0
0

قیمت چادر مسافرتی ضد آب و سرما

نویسنده: مدیر فروش 09 ارديبهشت 1402
چادر مسافرتی ضد آب و سرما

قیمت چادر مسافرتی ضد آب و سرما با توجه به برخی از ویژگی و مشخصات چادرهای موجود در بازار به نوع متریال، کیفیت دوخت، کیفیت یراق آلات و سایر موارد دیگر مشخص می شود. اما مسئله مهم تر انتخاب مرکز خرید و فروش چادرهای مسافرتی است که در مجموعه کمپ 24 با در نظر گرفتن شرایط ویژه و بهترین قیمت چادر مسافرتی ضد آب و سرما برای دسترسی آسانتر خریداران به چادرهای استاندارد ارائه می گردد.

 

بررسی انواع چادر مسافرتی ضد آب و سرما

رفتن به دامان طبیعت و گذراندن یک روز یا چندین شبانه روز در فضای باز برای بسیاری از افراد مهم است. اما برای محافظت در شرایط جوی مختلف نیاز است که لوازم و تجهیزات مورد نیاز برای طبیعت گردی به شکل استاندارد تهیه شود.

چادر مسافرتی ضد آب و سرما یکی از این تجهیزات مهم و کاربردی است که با پوشش های ویژه ای طراحی و تولید می ‌شوند که مقاومت آنها در برابر آب و سرما افزایش پیدا می کند.

قیمت چادر مسافرتی ضد آب و سرما با توجه به نوع متریال هایی که در روند تولید چادرهای استفاده شده و بسیاری از موارد دیگر تغییر پیدا می کند، به همین جهت لازم است که با برخی از انواع چادر مسافرتی برای استفاده در محیط سرد و فصل زمستان و بارندگی کاربرد دارند، آشنا شوید. در ادامه به معرفی چند مدل از این چادرها می پردازیم:

چادرهای کمپینگ

چادرهای کمپینگ به گونه ای طراحی می شوند که برای استفاده در محیط طبیعت و کوهنوردی کاربرد داشته و معمولاً برای استفاده هر چهار فصل مناسب هستند.

چادرهای فنری

چادر های فنری که به آنها چادرهای قابدار هم گفته می‌شود به دلیل وجود این قاب ها به راحتی باز و بسته می شوند و در صورت استفاده از پارچه های پلی استر با پوشش pvc در مقابل باد شدید و باران هم مقاوم می باشند.

چادر های تونلی

چادر های تونلی جزء پرطرفدارترین چادرهای کمپین و گروهی است، چرا که افراد به راحتی می توانند در داخل آن زندگی کنند و با انتخاب پارچه های مناسب و با کیفیت می توان از آنها در محیط باز استفاده نمود.

 

 

بهترین پارچه ها برای دوخت چادرهای مسافرتی مقاوم در برابر رطوبت

چادرهای مسافرتی موارد استفاده و کاربردهای بسیار زیادی دارند، برخی از افراد از چادرها برای مسافرت های خانوادگی در طی مسیر استفاده می کنند. برخی دیگر از چادر برای رفتن به دل طبیعت و کوه بهره می برند. بنابر استفاده ای که دارند از متریال های مختلف برای دوخت آنها استفاده می شود که هرچقدر استحکام و مقاومت پارچه بالاتر باشد، نتیجه نهایی کار بهتر است.

معمولا در روند تولید پارچه هایی که برای دوخت چادرهای مسافرتی استفاده می شود، از مواد نخی مقاوم با کیفیت به کار می برند، تا این پارچه ها در برابر فشار و کشش مقاومت کنند. همچنین به جهت افزایش مقاومت چادر از قاب های فلزی یا فایبرگلاس در ساختار چادر استفاده می شود.

