0
0

قیمت چادر مسافرتی 6 نفره ضد آب + ویژگی های آن

نویسنده: مدیر فروش 13 ارديبهشت 1402
قیمت چادر مسافرتی 6 نفره

قیمت چادر مسافرتی 6 نفره ضد آب با توجه به برخی از مشخصات و ویژگی های چادر تعیین می گردد، به غیر از این موارد در انتخاب مراکز فروش نیز باید وسواس بیشتری داشته باشید که در این زمینه مجموعه کمپ 24 با حفظ هر گونه واسطه بهترین قیمت چادر مسافرتی 6 نفره ضد آب را ارائه می دهد که طریق پشتیبانی وب سایت به راحتی می ‌توانید با آنها ارتباط بگیرید.

 

ویژگی بهترین چادر مسافرتی 6 نفره ضد آب

 

به دلیل اینکه کشور ما به صورت چهار فصل بوده، نیاز است که برای رفتن به دل طبیعت و کمپینگ از لوازم و تجهیزات مناسب استفاده کنید تا لذت گردش در طبیعت را به بهترین شکل به دست آورید. چادر مسافرتی ضد آب یکی از این لوازم ضروری است که با انتخاب چادرهای مرغوب و با کیفیت بالا تولید شده توسط برندهای معتبر مانند کمپ 24 با خیال راحت تر می توانید چادر را با خود به دل طبیعت ببرید.

چادرهای مسافرتی را باید از جنس الیاف مقاوم در برابر رطوبت و باران تولید کنند و به طور عمده از پارچه هایی با پوشش pvc برای تولید و دوخت چادرهای مسافرتی ضد آب استفاده می کنند. معمولاً قیمت چادر مسافرتی 6 نفره ضد آب به غیر از ابعاد و اندازه با توجه به نوع پارچه آن مشخص می ‌شود که هر چقدر کیفیت بالاتری داشته باشد، خیال مصرف کننده راحت تر است.

یک چادر مسافرتی 6 نفره ضد آب از وقتی مشخصات و ویژگی های خاص برخوردار است موجب می‌ شود تا در هر شرایط آب و هوایی افراد بتوانند درون آن زندگی کنند. در ادامه به بررسی آنها می پردازیم:

ضد آب بودن

ضد آب بودن از ویژگی های بارز چادرهای مسافرتی ضدآب است که البته در برابر هرگونه رطوبت هم مقاومت بالایی دارند.

مقاومت در برابر باد

چادرهای مسافرتی در برابر وزش باد و شرایط سخت آب و هوایی از مقاومت خوبی برخوردار هستند و اجازه پیچیدن باد درون چادر را نمی دهند.

وزن سبک چادر

چادرهای مسافرتی معمولاً برای کمپینگ مورد استفاده قرار می ‌گیرند و داشتن وزن سبک از ویژگی های فوق ‌العاده آنها به شمار می رود.

دارای پنجره ها و درب های جانبی

چادرهای مسافرتی مناسب از درب ها و پنجره های جانبی برای تهویه هوا و دسترسی به مناظر طبیعی برخوردار هستند که با استفاده از یراق آلات و زیپ های باکیفیت به راحتی باز و بسته می شوند.

 

مزایای چادرهای مسافرتی ضد آب

 

انواع مختلف چادرهای مسافرتی طراحی و تولید می ‌شوند، تا هر فرد متناسب با شرایط و نیاز خود بتواند با پرداخت هزینه مقرون به صرفه یک چادر تهیه کند.

چادرهای مسافرتی ضد آب جزء بهترین محصولات موجود در بازار هستند که جدای از قیمت چادر مسافرتی 6 نفره ضد آب که به نسبت محصولات دیگر بیشتر است، مزایای بسیار زیادی در تهیه این نوع چادرها وجود دارد که آشنایی با آنها افراد را مجاب می ‌کند، تا با پرداخت هزینه بیشتر یک چادر مرغوب تهیه نمایند.

در این بخش به بررسی به بررسی برخی از مهمترین مزایای چادر مسافرتی با ویژگی های ضد آب می پردازیم:

مقاومت در برابر خوردگی

تمام متریال های مورد استفاده در روند تولید این چادرها به گونه ای هستند که در برابر خوردگی مقاومت خوبی دارند.

مقاومت در برابر حشرات

این چادرها به دلیل داشتن پوشش های خاص در برابر نفوذ حشرات مقاوم هستند و هیچ گونه آسیبی به آنها وارد نمی شود، همچنین از ورود حشرات موذی مانند پشه و مگس به داخل چادر هم جلوگیری می شود.

