0
0

قیمت چادر مسافرتی 8 نفره | مستقیم از تولید کننده

نویسنده: مدیر فروش 16 ارديبهشت 1402

قیمت چادر مسافرتی 8 نفره متناسب با ابعاد و اندازه چادر، ویژگی های خاص چادر مانند مقاومت در برابر سرما و رطوبت، جنس متریال های مورد استفاده و روند تولید چادرها و بسیاری از موارد دیگر مشخص می گردد. اما مسئله مهم انتخاب مراکز عرضه و فروش این محصولات است که به شکل مستقیم آن را ارائه دهند. مجموعه کمپ 24 یکی از بهترین انتخاب ها برای خرید چادرهای مسافرتی با قیمت مناسب و کیفیت خوب است.

 

ابعاد چادر مسافرتی 8 نفره چگونه است؟

 

چادر مسافرتی یک وسیله کاربردی برای خانواده های ایرانی است، چرا که با به همراه داشتن چادر در سفر در هر شرایطی امکان استراحت فراهم می گردد و افرادی که علاقه زیاد به حضور در طبیعت و فضای باز دارند، می توانند شب را هم در چادر سپری کنند.

در هنگام مراجعه به بازار برای تهیه چادرهای مسافرتی ظرفیت چادرها را بر اساس تعداد افرادی که قرار است درون چادر بنشینند مشخص می کنند. اگر لازم است که در چادر شب را سپری کنید و از آن برای خوابیدن استفاده نمایید، حتما باید تعداد افراد را تقسیم بر دو کنید.

پس زمانی که قصد خرید چادر مسافرتی 8 نفره را دارید، باید بدانید که حداقل چهار نفر درون این چادر می توانند به استراحت بپردازند. پس برای رفتن به کمپینگ و طبیعت این نکته مهم را مد نظر قرار بدهید.

دانستن ابعاد و اندازه چادر مسافرتی برای بسیاری از افراد مهم است؛ چرا که با اطلاعات کامل تر می توانند چادرهای بهتری انتخاب کنند. اما از آنجا که مدل‌های مختلفی از چادر مسافرتی 8 نفره طراحی و تولید شده، ممکن است ابعاد دقیقاً با یکدیگر یکسان نباشد. قیمت چادر مسافرتی ۸ نفره با توجه به همین ابعاد و اندازه‌ ها تغییر پیدا می کند.

در اینجا به بررسی ابعاد چادرهای مسافرتی از لحاظ طول و عرض و ارتفاع به شکل استاندارد در چادرهای متداول می پردازیم:

طول چادر 8 نفره بین 220 تا 250 سانتی متر

عرض چادر 8 نفره بین 220 تا 250 سانتی متر

ارتفاع چادر 8 نفره بین 180 تا 200 سانتی متر

وزن چادر 8 نفره از 9 کیلوگرم تا 11 کیلوگرم

 

اطلاعاتی که در این جا ذکر شد برای چادرهای معمول موجود در بازار است و گاهی اوقات برخی از چادرها از شرایط ویژه و خاصی برخوردارند و یا امکان تولید آنها به شکل سفارشی هم فراهم می‌گردد که با انتخاب مراکز معتبر تخصصی مانند کمپ 24 شرایط تهیه این چادرها نیز برای شما فراهم می گردد. می توانید مناسب ترین قیمت چادر مسافرتی 8 نفره را در این مجموعه به دست آورید.

 

پارچه های مورد استفاده برای تولید چادر مسافرتی

 

چادرهای مسافرتی که در حال حاضر بخش بسیار مهمی از لوازم سفر به شمار می روند، در تنوع بالایی در بازار وجود دارد که یکی از دلایل این نوع استفاده از پارچه های متفاوت در روند تولید چادرها است.

