0
0

ارائه پارچه پی وی سی pvc مستقیم از تولید کننده

نویسنده: مدیر فروش 24 ارديبهشت 1401
تولید کننده پارچه پی وی سی
پارچه پی وی سی از بهترین پارچه های ضد آب و مقاوم به شرایط آب و هوایی مختلف است که در حال حاضر ارائه پارچه PVC به شکل مستقیم از تولیدکننده موجب دسترسی به بهترین قیمت های موجود در بازار می شود.

در حال حاضر به لطف پیشرفت های صنعت نساجی در بازار انواع مختلف پارچه ارائه می گردد که در این میان پارچه پی وی سی جزء پارچه های با طول عمر بالا محکم و سبک است.
معمولاً از پارچه pvc به دلیل داشتن سرعت نصب بالا و آسان برای طراحی سازه های مختلف و به خصوص انواع آلاچیق و سایبان استفاده می ‌کنند، این پارچه ها برای سایبان های دستی و سایبان های برقی کاربرد دارند.
قیمت پارچه PVC برای افرادی که قصد خرید پارچه سایبان PVC به صورت عمده را دارند، اهمیت زیادی پیدا می ‌کند. به همین سبب نیاز است که حتماً با شناخت ویژگی و مشخصات این پارچه مراکز مستقیم را برای خرید انتخاب کنید.

پارچه پی وی سی و کاربردهای آن

پارچه pvc مقاوم از الیاف مقاوم پلی استر و پنبه به همراه روکشی از پلی وینیل کلراید تولید می کنند. این پارچه به خودی خود از مقاومت بالایی برخوردار است که با قرار گرفتن روکش pvc و سطح آن مقاومت پارچه در شرایط جوی متفاوت و محیط های خطرناک افزایش می یابد.
در روند تولید پارچه پی وی سی به دلیل پیچیدگی دانش فنی که در ترکیب مواد پلی وینیل کلراید وجود دارد، نیاز است که حتما از افراد حرفه ای و متخصص در این حوزه استفاده شود تا نتیجه نهایی کار پارچه های مرغوب و با کیفیت باشد.
پلی وینیل کلراید یکی از پلیمرهای مصنوعی بوده که در کاربردهای زیادی برای پوشش پارچه های مختلف مورد استفاده قرار می ‌گیرد. معمولاً به دلیل ویژگی‌ های فیزیکی عالی استفاده از این پارچه موجب افزایش خصوصیات پارچه ها می گردد.
پارچه های پی وی سی که در حال حاضر در کارخانجات نساجی تولید می شود کاربردهای گسترده ای دارند. در واقع به کار بردن این پارچه ها سبب شده تا بسیاری از سازه ها با سرعت بالاتری و به شکل مقاوم تر تولید گردد.
برخی از موارد استفاده و کاربردهای پارچه های pvc شامل موارد ذیل است:
• برای پوشش استادیوم ها، سالن های ورزشی و تفریحی و تمامی سوله ها و محل نگهداری مواد غذایی و خوراک دام جزء بهترین پارچه ها محسوب می شود.
• برای پوشش سالن های نمایشگاهی و گروهی موقت کاربرد دارد.
• برای پوشش سالن های صنعتی با دهانه بسیار بزرگ پارچه PVC مناسب ترین متریال است.
• برای طراحی و تولید انواع سایبان و فرم های مختلف با رنگ بندی های متنوع استفاده می کنند.
• در صنایع پتروشیمی و صنایع نفت و گاز در بخش های مختلف برای جلوگیری از آلودگی های آب و همچنین مخازن سوخت و در حوزه های تبخیر و مواد شیمیایی از این پارچه استفاده می نمایند.
• در بخش ساخت استخرهای ذخیره آب کشاورزی، استخرهای مناسب برای پرورش ماهی و حتی استخرهای تفریحی نیز به جهت عایق بندی استخر و روکش استخر برای محافظت در برابر آلودگی های محیطی پارچه PVC به کار می رود.
• برای طراحی تمامی سازه های مدرن در طرح های مختلف و سایبان های خاص به عنوان المان های شهری، پارچه های پی وی سی بهترین متریال است.