دوام و طول عمر بالا

این چادرها در مقابل آب و رطوبت مقاومت خوبی دارند و دچار پوسیدگی نمی شوند، همچنین با قرار گرفتن در زیر نور آفتاب و باد آسیبی به الیاف آن وارد نمی گردد.

 

عوامل موثر بر قیمت چادر مسافرتی 6 نفره ضد آب

 

برای داشتن یک روز خوب در طبیعت و کوهنوردی استفاده کردن از چادرهای مسافرتی بهترین راه حل ممکن است. اما اگر چادرها را به صورت ضد آب تهیه کنید، در تمام فصول سال با خیال راحت می توانید از چادر استفاده نمایید. چادرها در ابعاد و اندازه های مختلف طراحی می شوند که چادر مسافرتی 6 نفره ابعاد استانداردی برای خانواده های کم جمعیت دارد، به همین جهت مورد استقبال بیشتر است.

قیمت چادر مسافرتی 6 نفره ضد آب یکی از موارد بسیار مهم در هنگام خرید این محصول به شمار می رود. زیرا استقبال از این چادرها زیاد است و ممکن است با قیمت های متفاوتی در بازار مواجه شوید، از آنجایی که متریال های مختلفی برای دوخت چادرها مورد استفاده قرار می گیرد با وجود تفاوت قیمت، منطقی به نظر می رسد.

اما مسئله مهم این است که افراد به راحتی نمی توانند بین کیفیت های ارائه شده و قیمت عرضه این چادرها تفاوتی قائل شوند و بهترین محصول را با قیمت مناسب تهیه کنید. در ادامه برای آشنایی بیشتر شما به بررسی برخی از عوامل موثر بر قیمت چادر مسافرتی 6 نفره ضد آب می پردازیم:

کیفیت پارچه

کیفیت پارچه هایی که برای دوخت چادر ضد آب مورد استفاده قرار گرفته هرچقدر بالاتر باشد امکان استفاده از چادر در شرایط جوی نامساعد طبیعی بیشتر می شود.

طراحی چادرهای مسافرتی

طراحی چادرهای مسافرتی در مدل های مختلفی صورت می گیرد هر چقدر که طراحی ‌ها هوشمندانه تر باشد امکان استفاده از چادر در طبیعت آسان تر می گردد.

کیفیت یراق آلات

برای دوخت یک چادر مسافرتی از یراق آلات متعددی مانند انواع سگک ها فنر بسیاری از موارد دیگر استفاده می‌شود که باید تمامی این متریال ها هم از از نوع ضد زنگ انتخاب شوند تا در محیط مرطوب آسیب نبیند.

برند تولید کننده چادر

برندهای تولید کننده چادر که از اعتبار بالایی برخوردار هستند، محصولات خود را با قیمت بیشتر به فروش می رسانند. مصرف کننده از کیفیت این محصولات اطمینان داشته و تمایل به پرداخت این هزینه ها دارد.

مرکز فروش تخصصی

با انتخاب مرکز فروش تخصصی چادر امکان دسترسی به انواع بالای برندهای مطرح و محصولات مرغوب و با کیفیت در کنار قیمت های دست اول فراهم می گردد که مجموعه کمپ 24 یکی از این مراکز تخصصی است.

 

ارائه بهترین چادر مسافرتی ضد آب در کمپ 24

چادرهای مسافرتی در حال حاضر به عنوان مهمترین ابزار برای سفر محسوب می شوند؛ چرا که بسیاری از افراد ترجیح می ‌دهند، به جای رفتن به هتل و مسافرخانه در طبیعت حضور داشته باشند. پس قیمت چادر مسافرتی 6 نفره ضد آب به دلیل ابعاد استاندارد مورد توجه بیشتری قرار می گیرند.

در مجموعه کمپانی 24 بهترین چادر مسافرتی ضد آب در ابعاد و اندازه های مختلف ارائه می گردد. با خیال راحت می توانید پس از ارتباط با این مجموعه چادر مد نظر خود را پس از دریافت مشاوره دقیق تهیه کنید چرا که  با داشتن آگاهی کامل می توانید انتخاب های بهینه تری انجام بدهید.

در صورتی که قصد خرید چادرهای استاندارد را دارید و به دنبال مناسب ترین قیمت چادر مسافرتی 6 نفره ضد آب هستید، کافیست با کارشناسان فروش این مجموعه ارتباط بگیرید تا بهترین چادر مسافرتی موجود را به شما پیشنهاد بدهد.