0
0

قیمت زیرانداز مسافرتی ایرانی و خارجی در ضخامت مختلف

نویسنده: مدیر فروش 25 آبان 1401
قیمت زیرانداز مسافرتی خارجی

قیمت زیرانداز مسافرتی در بازار چگونه است؟ شما زیرانداز مسافرتی را از کجا خریداری می کنید؟ به نظر شما کدام جنس زیرانداز و در چه ابعادی مناسب تر است؟ قیمت زیرانداز مسافرتی تابع چه فاکتورهایی است؟ زیرانداز مسافرتی ضخیم چیست و چه تفاوتی با دیگر مدل ها دارد؟ در صورتی که مایل هستید پاسخ این سوالات را پیدا کنید مطالب موجود در این صفحه را تا انتها مطالعه کنید.

کاربرد زیرانداز مسافرتی

لابد شما هم با این گفته موافق هستید که زیرانداز مسافرتی یکی از ضروری ترین اقلام موجود در هر خانه است. همه خانواده های ایرانی در فصول بهار و تابستان جهت تفریج و گذراندن اوقات فراغت به گردش می روند و برای این کار همراه داشتن زیرانداز الزامی است. با به همراه داشتن زیراندازهای مسافرتی اعضای خانواده می توانند لحظات شاد و به یاد ماندنی را تجربه کنند. به همین دلیل مراکز فروش زیرانداز مسافرتی در بازار سراسر کشور وجود دارد تا مردم به راحتی بتوانند به آن دسترسی داشته باشند و آن را خریداری کنند.

البته کاربردهای زیرانداز مسافرتی فقط به گردش و مسافرت ختم نمی شود بلکه در جاهای مختلفی مثل سالن های ورزشی و حتی در حیاط و تراس منزل ها هم می توان از آن استفاده کرد. با توجه به کاربردی های فراوانی که ابن کالا دارد همه خانواده ها به دنبال خرید آن هستند اما قیمت زیرانداز مسافرتی برای این افراد اصلی ترین چالش است چرا که نمی دانند نرخ قیمت آن در بازار چگونه است و چگونه می توانند خریدی درست و پرسود داشته باشند. به عنوان مثال برخی از مشتریان به دنبال این هستند که قیمت زیرانداز مسافرتی 6 متری  در بازار چگونه است و با قیمت مدل های دیگر مثل 4 متری چقدر متفاوت است؟ برای دریافت اطلاعات بیشتر در این زمینه به پاراگراف های بعدی مراجعه کنید.

انواع زیرانداز مسافرتی

مشتریانی که قصد خرید زیرانداز مسافرتی دارند قبل از پرداختن به قیمت زیرانداز مسافرتی باید با مدل ها و انواع مختلف زیرانداز در بازار آشنا شوند، خصوصیات آنها را بدانند و بعد نسبت به انتخاب و خرید اقدام کنند. در اینجا ما به معرفی کلی برخی از پرفروش ترین انواع زیرانداز می پردازیم:

  • زیرانداز مسافرتی برزنتی

این نوع زیراندازها از جنس پارچه برزنتی هستند، بافت آن تراکم بالایی دارد و جز مدل های ضخیم به شمار می رود. ضد آب بودن یکی دیگر از خصوصیات خوب زیراندازهای مسافرتی است که برای خیلی از مشتریان بسیار حائز اهمیت است. البته قیمت زیرانداز مسافرتی ضد آب نسبت به دیگر مدل های موجود کمی گران تر است.

  • زیرانداز مسافرتی حصیری

این نوع زیراندارها که مدل های حصیری هستند هم توسط کارخانه ها و هم به صورت دستی توسط افراد ساخته می شود. زیراندازهای حصیری وزن بسیار کمی دارند و خیلی پرطرفدار می باشند. برای اطلاع از آخرین قیمت زیرانداز حصیری 6متری با کارشناسان کمپ 24 تماس حاصل فرمایید.

  • زیرانداز مسافرتی نرم و سبک

این نوع زیراندازها اغلب برای استفاده در چادرهای مسافرتی استفاده می شوند و در بازار بسیار پرتقاضا می باشند. همچنین این مدل زیرانداز در جنس ها و الیاف های مختلفی موجود است. برای اطلاع از قیمت زیرانداز مسافرتی 9 متری نرم و سبک می توانید با مشاوران این مجموعه تماس بگیرید.

  • زیرانداز مسافرتی طرح جاجیم

زیراندازهای جاجیم به صورت دستی و صنعتی تولید می شود و در مدل های ساده و ساک دار در بازار موجود است. این مدل زیراندازها به راحتی قابل شستشو می باشند.

  • زیرانداز مسافرتی ضخیم

این دسته از زیراندازها از ضخامت و تراکم بافت بالایی برخوردار هستند و وزن آنها هم کمی سنگین می باشد. زیر انداز مسافرتی ضخیم در طرح های سنتی و مدرن تولید می شود.

  • زیرانداز مسافرتی 4 متری، 6 متری، 9 متر و 12 متری

زیراندازها در ضخامت های مختلف از سبک تا سنگین در سایزهای مختلفی موجود هستند که رایج ترین آنها 4، 6، 9 و 12 متری می باشد. مشتریان بسته به تعداد اعضای خانواده خود باید انتخاب کنند که کدام سایز زیرانداز برای آنها مناسب تر است. قیمت زیرانداز مسافرتی 4 متری از قیمت زیراندازهای 6، 9 و 12 متری ارزان تر است.

 

قیمت زیرانداز مسافرتی ایرانی و خارجی

با مراجعه به مراکز فروش زیرانداز مسافرتی متوجه خواهید شد که تمامی زیراندازهای موجود در بازار قیمت یکسانی ندارند و این ممکن است برای شما عجیب باشد و انتخاب را برای شما دشوار کند. اما باید بدانید که چنین مساله ای در بازار بخصوص در مورد زیرانداز که این همه تنوع مدل دارد بسیار عادی و حتی منطقی است.

علت اختلاف قیمت زیرانداز مسافرتی در بازار این است که عوامل متعددی در تعیین قیمت فروش نقش دارد که در اینجا به بیان برخی از مهم ترین آنها می پردازیم:

  • ایرانی یا خارجی بودن زیرانداز :
  • معمولا جنس های خارجی با قیمت بالاتری به فروش می رسند چون اغلب کیفیت آنها بهتر است.
  • ابعاد یا همان سایز زیرانداز:
  • زیراندازها در سایزهای مختلفی از 4 متر تا 12 متر موجود هستند و بدون شک قیمت زیرانداز مسافرتی 12 متری از دیگر سایزهای کوچک تر گران تر است.
  • جنس زیرانداز:
  • نوع الیاف و بافت زیرانداز در قیمت آنبسیار موثر است.
  • طرح و مدل زیرانداز :
  • قیمت زیرانداز مسافرتی طرح جاجیم نسبت به مدل های ساده بالاتر خواهد بود.
  • وزن زیرانداز:

         هرچقدر زیرانداز از وزن سبک تری برخوردار باشد حمل و نقل آن راحت تر است و قیمت آن  به نوع پارچه یا متریال مصرفی بستگی دارد.

  • ضخامت زیرانداز :

         هرچه ضخامت آن بیشتر باشد قیمت هم بالاتر است.

  • ضد آب بودن یا نبودن زیرانداز:
  • قیمت زیرانداز مسافرتی ضد آب به دلیل این ویژگی خوبی که دارد ممکن است کمی بالا باشد.

 

خرید اینترنتی انواع زیرانداز مسافرتی در ضخامت مختلف

شما مشتریان گرامی می توانید انواع زیراندازهای ایرانی و خارجی را در مدل ها و جنس، ضخامت و سایزهای مختلف و البته با کیفیت عالی و درجه از مجموعه کمپ 24 خریداری کنید. قیمت تمام محصولات این مرکز بسیار ارزان و مشتری پسند است و خرید از آن هم به صورت اینترنتی می باشد.