0
0

قیمت پارچه برزنتی سایبان با کیفیت عالی

نویسنده: مدیر فروش 26 دی 1401

قیمت پارچه برزنتی سایبان در بازار به چه عواملی بستگی دارد؟ شما برای دوخت سایبان از چه پارچه ای استفاده می کنید؟ آیا پارچه برزنتی یک انتخاب مناسب برای دوخت سایبان است؟ در این مقاله ما ابتدا به معرفی پارچه برزنتی سایبان می پردازیم و در ادامه هم عوامل موثر بر قیمت پارچه برزنتی سایبان را شرح می دهیم.

 

پارچه برزنتی سایبان چیست؟ 

سایبان یکی از انواع تجهیزاتی است که کاربردهای بسیار زیادی دارد و در مکان های مختلف از آن استفاده می شود. به طور کلی می توان گفت که اصلی ترین نقش سایبان جلوگیری از ورود نور خورشید و آب و باران است. اگر سری به بازار فروش سایبان بزنید متوجه می شوید که سایبان در جنس ها و پارچه های مختلفی وجود دارد که هر کدام از آنها خصوصیات خاص خود را دارند. مشتریانی که قصد خرید سایبان را دارند با مشاهده تنوع جنس سایبان دچار سردرگمی می شوند و انتخاب کردن برای آنها کمی دشوار می شود. در اینجا ما شما را با یکی از بهترین پارچه سایبان آشنا می کنیم.

پارچه برزنتی یکی از انواع پارچه های موجود در بازار است که میزان فروش آن در چند سال اخیر رشد چشم گیری داشته است. یکی از اساسی ترین کاربردهای این پارچه دوخت انواع سایبان است. خوشبختانه قیمت پارچه برزنتی سایبان هم بسیار مناسب و بصرفه است و این توجه مشتریان را به خود جلب کرده است. پارچه برزنت سایبان یکی از مدل های برزنتی است که توسط کارخانجات نساجی داخل کشور تولید می شود. جنس این پارچه از الیاف های مصنوعی و طبیعی و پلیمرهایی مثل پلی استر است. این پارچه خصوصیات و مزیت های زیادی دارد که در پاراگراف بعدی به آنها اشاره می کنیم.

 

خصوصیات پارچه برزنتی سایبان

پارچه برزنت سایبان به دلیل ویژگی های منحصر بفردی که دارد توانسته است به تمام صنایع ورود پیدا کند و توجه همه مشتریان را به خود جلب کند. در اینجا ما به ذکر چند مورد از خصوصیات این پارچه می پردازیم:

  • این پارچه در برابر آب و قطرات باران مقاومت بالایی دارد.
  • پارچه برزنتی سایبان در برابر باد، طوفان و سایر شرایط محیطی از استحکام بالایی برخوردار است و همچنین از ورود باد هم جلوگیری می کند.
  • در برابر اشعه های نور خورشید مقاوم است و با خیال راحت می توانید در زیر نور آفتاب از آن استفاده کنید.
  • در برابر پارگی مقاوم است و دوام و طول عمر بالایی دارد به طوری که تا سال های سال می توان از آن استفاده نمود.
  • از انعطاف پذیری بالایی برخرودار است.
  • ضد حرارت می باشد..
  • قیمت پارچه برزنتی سایبان بسیار مناسب و مشتری پسند است.
  • تنوع در شکل، رنگ و طرح پارچه برزنتی سایبان به مشتری این امکان را می دهد تا متناسب با سلیقه خود انتخاب کند.

 

پارچه برزنتی سایبان برای چه مواردی قابل استفاده است؟ 

پارچه برزنتی سایبان را برای چه مقاصدی می توان تهیه کرد؟ با توجه به ویژگی های بسیار خوبی که این نوع پارچه دارد و همچنین مقاومت بالای آن در برابر شرایط محیطی مثل نور خورشید و باد و باران، پس می توان از این پارچه در زمینه های مختلف استفاده کرد.

  • دوخت سایبان مغازه یکی از بیشترین کاربردهای پارچه برزنتی سایبان است. مغازه داران با نصب سایبان فضای بیرونی مغازه خود را برای ورود مشتریان مناسب می کنند. این سایبان مانع ورود نور خورشید و باد و باران می شود.
  • سایبان ماشین یکی دیگر از مواردی است که برای تهیه آن از این پارچه استفاده می شود.
  • سایبان رستوران و کافه هم از دیگر مصارف پارچه برزنتی سایبان است.

قیمت پارچه برزنتی سایبان در مقایسه با کیفیت بسیار خوبی که این پارچه دارد بسیار ارزان و بصرفه است و در نتیجه عموم مردم به سمت خرید این پارچه هجوم آورده اند و میزان تقاضا برای آن در بازار بسیار بالا رفته است.

 

قیمت پارچه برزنتی سایبان در بازار 

برای مشتریانی که قصد دارند برای کسب و کار خود یک سایبان تهیه کنند و به دنبال خرید یک پارچه مناسب هستند، قیمت پارچه برزنتی سایبان در اولویت است. قیمت این پارچه به عوامل متعددی وابسته است و متناسب با آنها شما شاهد اختلاف قیمت های نسبتا کم در بازار مواجه خواهید شد. برخی از عوامل به شرح زیر است:

  • نوع کاربرد پارچه
  • کیفیت پارچه
  • میزان استحکام و دوام پارچه
  • رنگ، طرح و ضخامت پارچه
  • برند سازنده
  • میزان خرید مشتری
  • مراکزی که از آن خرید می کنید
  • وجود واسطه ها در چرخه خرید

متاسفانه در حال حاضر بازار فروش پارچه به دلیل وجود واسطه ها و دلال ها چندان امن نیست و خیلی اوقات پارچه های برزنتی و حتی دیگر پارچه ها با قیمت های بسیار بالایی به دست مشتری می رسد. به همین جهت به شما توصیه می کنیم که از مراکز مطمئن و معتبر که واسطه ها در تغییر قیمت پارچه برزنتی سایبان نقشی ندارند این پارچه را خریداری کنید.

 

خرید پارچه برزنتی سایبان با کیفیت عالی و ارزان ترین نرخ بازار 

کمپ 24 یک مرکز فروش انواع پارچه در تهران است که محصولات خود را به صورت آنلاین به مشتریان ارائه می دهد. پارچه های برزنتی سایبان موجود در کمپ 24 از کیفیت بسیار عالی و درجه یک برخوردار است و طول عمر بالایی هم دارد. تنوع در مدل، رنگ و طرح محصولات این مرکز به شما این امکان را می دهد تا گزینه دلخواه خود را در آن پیدا کنید.

قیمت پارچه برزنتی سایبان در مجموعه کمپ 24 بسیار مناسب و مشتری پسند است و شما آسوده خاطر باشید که واسطه ها در این مرکز هیچ گونه دخالتی ندارند و این پارچه به صورت مستقیم و بدون واسطه ها و با همان قیمت درب کارخانه به شما عرضه می شود.

در صورت هرگونه سوال در مورد قیمت روز این پارچه و نحوه سفارش آن با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید.