0
0

قیمت پارچه پی وی سی | خرید و فروش پارچه PVC سایبان

نویسنده: مدیر فروش 21 شهریور 1401
پارچه pvc سایبان

اگر شما هم فعال در حوزه تولید انواع سایبان بوده اید، حتما در بازار فروش پارچه، گوشتان به نام پارچه پی وی سی خورده است  و به دنبال بهترین قیمت پارچه پی وی سی بوده اید. یکی از بهترین پارچه هایی که علاوه بر استفاده در تولید انواع سایبان، گستردگی و تنوع کاربرد بسیار زیادی دارد، همین پارچه PVC  می باشد و به دنبال بهترین قیمت پارچه پی وی سی بوده اید.

تنوع کاربرد این پارچه سبب شده تا از میزان فروش بالایی در بازار برخوردار باشد. این بازار پرفروش، می تواند هم جنبه مثبت و هم جنبه منفی داشته باشد. جنبه مثبت از آن نظر که ممکن است خریداران با تنوع در مراکز فروش، بتوانند گزینه مناسبی را انتخاب کنند و این پارچه دسترس پذیری خوبی دارد. و جنیه منفی آنکه ممکن است خریداران را با واسطه هایی مواجه کند که به هیچ وجه امکان خرید با قیمت و کیفیت مناسب را به آنان نمی دهد.

اما اینکه چگونه می توان کیفیت خوبی از این پارچه را با قیمت مناسب تری سفارش خرید داد، قطعا راهکاری مناسب می خواهد. به خصوص در بازارهای امروزی که شرایط اقتصادی ایجاب می کند تا فروشندگان، عمدتا به فکر جیب خود بوده و کمتر به نفع خریداران کاری انجام دهند.

خوشبختانه مجموعه کمپ 24 با سابقه درخشان در این حوزه، می تواند پیشنهادات ویژه ای برای تمامی خریداران پارچه پی وی سی راه راه، پارچه پی وی سی کششی، پارچه پی وی سی سایبان و غیره داشته باشد.

 

پارچه پی وی سی چیست؟

خریداران پارچه پی وی سی، هر چقدر قبل از خرید بتوانند با خصوصیات، ویژگی ها و کاربردهای این پارچه آشنا شوند، قطعا خریدی مطمئن و آگاهانه در انتظارشان خواهد بود.

حال برای شما که این سوال پیش آمده، پارچه پی وی سی چیست؟ باید بگوییم که این نوع پارچه، پارچه ای در صنعت نساجی است که از الیاف مقاوم پلی استر و روکش PVC تولید می گردد.

پوشش یا روکش PVC موجود بر روی این پارچه سبب بالاتر بردن مقاومت آن در برابر عوامل محیطی و بیرون بوده است. از جمله این عوامل می توان به اشعه UV و دیگر شرایط محیطی، شیمیایی و فیزیکی اشاره داشت.

پی وی سی یا PVC که مخفف پلی وینیل کلراید است، نوعی ماده سخت و صلبی به شمار می رود. افزودن این ماده به پارچه های از الیاف مقاوم پلی استر، اگر چه دوام و مقاومت بالایی به این پارچه ها می بخشد، اما آنها را کاملا انعطاف پذیر نموده و ویژگی های کاملا خوبی را به این پارچه می بخشد.

جدای از اینکه شما باید با شناخت، به بازار فروش پارچه پی وی سی مراجعه کنید، اما قطعا قیمت پارچه پی وی سی هم برای شما اهمیت زیادی دارد. بنظر شما راهکار اصلی کجاست؟

 

ویژگی ها و کاربرد پارچه PVC کدام است؟

قبل از آنکه پیرامون قیمت پارچه پی وی سی و نحوه خرید این پارچه با قیمت کاملا اقتصادی و ارزانتر، صحبت کنیم، بهتر است تا کمی بیشتر ویژگی ها و کاربردهای این پارچه را بشناسیم.

از جمله مهم ترین ویژگی های پارچه های PVC می توان به این موارد اشاره داشت:

 

تنش کششی کمتر پارچه های پی وی سی سبب شده تا این پارچه ها در برابر وزش باد، مقاومت بالایی داشته باشند.

این پارچه با روکش PVC، کاملا ضد آب است و می تواند از الیاف سازه های پارچه ای و کششی، در برابر آلودگی، محافظت کند.

پوشش روی پارچه های پی وی سی، سطحی مقاوم را ایجاد کرده که می تواند به راحتی قابل تمیز کردن باشد.

 

با توجه به این ویژگی ها، می توان گفت که پارچه های پی وی سی می توانند کاربردهای کاملا متنوعی داشته باشند. کاربردهای مهمی که در ادامه آورده شده اند:

 

تولید سازه های کششی مناسب پارک ها، نمایشگاه ها و ورزشگاه ها

استفاده در آژانس های فرودگاهی

تولید انواع سایبان های چتری، متحرک، چادر ماشین

استخرهای ذخیره آب

 

در حال حاضر خرید و فروش پارچه pvc سایبان در بازار، آن هم در تنوع طرح و رنگ خصوصا طرح راه راه، از استقبال خوبی برخوردار بوده است. اما اینکه بهترین قیمت پارچه پی وی سی با توجه به تعدد مراکز فروش این پارچه، کجا عرضه می گردد، اهمیت قابل توجهی برای خریداران دارد.

 

قیمت پارچه پی وی سی و عوامل موثر بر آن

قیمت پارچه pvc از عوامل تأثیرگذار در انتخاب یک مرکز فروش برای خرید است. در این میان هر مرکز فروشی که بتواند دو اصل قیمت و کیفیت را متناسب با هم ارائه دهد، قطعا از میزان فروش بالایی بهره مند خواهد شد.

اما آیا می دانید که قیمت پارچه پی وی سی (پارچه وینیل) بر اساس چه فاکتورهایی می تواند تعیین گردد؟

در درجه اول بنظر می رسد که کیفیت پارچه، گرماژ یا وزن پارچه، میزان متراژ یا عرض پارچه، همگی می توانند در تعیین قیمت نهایی پارچه های پی وی سی، نقش تعیین کننده ای داشته باشند.

در طرف مقابل اما، نحوه خرید و سفارش هم می تواند در این نرخ قیمت، نقش فزاینده ای ایفا کند. اگر شما بتوانید از مرکز فروشی خرید پارچه پی وی سی را انجام دهید که واسطه ها را حذف کرده و قیمت رقابتی ارائه می دهد، قطعا خریدی مطمئن در انتظار شما خواهد بود.

 

بهترین مرکز فروش پارچه PVC راه راه و مناسب سایبان

مجموعه کمپ 24، یکی از بهترین مراکز فروش پارچه PVC راه راه و انواع پارچه مناسب سایبان است. در این مجموعه شما می توانید به روزترین قیمت پارچه پی وی سی (قیمت پارچه وبنیل) و قیمت پارچه های کششی را استعلام کرده و سفارش خرید خود را به صورت آنلاین به ثبت برسانید.

پس همین حالا با مشاورین ما در ارتباط بوده و سفارش خود را در مدت زمان کم، ثبت کنید.