0
0

قیمت برزنت پی وی سی | کمپ 24

نویسنده: مدیر فروش 04 دی 1400
برزنت پی وی سی

 پارچه های پی وی سی جزء مناسب ترین منسوجاتی هستند که طبق مقررات ساختمانی می توانند در محیط های کارگاهی در طولانی مدت مورد استفاده قرار بگیرند.

به همین جهت تولید پارچه پی وی سی در تنوع بالا و کیفیت مناسب صورت گرفته، تا بهترین قیمت پارچه پی وی سی ارائه گردد.

اگر به دنبال یافتن مناسب ترین قیمت برزنت پی وی سی و آشنایی با بهترین مرکز عرضه و فروش آن هستید تا پایان این مطلب همراه ما بمانید.

پارچه pvc چیست؟

پارچه های پی وی سی در واقع به پارچه ‌های دست سازه می گویند که با الیاف پلی استر تولید شده و با روکش مواد پلیمری پی وی سی مقاومت بالایی به دست می‌ آورد.
مواد پی وی سی جزء پلاستیک های رایج در جهان است که به آن پلی وینیل کلراید نیز گفته می‌شود و از کنار هم قرار گرفتن عناصر کلر و اتیلن در کمترین زمان ممکن ایجاد می گردد.
از مهمترین ویژگی هایی که مواد pvc در خود داشته و به پارچه ها اضافه می کنند، می توان به موارد ذیل اشاره نمود:
مقاومت بالا در برابر مواد شیمیایی و روغن
بالاتر بردن مقاومت مکانیکی پایدار در پارچه ها با تغییرات در ساختار مولکولی پارچه
مقاوم در برابر رشد میکروب ها و جلوگیری از هرگونه ایجاد کپک زدگی در برابر رطوبت و ضد فعالیت های میکروبی
داشتن ماهیت کاملاً ضد آب به حفظ شکل خود در برابر شستشو و رطوبت طولانی‌ مدت و قابلیت شستشو به آسانی
مقاومت بالا در برابر آتش و حرارت به دلیل زنجیره اتم های کلر و کربن
مقاوم در برابر واکنش های اکسیداتیو
مقاومت بالا در برابر اشعه ماوراء بنفش خورشید به خصوص با اضافه شدن رنگ سفید به این ترکیبات
در واقع می توان گفت که این پارچه ها به نسبت سایر پارچه های دیگر بسیار سبک و در عین حال قوی هستند که در برابر سایش و ضربه های مقاوم می توان از آنها استفاده کرد.
راحتی زیاد در نصب و تولید محصولات مختلف از این پارچه ها سبب شده تا در هر طرح و شکلی بتوان آنها را تولید نمود و نحوه اتصال آنها به یکدیگر نیز به سادگی صورت می گیرد.
به نسبت سایر پارچه ها از طول عمر بالایی برخوردار است؛ زیرا در برابر آب، تخریب های شیمیایی، خوردگی و موارد دیگر کاملاً مقاوم بوده و به راحتی می ‌توان در فضای باز از آن استفاده کرد.

نحوه تولید پارچه پی وی سی

تولید پارچه پی وی سی توسط کارخانجات معتبری صورت می گیرد که تمامی تکنولوژی های مورد نیاز برای این نوع پارچه ها را کاملاً به روز و پیشرفته تهیه کرده‌ اند.
در واقع قیمت برزنت پی وی سی با توجه به نوع دستگاه های تولید کننده و نحوه تولید آن در کارخانجات نیز مشخص می گردد که همه کارخانجات سعی می کنند بهترین کیفیت ممکن را ارائه دهند.
نحوه تولید پارچه پی وی سی در کارخانجات نساجی به گونه ای صورت می گیرد که هر کدام از این دو روش نتایج خوبی را به دنبال دارد و بر اساس رویکردهای کارخانجات انتخاب می شود.

1. فرایند تولید پارچه ‏ پی وی سی با استفاده از ماشین افقی

پس از تولید و آماده سازی پارچه های پلی استر با کیفیت بالا از ماشین های افقی و استوانه شکل استفاده کرده و پارچه را داخل مواد آماده pvc قرار می دهند، سپس با استفاده از سیلندر بزرگ به پارچه فشار وارد شده تا قرار گیری مواد پی وی سی بر روی آن کاملا صاف و یکدست است. سپس پارچه را بر روی دستگاه خشک کن مخصوص قرار می دهند، تا کاملا خشک و یکدست گردد.

2. فرایند تولید پارچه pvc با استفاده از ماشین عمودی

در دستگاه عمودی پارچه به شکل مستقیم درون مواد اولیه قرار گرفته و بیرون کشیده می‌ شود، که با خلوص بالا دو طرف پارچه پلی استر را پوشش می دهد پارچه در حین بیرون آمدن از دستگاه به شکل مستقیم با کمک ابزارهای مخصوص کاملاً صاف و یکدست شده و در ابعاد و اندازه های مورد نظر برش می دهند، سپس به مرحله خشک کن که با سوخت الکتریکی کار می ‌کند منتقل می ‌گردد.

قیمت برزنت پی وی سی چگونه محاسبه می گردد؟

قیمت پارچه در سال‌ های اخیر به دلیل نوسانات بالایی که در بازار وجود داشته، مدام در حال تغییر بوده و خریداران این پارچه ها که به حجم های زیاد نیاز دارند؛ به دنبال یافتن مراکزی هستند که قیمت های مناسب ارائه دهند.
گاهی اوقات قیمت برزنت پی وی سی به صورت روزانه نیز تغییر پیدا می ‌کند که شرایط خرید را برای افراد از این پارچه به عنوان ماده اولیه استفاده می نمایند بسیار سخت کرده است.
اما به طور کلی و غیر از امکانات موجود در بازار عوامل دیگری بر قیمت برزنت پی وی سی تاثیر می ‌گذارند که در این بخش به بررسی مهمترین آنها می ‌پردازیم:
نوع ترکیبات پی وی سی قرار گرفته بر روی پارچه
کیفیت بافت پارچه پلی استر
نحوه پوشش دهی پارچه های پی وی سی به صورت یک رو یا دو رو
انتخاب مرکز عرضه و فروش پارچه های pvc
برند و کارخانجات تولید کننده پارچه

ارائه بهترین قیمت پارچه پی وی سی از درب کارخانه

عرضه مستقیم و بدون واسطه پارچه پی وی سی از درب کارخانه منجر می شود تا این پارچه ها با کیفیت بالا و قیمت مناسب به دست مصرف کننده برسد.
این مجموعه با ارائه بهترین قیمت پارچه پی وی سی سعی داشته تا امکان خرید برای همه به آسانی فراهم آورد؛ به همین دلیل تمامی واسطه ها را از این معاملات حذف کرده است.
اگر به دنبال یافتن مناسب ترین قیمت برزنت pvc هستید، مجموعه کمپ 24 مقرون به صرفه باشد، تا هم از کیفیت و هم از قیمت مناسب بهره مند گردد.
کارشناسان متبحر در این مجموعه برای انتخاب های بهتر به صورت رایگان مشاوره ارائه می دهند که با کمک آنها می توانید لذت یک خرید مناسب را به دست آورید.