با پیشرفت صنعت نساجی در سال های اخیر پارچه ‌ها مرغوبیت بالایی پیدا کرده ‌اند و برای هر بخش چادر می‌ توانید از یک نوع پارچه مناسب استفاده کنید؛ اما شناخت برخی از مهمترین پارچه هایی که برای تولید چادرهای مسافرتی مورد استفاده قرار می گیرند، جهت انتخاب بهترین چادرها ضروری است. البته قیمت چادر مسافرتی ۸ نفره هم به شکل مستقیم به کیفیت پارچه ها ارتباط پیدا می کند. پس در ادامه به معرفی چند مورد از پارچه های مهم می پردازیم:

  • پارچه های نایلونی با وزن بسیار سبک و قابل حمل و نقل
  • پارچه های پلی استر با مقاومت در برابر آب و رطوبت و اشعه خورشید
  • پارچه های کتان یا برزنت با مقاومت در برابر آب و رطوبت و اشعه خورشید ولی با وزن سنگین
  • پارچه های پلیمری مانند پارچه پلی وینیل کلراید یا پلی اورتان با مقاومت بالا در برابر آب و رطوبت

 

 

بررسی قیمت چادر مسافرتی 8 نفره باکیفیت بالا

 

چادرهای مسافرتی تولید شده اند تا افراد تجربیات بهتری از سفرهای خود به دست آورند؛ به همین جهت خانواده هایی که علاقه بیشتری به طبیعت گردی دارند، به دنبال خرید یک چادر مسافرتی استاندارد هستند.

قیمت چادر مسافرتی 8 نفره با کیفیت بالا در بازارهای عرضه و فروش متنوع است و ممکن است که خریدار را دچار دغدغه یا چالش ‌های زیادی کند. چرا که افراد عادی به خوبی نمی ‌توانند کیفیت چادرها را تشخیص بدهند.

به طور معمول قیمت چادر مسافرتی 8 نفره با کیفیت خوب به چند عامل مهم ارتباط پیدا می‌ کند که در ادامه به بررسی برخی از آنها می پردازیم:

ابعاد و اندازه چادر

هر چقدر اندازه چادر استانداردتر باشد، در نتیجه استفاده کردن از آن آسان تر است.

کیفیت پارچه چادر

یک چادر مسافرتی مرغوب باید در مقابل باد، رطوبت و سرما مقاوم باشد، هر چقدر که از این ویژگی ها برخوردار باشند، در نتیجه هزینه بالاتری برای آن صرف شده است.

وزن چادر مسافرتی

از آنجایی که یک چادر مسافرتی باید برای استفاده در طبیعت حمل و نقل شود، بهتر است که وزن آن سبک باشد. هر چقدر یک چادر با وزن کمتری طراحی شده باشد، هزینه بیشتری برای متریال‌ های آن صرف می گردد.

تهویه مناسب چادر

طراحی چادر باید به گونه ای صورت بگیرد که امکان تهویه چادر و ورود هوای پاکیزه به داخل آن از طریق پنجره ها وجود داشته باشد.

 

تمام نکاتی که در اینجا ذکر شد از عامل های موثر بر روی قیمت چادر مسافرتی 8 نفره با کیفیت خوب است. به غیر از همه این موارد، انتخاب مرکز عرضه و فروش هم می تواند یک عامل مهم محسوب شود که در حال حاضر مجموعه کمپ 24 جزء بهترین مراکز فعال است.

 

تجربه شگفت انگیز با خرید چادر مسافرتی 8 نفره از کمپ 24

 

خرید چادر مسافرتی به طور حتم یک تجربه شگفت انگیز از سفرهای شما به طبیعت را برایتان ایجاد می کند. چرا که در هر فضایی از دل جنگل و کوهستان می توانید به استراحت بپردازید و در کنار دوستان و خانواده کمپینگ عالی ایجاد کنید. اما مسئله مهم خرید چادر مسافرتی 8 نفره مرغوب و باکیفیت بالا است که باید از یک مجموعه معتبر انجام شود.

مجموعه کمپ 24 جزء بهترین مراکز فعال در زمینه ارائه لوازم کمپینگ و به خصوص چادرهای مسافرتی است که با خیال راحت می توانید، هر نوع چادری را از این مجموعه تهیه کنید. چرا که این مجموعه با برندهای معتبر همکاری داشته و تمامی لوازم ارائه شده در آن از محصولات اورجینال و اصل و با کیفیت بالا می باشد.

اما نکته مهم تر، قیمت چادر مسافرتی 8 نفره است که برای بسیاری از خریداران مهم است این عدد می تواند بر روی انتخاب نوع چادر، برند تولید کننده و حتی طراحی چادر تأثیر بگذارد. در مجموعه کمپ 24 به دلیل حذف کامل واسطه از پروسه خرید و فروش محصولات مختلف امکان دسترسی به قیمت دست اول این محصولات برای شما فراهم آمده است. پس بدون نگرانی از هر کجای کشور کافیست با کارشناسان فروش مجموعه ارتباط بگیرید.