0
0

قیمت پارچه برزنتی نخی | پارچه برزنت ارزان

نویسنده: مدیر فروش 19 بهمن 1401
پارچه برزنت ارزان

قیمت پارچه برزنتی نخی با توجه به میزان استفاده از الیاف پنبه در روند تولید آن و همچنین تراکم بافت مشخص می شود. هرچقدر که در الیاف تار و پود این پارچه ها از پنبه بیشتری استفاده گردد، پارچه کیفیت بالاتری دارد. در صورت نیاز به تهیه مناسب ترین قیمت پارچه برزنتی نخی می توانید با مجموعه کمپ ۲۴ ارتباط برقرار کنید، تا بهترین پارچه برای شما ارسال گردد.  

 

پارچه برزنتی نخی چیست 

با ورود به دنیای پارچه ها با انواع مختلف پارچه مواجه می شوید که از لحاظ نوع الیاف، نحوه بافت، طرح و رنگ و بسیاری از ویژگی های دیگر با هم تفاوت دارند. پارچه برزنت در گروه پارچه های مستحکم قرار می گیرد که در حال حاضر از کیفیت بالایی برخوردار بوده و مصارف آن روز به روز در حال گسترش است. به همین سبب آشنایی هرچه بیشتر با ویژگی های پارچه های برزنتی برای صنایع مختلف ضرورت دارد.  

پارچه برزنت معمولاً از الیاف طبیعی پنبه و ترکیب مواد پلیمری مانند پلی استر تولید می شود. به همین جهت ضمن داشتن بافتی نرم و لطیف از استحکام و ضخامت بالایی هم برخوردار است، تا در برابر عوامل جوی مقاومت زیادی داشته باشد.  

هر چقدر که در روند تولید پارچه های برزنتی از الیاف پنبه بیشتر در تار و پود استفاده شود، کیفیت پارچه بالاتر رفته و مقاومت آن در برابر حرارت بیشتر می شود. البته قیمت پارچه برزنتی نخی که حجم بیشتری از پنبه در روند تولید آن استفاده شده، بیشتر است.

در ابتدای تولید پارچه های برزنتی تمرکزی بر روی زیبایی این پارچه ها وجود نداشت و فقط بر روی کیفیت و استحکام پارچه کار می کردند. اما در سال های اخیر به دلیل پیشرفت در دستگاه های بافندگی در زمان تولید پارچه های مستحکم ظاهر این پارچه ها هم زیباتر شده و در نمونه های مختلف به صورت پارچه های برزنتی طرحدار و پارچه های برزنتی راه راه به بازار ارائه می گردند، رنگ بندی های این پارچه هم گسترش بیشتری پیدا کرده است.  

 

انواع پارچه های برزنتی نخی 

برای محافظت از محیط زیست تمامی کارخانجات نساجی به دنبال پیدا کردن پارچه هایی هستند که با مشمع های پلی اتیلن جایگزین کنند. پارچه های برزنتی نخی جزء مناسب ترین گزینه ها قرار می گیرند که تنوع بالایی از لحاظ ضخامت و رنگ بندی دارند.  

قیمت پارچه برزنتی نخی به نسبت کیفیت بالایی که این پارچه ها دارند و به عنوان یک پوشش محافظتی در برابر باران یا طوفان مورد استفاده قرار می گیرند، مناسب است. معمولاً پارچه برزنتی نخی به صورت دو لا و سه لا تولید می شود که ۸۰ درصد از این پارچه ها از جنس پنبه است و تنها ۲۰ درصد باقی مانده را از مواد پلی استر استفاده می کنند.

شناخت انواع پارچه های برزنتی به شما کمک می‌ کند، تا در انتخاب های خود دقت بیشتری داشته باشید و بهترین پارچه برزنت را تهیه کنید. پارچه های برزنتی نخ از لحاظ رنگ و همچنین عرض و ضخامت در تنوع زیادی تولید می شود، تا برای هر سازه و کاربردی بتوان از مناسبترین آن استفاده کرد.

 

ویژگی های پارچه برزنت نخی 

پارچه برزنت نخی ویژگی های منحصر به فرد دارد که پیدا کردن همه این ویژگی ها در پارچه های دیگر کار آسانی نیست. به همین سبب این پارچه موارد استفاده متعددی داشته و تولید کنندگان هم هر روزه ظرفیت تولید این پارچه را افزایش می دهند.

