0
0

قیمت رول برزنت درجه یک در تهران

نویسنده: مدیر فروش 22 مرداد 1401
رول برزنت درجه یک

قیمت رول برزنت درجه یک را از کدام فروشگاه استعلام بگیریم؟ به جراْت می توان ادعا کرد که یکی از مصرفی ترین و پرفروش ترین پارچه های موجود در صنعت نساجی، پارچه برزنت است. این پارچه به سبب دارا بودن تنوع از نظر مشخصات و ویژگی های فنی، در کاربردهای گوناگونی مورد استفاده صنایع مختلف قرار می گیرد.

اما در بازار شهر بزرگی چون تهران، خرید برزنت با کیفیت مناسب و البته قیمت اقتصادی تر، کمی چالش برانگیزتر از سایر مراکز شهرها به شمار می آید. چرا که ممکن است خریداران با واسطه هایی مواجه شده که اصلا دو اصل قیمت و کیفیت را متناسب با هم ارائه نمی دهند. یا مراکز فروشی هستند که خودشان به شکل واسطه عمل کرده و خریدی در خور را به ارمغان نمی آورند.

در حال حاضر مجموعه کمپ 24 با ارائه بروزترین لیست قیمت رول برزنت شامل انواع پارچه برزنتی ضخیم و پارچه برزنتی نازک جهت مصارف گوناگون، خرید اینترنتی و بی واسطه را فراهم آورده است.

انواع پارچه های برزنت را بشناسید

قبل از آنکه بخواهید خرید پارچه برزنتی را انجام دهید، بایستی با انواع این پارچه آشنا باشید. در واقع شناخت نوع، جنس، کارایی و قیمت رول برزنت می تواند در انتخاب و خرید شما نقش فزاینده ای داشته باشد. چرا که پارچه های برزنت در انواع گوناگون، با توجه به مشخصاتی که داشته، می توانند کاربردهای ویژه و خاصی را دارا باشند.

انواع پارچه برزنت موجود در بازار، عبارتند از:

پارچه برزنت سقفی

پارچه برزنت سایبان

پارچه برزنت کانتینری و ترانزیتی

پارچه برزنت ضد آب و ضد آفتاب (پارچه مقاوم در برابر آفتاب)

انواع پارچه برزنت رنگی

پارچه های برزنتی ضخیم و نازک

 

در دسته بندی فوق، در واقع با توجه به نامی که در بازار مشهور بوده پارچه های برزنتی را طبقه بندی نمودیم. به عنوان مثال پارچه های برزنتی کانتینری یا ترانزیتی، از نوع مشمع کانتینری بوده و کاملا ضد آب هستند. این پارچه ها عمدتا جهت روکش بار کامیون ها، تریلرها و ... کاربرد ویژه ای دارند.

ام در یک دسته بندی کلی مهم تر، پارچه های برزنتی را می توان بر اساس تعداد لایه هم دسته بندی نمود که شامل موارد ذیل می گردند:

پارچه برزنت یک لا پنج لا

پارچه برزنت 2 لا 3 لا

پارچه برزنت 3 لا 3 لا

پارچه برزنت 3 لا 6 لا

 

از آن جهت که این دسته بندی پارچه های برزنتی را معرفی کردیم چرا که قیمت رول برزنت می تواند بر اساس تعداد لایه ها متغیر گردد. هر چه تعداد لایه های برزنت بیشتر باشد، طبیعتا" قیمت برزنت هم بالاتر خواهد بود.

 

عوامل موثر بر قیمت انواع برزنت

در بازارهای رقابتی امروزی، بنظر می رسد که رقابت اصلی تولیدی ها و عرضه کنندگان هر محصولی اعم از پارچه برزنت، بر سر دو موضوع کیفیت و قیمت است. به همین سبب همواره قیمت رول برزنت درجه یک و باکیفیت، اهمیت جدی برای خریداران دارد.

اما جدای از تعداد لایه ها یا ضخامت برزنت، چه عواملی بر قیمت انواع برزنت تأثیر داشته اند؟ و اینکه مقصود از خرید پارچه برزنت ارزان قیمت، یعنی اینکه کیفیت پایینی از این پارچه را خریداری کنیم؟

قیمت برزنت می تواند به فاکتورهایی چون عرض؛ گرماژ، جنس، کیفیت، متریال هنگام تولید پارچه، رنگ پارچه و نحوه سفارش مشتریان، بستگی داشته باشد. اما به طور کلی این خرید مستقیم و بدون واسطه است که می تواند خریدی کاملا اقتصادی را برای مشتریان رقم بزند.

پس قیمت برزنت سقفی، قیمت پارچه سایبان و قیمت پارچه ضد آب نازک یا ضخیم، قیمت خرید برزنت رنگی و دیگر انواع برزنت، می توانند با یکدیگر تفاوت داشته باشند. اما اینکه بتوان این پارچه ها را متناسب با کیفیت و بدون واسطه خریداری کرد، یعنی خریدی اقتصادی تر. پس مقصود از خرید ارزان پارچه برزنتی، خرید کیفیت پایین این پارچه نیست!

 

فروش پارچه برزنت ضد آب در تهران

با توجه به میزان تقاضای بالایی که پارچه های برزنتی داشته اند، خصوصا در بازار تهران نگرانی هایی از سوی خریداران وجود دارد. اینکه نمایندگی ها و مراکز عرضه کننده ناشناخته وجود داشته و اجازه خرید مستقیم با کیفیت و قیمت متناسب با هم را به خریداران نمی دهند. این موضوع مسئله مهمی است که در بازار بزرگی چون تهران وجود دارد.

فروش پارچه برزنت ضد آب در تهران اگر از طریق مراکزی که خودشان تولید کننده بوده یا با معتبرترین مراکز تولیدی در ارتباط باشند؛ می تواند خریدی مطمئن را برای خریداران رقم بزند. در اینصورت شاهد عرضه مناسب ترین قیمت برزنت در بازار تهران خواهیم بود. اما آیا این چنین مراکز فروشی را می شناسید؟ آیا امکان خرید اینترنتی پارچه برزنتی از این مراکز وجود دارد؟

 

بهترین قیمت رول برزنت درجه یک

حتما شما هم به دنبال بهترین قیمت رول برزنت درجه یک در بازار تهران هستید. اما همان مشکل همیشگی، یعنی حضور واسطه ها اجازه خریدی مطمئن را به شما نمی دهد.

خوشبختانه مجموعه کمپ 24 یکی از مراکز معتبر پخش مستقیم انواع پارچه های برزنتی درجه یک و باکیفیت در تهران به شمار می آید. این مجموعه با حذف واسطه ها، امکان خرید اینترنتی برزنت را برای مشتریان فراهم آورده است. شما می توانید پس از انجام مشاوره رایگان با مشاورین این مجموعه؛ متناسب با نیاز خود، سفارش خرید برزنت را بدون واسطه انجام دهید.