاومت بالا و ظرفیت بالا برای سفرهایی که تعداد افراد زیاد است گزینه مناسبی بشمار می آید.

معمولاً برای ساخت چادر اسکلتی نیاز است که اسکلت این سازه را از فلز آهن مطابق نقشه های مهندسی شده استفاده کنند، تا یک سازه مقاوم و بدون خطر جهت استراحت تعداد زیادی از افراد به وجود بیاید.
معمولاً در بازار چادر اسکلتی دست دوم هم ارائه می گردد تا همه افرادی که به چادر نیاز دارند بتوانند با هر سطح بودجه این چادرها را تهیه کنند. چادرهای دست دوم را می ‌توان به صورت اسکلت به همراه چادر تهیه نمود. از معتبرترین چادرهای موجود در بازار می توان به چادر اسکلتی آمریکایی اشاره کرد که در صورت تهیه این چادرها تا سال های طولانی می توان از آن بدون نگرانی بهره برد.

 
ساخت چادر اسکلتی

در حال حاضر استفاده از انواع چادرهای مسافرتی به بالاترین حد خود رسیده و کمتر کسی پیدا می شود که یک عدد چادر مسافرتی تهیه نکرده باشد. اما همین استقبال بالا از چادرهای مسافرتی موجب شده، تا شرکت های تولید کننده برای جا نماندن از رقابت در بازار، محصولات متنوعی را ارائه دهند.
چادر اسکلتی جزء بهترین تولیدات کمپانی های مختلف است که با داشتن یک سازه مقاوم در شرایط باد و طوفان مقاومت بالایی داشته و به راحتی می تواند از جان افراد محافظت کند.
برای ساخت چادرهای اسکلتی به دو ماده اولیه نیاز است که تهیه کردن هر کدام از این مواد اولیه با کیفیت بالا تأثیر زیادی در سازه نهایی می گذارد مانند:


1. پارچه برزنت با کیفیت

ماده اولیه برای راه اندازی چادرهای اسکلتی پارچه های برزنتی مرغوب و با کیفیت است که در برابر مواد شیمیایی، اسید، برف و باران، رطوبت و همچنین نور خورشید مقاومت بالایی دارند. بهتر است از پارچه های برزنتی با پوشش مواد پلیمری مقاوم در برابر حرارت برای برپایی این سازه ها استفاده شود، تا با قرار گیری در زیر نور خورشید برای مدت طولانی دچار پوسیدگی نگردد.


2. سازه اسکلت

مواد اولیه برای برپایی سازه اسکلت سوله های صنعتی مقاومی است که در برابر فشار و وزن زیاد تحمل بالایی دارند و به راحتی می ‌توان از این لوله ها برای ستون و سقف چادرهای اسکلتی استفاده نمود. ایجاد فضای بزرگ و ایده آل برای کمپین ها، استراحتگاه ها و ماموریت های نظامی شرایط استراحت را ایجاد می کند.

  مزایای استفاده از چادر اسکلتی برزنتی

چادر اسکلتی جزء چادرهای مقاومی است که با داشتن سازه مناسب برای تجمع نفرات بالا کاربرد دارد. به همین دلیل در بخش های عشایری و همچنین نیروهای نظامی بیشتر مورد استفاده قرار می گیرد.
معمولاً چادرهای برزنتی اسکلتی مزیت های زیادی دارند که با در نظر گرفتن هر کدام از این مزیت ها شرایط استفاده از چادر بیشتر مهیا می گردد. به همین دلیل در شرایط بحران مناسبت ها و مراسمات خاص به راحتی انواع چادرهای اسکلتی را برای هلال احمر و پایگاه ‌های امدادی برپا می کنند.
به طور کلی این چادرها مزایای زیادی دارند که برخی از آنها عبارتند از:
داشتن اسکلت مستحکم و بدون ریزش در برابر فشار و باد
تعبیه دو در ورودی و خروجی برای رفت و آمد بهتر و امکان قرار دادن پنجره به همراه توری برای تهویه مناسب
داشتن کفی ضد آب و دارای ارتفاع
استفاده از پارچه های برزنتی مقاوم در برابر شرایط جوی مختلف مانند باد، طوفان، برف و باران
امکان استفاده از پارچه های برزنتی خاص برای استتار در شرایط نظامی
امکان اتصال چادر به زمین برای افزایش مقاومت آن به وسیله میخ و طناب

 خرید چادر اسکلتی

  خرید چادر اسکلتی برای بسیاری از ارگان ها، هیئت ها و حتی افراد عادی لازم و ضروری است؛ چرا که این چادرها یک سازه مقاوم و مستحکم داشته و در هر شرایط آب و هوایی می توان از آنها استفاده نمود.
در هنگام خرید چادرهای اسکلتی در بازار تنوع بالایی از این محصول از لحاظ برند تولید کننده، وارداتی و داخلی بودن چادر و ابعاد و اندازه روبرو می گردید. ممکن است در این میان با قیمت های متفاوتی برخورد کنید که شما را دچار سردرگمی می کند.
در این میان چادر اسکلتی آمریکایی جزء محصولات مرغوب و درجه یک محسوب می‌ شود که از قیمت بالاتری هم برخوردار است. به همین سبب در بازارهای معتبر عرضه و فروش چادر اسکلتی دست دوم از برندهای مطرح ارائه می گردد، تا همه افرادی که به دنبال خرید برندهای خاص هستند نیز بتوانند از این محصولات استفاده کنند.
معمولاً چادرهای اسکلتی دست دوم به نسبت چادرهای نو وارداتی قیمت مقرون به صرفه تری داشته و در صورت بررسی دقیق بخش ‌های مختلف چادر و سلامت آن، می توان با صرف هزینه مناسب چادری با کیفیت تهیه کرد.

عرضه بهترین قیمت چادر اسکلتی

 در هنگام فروش چادرهای اسکلتی با تنوع بالایی از چادرها روبرو می گردید که هرکدام قیمت متفاوتی دارند. به طور کلی قیمت چادر اسکلتی با توجه به جنس پارچه چادر، جنس اسکلت و نحوه اتصال اسکلت به یکدیگر و ابعاد و اندازه آن مشخص می گردد.
البته عوامل مهم برند تولید کننده و مراکز عرضه و فروش هم به شکل مستقیم بر نرخ چادرهای اسکلتی تأثیر می گذارند. با بررسی دقیق همه عوامل به شکل بهتری می توانید اقدام به خرید این سازه مهم و کاربردی نمایید.
این مجموعه یکی از بهترین مراکزی است که انواع چادر اسکلتی با کیفیت بالا و در ابعاد و اندازه های مختلف را ارائه می دهد. برای تهیه این چادرها در هر ابعاد و اندازه ای فقط کافی است که با کارشناسان فروش ارتباط برقرار نمایید.
در این مجموعه انواع چادرهای اسکلتی نو و چادر اسکلتی دست دوم با کیفیت خوب عرضه می ‌شود تا همه گروه ‌های خریداران با هر سطح بودجه بتوانند از سازه مقاوم و با کیفیت بهره ببرند. پس با خیال راحت می توانید به بررسی محصولات مختلف موجود در این مرکز پرداخته و مناسب‌ ترین نوع را سفارش دهید.