یک عامل مهمی که می تواند بر روی قیمت چادر مسافرتی ضد آب و سرما تأثیر بگذارد نوع پارچه انتخابی و ضخامت آن است که در ادامه چند مورد از این پارچه ها را بررسی می کنیم:

پارچه های نایلونی

پارچه های نایلونی به دلیل داشتن وزن سبک و مقاومت در برابر آب و خشک شدن سریع در کنار قابلیت انعطاف پذیری بالا یک گزینه کاربردی برای دوخت چادر ها است

پارچه های پلی استر

پارچه های پلی استر جذب رطوبت پایینی دارند و در مقابل خوردگی و مواد شیمیایی پایدار هستند به همین سبب جذب منسوجات پر استفاده برای دوخت چادر مسافرتی میباشند

پارچه های برزنت

پارچه های برزنتی برای تولید آنها از الیاف کتان و پنبه استفاده می شود مقاومت بالایی در برابر آب دارند و در حالت طبیعی قابلیت تنفس این پارچه ها موجب می‌شود تا تعریق در داخل چادر ایجاد نشود

پارچه های پلی اورتان

پلی اورتان یک نوع پلیمر بسیار سنگین است که در مقابل آب مقاوم بوده و برای دوخت چادرهای مسافرتی که در شرایط سخت آب و هوایی استفاده می شوند، کاربرد دارد.

 

 

عوامل موثر بر قیمت چادر مسافرتی ضد آب و سرما

در صورتی که برای تهیه این چادرها به بازار مراجعه کنید، با انواع قیمت چادر مسافرتی ضد آب و سرما مواجه می ‌شوید. این تفاوت های قیمتی ممکن است شما را دچار سردرگمی کند چرا که به درستی جنس و کیفیت چادرها و دلیل تفاوت قیمت ها را نمی دانید.

در این بخش به بررسی برخی از عوامل مهمی که می توانند بر روی قیمت چادر مسافرتی ضد آب و سرما تأثیر بگذارند می پردازیم:

جنس مواد اولیه

برای دوخت چادر از انواع پارچه، فلزات و یراق آلات استفاده می شود که جنس و کیفیت هر کدام از این متریال ها می تواند بر روی قیمت چادر تأثیر بگذارد.

ابعاد و اندازه چادر

هر چقدر ابعاد اندازه چادرها بزرگتر باشد، هزینه های صرف شده برای دوخت هم بیشتر می گردد.

وزن چادر مسافرتی

درست است که مقاومت چادر اهمیت دارد؛ اما هرچقدر که وزن چادر سبک تر باشد، ارزش آن بیشتر است؛ چرا که پارچه های خاصی برای تولید آن به کار برده می شود.

تعداد لایه های چادر

تعداد لایه هایی که برای دوخت چادر استفاده می ‌شود بر کیفیت چادر و افزودن مقاومت آن در برابر آب و رطوبت تأثیر می گذارند، در نتیجه ارزش آنها هم بیشتر است.

برند تولید کننده چادر مسافرتی

برندها همیشه عامل های موثری بر روی تغییر قیمت چادر مسافرتی ضد آب و سرما در بازار هستند، هر چقدر که یک برند شهرت بیشتری داشته باشد، در نتیجه ارزش آن هم بیشتر است.

 

خرید چادر مسافرتی مرغوب از کمپ 24

به دلیل افزایش زندگی شهری در سال های اخیر خرید چادر مسافرتی مورد استقبال بیشتری قرار گرفته است. به همین جهت آشنایی با مراکز معتبری که شرایط خرید محصولات مرغوب و باکیفیت را فراهم می ‌کنند، ضرورت دارد.

مجموعه کمپ 24 جزء مراکز معتبری است که با ارائه تنوع بالا از انواع چادر مسافرتی از لحاظ نوع متریال، ابعاد و اندازه و شکل طراحی و دوخت شرایطی را به وجود آورده که هر خریدار محصول مناسب خود را پیدا کند.

ارائه مشاوره های تخصصی به خریداران قبل از ثبت سفارش متناسب با شرایط استفاده از چادر و بررسی تمامی نیازها و محدودیت ها موجب می شود، تا در نهایت خریدار از محصول انتخابی رضایت کافی را داشته باشد. در صورتی که به دنبال مناسب ترین قیمت چادر مسافرتی ضد آب و سرما هستید، کافیست با کارشناسان این مجموعه ارتباط بگیرید تا در کوتاهترین زمان ممکن بهترین محصول را تهیه کنید.