0
0

قیمت پارچه سایبان برزنتی و پی وی سی

نویسنده: مدیر فروش 09 خرداد 1401
قیمت پارچه سایبان برزنتی

قیمت پارچه سایبان برزنتی و پی وی سی در تنوع بالایی از لحاظ نوع الیاف، مواد روکش در بازار تعیین می گردد، برای به دست آوردن بهترین قیمت پارچه سایبان انتخاب مراکز عرضه و فروش مستقیم اهمیت می یابد. جهت خرید آسان انواع پارچه ضد آب سایبان با بخش فروش این مجموعه ارتباط بگیرید.
در ادامه به معرفی انواع پارچه سایبان و کاربردهای آن خواهیم پرداخت.

انواع پارچه سایبان

پارچه سایبان در انواع مختلفی طراحی و تولید می شود که با توجه به نوع سایبان ها و ابعاد و اندازه آنها می توان پارچه های را انتخاب نمود و در حال حاضر این پارچه ها در تنوع شکل، رنگ و عرض تولید می گردد، تا هر مشتری بنا بر سلیقه خود بتواند پارچه مورد نیاز را تهیه کند.
در حال حاضر تنوع پارچه های موجود در بازار موجب شده تا برای طراحی و تولید انواع سایبان های برقی، سایبان های چتری و سایبان های پارکینگ به راحتی پارچه مناسب و کاربردی تهیه شود که با قرارگیری در فضای باز دچار پوسیدگی نمی گردد.
حال به بررسی انواع پارچه سایبان می پردازیم:


پارچه پلی استر

ین پارچه از دوام و مقاومت بالایی در برابر نفوذ آب و هوا یرخوردار است.


پارچه پلی اتیلن

این پارچه ها در برابر اشعه ماورای بنفش خورشید و همچنین رطوبت مقاومت بالایی داشته و وزن نسبتا سبک این پارچه مورد توجه قرار می گیرد.

 

پارچه pvc

این پارچه با داشتن روکش مقاوم pvc در برابر اشعه یووی، نفوذ آب و همچنین حرارت مقاومت بالایی داشته و برای ساخت سایبان های کوچک و سبک مناسب است.

 

پارچه برزنت

پارچه های سایبان برزنت در برابر نفوذ باران و برف مقاومت خوبی داشته و به دلیل انعطاف پذیری بالا موارد کاربرد گسترده ای دارد.

کاربرد پارچه های سایبان

پارچه های سایبان بهترین پارچه های موجود در بازار بوده که به دلیل داشتن دوام بالا، انعطاف پذیری مناسب و مقاومت در برابر مواد اسیدی و شیمیایی، قابلیت استفاده در شرایط سخت را دارند.
پارچه ضد آب سایبان سبب شده تا از این پارچه در شرایط مختلف برای ایجاد سایبان در ابعاد متنوع استفاده شود. در واقع این پارچه به دلیل داشتن کیفیت بالا مورد توجه صنایع گوناگون قرار گرفته است.
در این بخش به برخی از مهمترین کاربردهای پارچه سایبان می پردازیم:

پارچه سایبان ماشین

ایجاد یک فضا برای محافظت از خودرو در برابر گرما و سرما و نور مستقیم خورشید و پرندگان با کمک پارچه های سایبان که مقاومت کششی خوبی دارند، امکان پذیر می گردد.


پارچه سایبان چتری

در حال حاضر سایبان های چتری در ابعاد و اندازه های مختلف و طرح و فرم های متنوع طراحی و تولید می شوند که برای ساخت هر نوع سایبان چتری می توان از پارچه مناسب استفاده کرد.


پارچه سایبان برقی

سایبان های برقی در فضاهای مختلف مانند روف گاردن، سایبان پارکینگ، سایبان مغازه ها مورد استفاده قرار می ‌گیرد.


پارچه سایبان پارکینگ

پارچه سایبان پارکینگ بهترین وسیله برای جلوگیری از ساخت و سازهای هزینه بر است چرا که با طراحی یک سایبان مناسب برای پارکینگ می توان از ماشین محافظت نمود.


پارچه سایبان مغازه

سایبان مغازه وظیفه محافظت و مراقبت از فضای داخلی فروشگاه را به عهده دارد پس استفاده از پارچه هایی با مقاومت کششی خوب موجب می شود تا بهترین بهره را از این سایبان ها ببرید.


خرید بهترین پارچه برای سایبان

در هنگام خرید پارچه سایبان مسئله بسیار مهمی که پس از بررسی کیفیت و انتخاب نوع پارچه برای خریداران وجود دارد، نرخ ارائه این محصولات در بازار است. معمولاً قیمت پارچه سایبان بر اساس نوع الیاف بکار برده شده در آن، مواد پلیمری قرار گرفته بر سطح پارچه و همچنین تنوع رنگبندی و ضخامت مشخص می گردد.
در هنگام خرید بهترین پارچه برای سایبان نیاز است که مراکز عرضه و فروش معتبر را در نظر بگیرید تا ضمن تهیه پارچه های مرغوب و استاندارد هزینه مقرون به صرفه ‌ای را نیز بپردازید.
این مجموعه یکی از معتبرترین مراکزی است که با در نظر گرفتن شرایط مختلف مصرف کنندگان سعی می ‌کنند انواع پارچه سایبان را با کیفیت خوب و تولید کارخانجات معتبر ارائه دهد. به همین سبب با مراجعه به این مجموعه می توانید انواع پارچه های سایبان کاربردی را تهیه کنید.
در حال حاضر پارچه های سایبان برزنتی و پی وی سی جزء پراستفاده ترین نوع پارچه هایی است که در بازار مورد خرید و فروش قرار می گیرند. پس برای دسترسی به این پارچه با کیفیت خوب با کارشناسان فروش این مجموعه ارتباط گرفته و پس از دریافت مشاوره متناسب با نوع نیاز خود سفارش دهید.