در این بخش به بررسی مهمترین ویژگی های پارچه برزنت نخی می پردازیم:  

  • این پارچه ها بسیار سبک و راحت بوده و قابلیت جابجایی آن در ابعاد بزرگ آسان است.  
  • انعطاف پذیری بالای پارچه موجب شده تا به راحتی برای دوخت انواع لوازم بتوان از این پارچه ها استفاده کرد.  
  • رنگ بندی های زیبا و متنوع یکی از ویژگی های منحصر به فرد پارچه های برزنتی نخی است که در سال‌های اخیر امکان تولید این پارچه ها در رنگبندی کامل وجود دارد.  
  • مقاومت و استحکام بالای پارچه در برابر وزش باد و همچنین تابش نور خورشید یکی از ویژگی های منحصر به فرد این پارچه ها به شمار می رود که امکان محافظت از لوازم گوناگون را دارد.
  • ثابت بودن رنگ این پارچه ها در برابر نور خورشید موجب شده تا با خیال راحت برای مدت زمان طولانی از این پارچه بدون پوسیدگی بتوان استفاده کرد.  
  • مناسب بودن قیمت پارچه برزنتی یکی دیگر از ویژگی های منحصر به فرد این پارچه ها به شمار می رود که در صنایع مختلف به راحتی می توان از آنها استفاده کرد.

 

قیمت پارچه برزنتی نخی به چه عواملی ارتباط دارد؟

پارچه های برزنتی که در طی سال های اخیر طرفداران زیادی پیدا کرده اند، روز به روز بر روی کیفیت آن ها افزوده می شود. تاکنون هیچ پارچه دیگری بادوام، پارچه برزنتی تولید نشده است، به همین سبب قیمت پارچه برزنتی نخی برای تمامی صنایعی که به این پارچه نیاز دارند اهمیت بیشتری پیدا می کند.

به دلیل سخت بودن پارچه های برزنتی افراد با خیال راحت تر این پارچه ها را برای محافظت از کالاها و دستگاه های گوناگون انتخاب می کنند. به همین سبب تولید کنندگان هم تمرکز ویژه تری بر روی افزایش کیفیت این پارچه گذاشته اند.  

به طور کلی قیمت پارچه برزنتی نخی در بازار با توجه به برخی از عوامل مشخص می شود که در ادامه به بررسی مهمترین آنها می پردازیم:  

تعداد لایه های نخ 

تعداد لایه های نخ که در روند تولید این پارچه مورد استفاده قرار گرفته، پارچه های برزنتی را به دو دسته بندی برزنت سبک و سنگین تقسیم می کند که قیمت هر کدام نیز متفاوت است. 

رنگ بندی های خاص 

تولید پارچه های برزنتی با رنگبندی های متنوع روز به روز در حال افزایش است؛ اما همچنان تولید برخی از رنگ های خاص هزینه بیشتری به دنبال دارد.  

عرض پارچه 

هرچقدر عرض پارچه برزنت بیشتر باشد، در نتیجه الیاف پنبه بیشتری در روند تولید آن استفاده شده است و البته امکان دوخت لوازم مختلف با کمترین میزان برش مهیا می شود.  

مراکز عرضه و فروش 

یکی از مهمترین عامل های موثر بر روی قیمت پارچه برزنتی نحوه انتخاب مراکز عرضه و فروش است. هر چقدر حضور واسطه ها در این معاملات کمتر باشد، در نتیجه قیمت ارزانتری برای این پارچه ها پرداخت می شود.

 

فروش بهترین پارچه برزنت ضخیم در کمپ 24 

پارچه های برزنتی نخی نقش بسیار مهمی در حفظ کالاهای حمل و نقل شده در مسیر جاده ها دارند. به همین سبب انتخاب مراکز فروش معتبر برای اطمینان از کیفیت بالای پارچه اهمیت پیدا می کند. البته کاربردهای پارچه های برزنتی بسیار گسترده بوده و برای هر بخش از کاربردها نیاز به دریافت مشاوره های تخصصی برای انتخاب های بهتر است.

مجموعه کمپ 24 یکی از حرفه ای ترین مراکز فعال در زمینه عرضه و فروش انواع پارچه برزنت است. با خیال راحت می توانید با کارشناسان این مجموعه ارتباط بگیرید و بهترین پارچه های برزنت را با توجه به کاربری های گوناگون انتخاب کنید.  

در صورتی که به دنبال خرید  مناسب ترین قیمت پارچه برزنتی نخی هستید که از کیفیت بالای آن هم اطمینان داشته باشید، می توانید با مجموعه کمپ 24 تماس بگیرید. زیرا به دلیل حذف کامل واسطه و عرضه مستقیم پارچه ها این شرایط فراهم آمده است.