ویژگی های پارچه pvc چیست؟

پارچه های pvc ویژگی های منحصر به فردی داشته که این ویژگی های خاص موجب شده تا در بازار پارچه کاملا مشخص گردد.
در صورت شناخت پارچه های پی وی سی به شکل بهتری می توانید در کاربردهای خاص که زمان زیادی برای ساخت سازه های دائمی نیست، از پارچه های پی وی سی برای رفع نیاز خود استفاده کنید.
برخی از مهمترین ویژگی های پارچه pvc عبارتند از:

ضد آتش

پارچه های پی سی به دلیل داشتن ساختار مولکولی خاص در برابر حرارت، دوام زیادی دارند و تقریباً جزء پارچه های نسوز قرار می گیرند.

مقاومت در برابر مواد شیمیایی

این پارچه در برابر مواد شیمیایی و همچنین روغن مقاومت بالایی داشته، چرا که ترکیبات کلر و کربن بسیار مقاوم است.

ضد آب

مواد pvc از لحاظ ماهیت به طور کامل در برابر آب مقاوم است و با قرار گرفتن بر روی سطح پارچه های برزنتی مقاومت آنها را افزایش می دهد.

ضد باکتری

این پارچه در برابر تمامی میکروب ها مقاوم بوده و اجازه رشد و فعالیت آنها را بر سطح پارچه نمی ‌دهد، حتی زمانی که این پارچه برای طولانی مدت در محیط مرطوب بماند.

قیمت پارچه پی وی سی سایبان

پارچه ‏ PVCبه دلیل داشتن ویژگی های مانند ضد آب، ضد آتش، ضد باکتری و مقاوم در برابر کشش و سایش موارد استفاده و کاربردهای گسترده ای دارند و مهمترین آنها طراحی و تولید انواع سایبان ها است.
معمولاً تمامی کارگاه های تولید کننده سایبان ترجیح می ‌دهند تا پارچه های pvc در تنوع رنگبندی و کیفیت خوب تهیه کنند که با ارائه سازه های بادوام و مقاوم رضایت مشتریان و مصرف کنندگان خود را به دست آورند.
مسئله مهم پس از بررسی کیفیت، قیمت پارچه پی وی سی است که برای خریدار اهمیت پیدا می ‌کند و دائماً به دنبال راه حلی برای دسترسی به نرخ های ارزان تر می باشند.
عوامل زیادی وجود دارند که می توانند به صورت مستقیم یا غیرمستقیم بر نرخ ارائه این پارچه ها در بازار تأثیر بگذارد. با شناخت این عوامل به شکل بهتری می توانید پارچه مناسب و کاربردی خود را تهیه نمایید.
مهمترین عوامل موثر بر قیمت پارچه pvc سایبان عبارتند از:
• گرماژ و ضخامت پارچه
• ضخامت روکش pvc قرار گرفته بر روی پارچه
• رنگ بندی پارچه
• عرض پارچه
• برند تولید کننده

خرید پارچه سایبان pvc از تولید کننده

پارچه PVC جزء مهمترین و پرکاربردترین منسوجاتی است که در شرایط مختلف برای برپایی سازه های موقت و دائمی مورد استفاده قرار می گیرد؛ به همین جهت نیاز است که این پارچه با کیفیت بالا تهیه شود.
این مجموعه با فراهم آوردن شرایط خرید پارچه سایبان پی وی سی از تولید کننده موجب شده تا خریداران با خیال راحت از بین تنوع بالای پارچه ها، مناسب ترین آن را مطابق نیاز خود را تهیه کنند. زیرا دسترسی به انواع رنگ بندی، گرماژ و ضخامت دست خریدار را برای انتخاب باز می گذارد.
از مهم‌ترین مزیت انتخاب این مجموعه برای خرید، حذف کامل واسطه ها از پروسه توزیع پارچه است که موجب می شود تا با قیمت درب کارخانه پارچه پی وی سی را تهیه نماید. پس با خیال راحت پس از دریافت مشاوره و اطلاعات کافی از کارشناسان این مجموعه سفارشات خود را ثبت نمایید.