0
0

قیمت چادر برزنتی 12 متری

نویسنده: مدیر فروش 27 اسفند 1401
چادر برزنتی 12 متری

قیمت چادر برزنتی 12 متری با توجه به کیفیت برزنت و متریال استفاده شده در آن می تواند متغیر باشد. اما شما می توانید از طریق مجموعه کمپ 24، با تضمین در کیفیت، بهترین تجربه خرید را داشته و سفارش خود را بدون هیچ واسطه ای به ثبت برسانید.

همیشه برای خانواده های بزرگ و پرجمعیت، تفریح و طبیعت گردی، می تواند یک چالش داشته باشد، آن هم داشتن یک چادر مسافرتی بزرگ و جادار است. چادری که می تواند هزینه های سفر و تفریح شما را هم کاهش دهد. به همین سبب با دیدن بهترین قیمت چادر برزنتی 12 متری در فروشگاه کمپ 24، شما هم خریدار این چادر برزنتی باکیفیت، خواهید بود.

 

چادر برزنتی 12 متری

چادرهای برزنتی با دارا بودن مشخصات و ویژگی های منحصربفرد، همواره میزان تقاضای بالایی در بازار دارند. این چادرها ظرفیت فوق العاده خوبی داشته و می توانند مناسب ترین گزینه برای اسکان خانواده های پرجمعیت در کمپینگ ها یا طبیعت گردی های دوستانه باشند.

در چادر برزنتی 12 متری، شما می توانید به راحتی بایستید یا حتی قدم بزنید. نوع برزنت استفاده شده در تولید این چادر، برزنت شمعی و برزنت نسوز بوده است. این موضوع می تواند در جلوگیری از احتمال آتش سوزی چادر، نقش فزاینده ای را دارا باشد.

از جمله مهم ترین مشخصه های چادر برزنتی بزرگ می توان به استحکام بالا، طول عمر عالی و مقاومت بی نظیر در برابر رطوبت اشاره نمود.

دیگر مزایای چادر برزنتی 12 متری هم عبارتند از:

وزن سبک و قابل حمل

دارای طرح و رنگبندی متنوع

مناسب استفاده برای جمعیت زیاد

قیمت کاملا مناسب و مقرون به صرفه

 

داشتن یک چادر برزنتی ضد آب خوب و بادوام، یکی از دغدغه های اساسی هر تیم گردشگری یا برگزار کننده کمپینگ است. بنظر می رسد که چادر برزنتی بزرگ با ظرفیت 12 نفر، قطعا می تواند گزینه مناسبی باشد. اما اینکه آیا می توان در بازارهای واسطه گری امروزی، کیفیت اصل و درجه یک چادر برزنتی را خریداری کرد، مسئله ای دغدغه برانگیز برای هر خریداری به شمار می رود.

در حال حاضر مجموعه کمپ 24، با ارائه بهترین قیمت چادر برزنتی 12 متری، شرایط ویژه ای را برای خرید مهیا نموده است. اما آیا کاربرد برزنت 12 متری فقط به عنوان یک چادر و سرپناه می باشد؟

 

کاربردهای چادر برزنتی بزرگ چیست؟

شاید وقتی شما هم اسم چادر برزنتی را می شنوید، ناخودآگاه به یاد انواع چادرهای مسافرتی و چادر اقامتی یا چادر کمپینگ می افتید. اما باید بگوییم که این موضوع تنها یکی از کاربردهای یک چادر برزنتی است. این چادر که از جنس برزنت ضد آب و نسوز بوده و ضخامت خوبی هم داشته، می تواند کاربردهای متنوع و جذاب دیگری هم داشته باشد.

از جمله مهم ترین کاربردهای چادرهای برزنتی بزرگ می توان به این موارد اشاره داشت:

تولید انواع چادرهای هلال احمر

تولید انواع روکش برای محصولات کشاورزی

برای روکش بار ماشین های سنگین از جمله کامیون و تریلی

جهت محافظت از وسایل الکتریکی

مناسب برای روکش استخرهای بزرگ

روکش بالکن ها و پاسیوها

در حقیقت ویژگی های ضد آب بودن پارچه های برزنتی، سبب شده تا این پارچه ها دوام خوبی داشته و در هر یک از کاربردهای فوق، میزان بازدهی کاملا بالایی را از خود نشان دهند. اما شاید با خود بگویید که با توجه به کیفیت خوب و ویژگی هایی که این چادرها داشته، ممکن است قیمت ارزانی در بازار نداشته باشند.

قطعا جدای از مبحث کیفیت، قیمت چادر برزنتی بزرگ برای خریداران هم اهمیت زیادی دارد. چرا که در این اوضاع اقتصادی نابسامان جامعه، قطعا خریداران می خواهند که دو اصل قیمت و کیفیت را متناسب با هم خریداری نموده باشند. آیا یک فروشگاه یا مرکز فروش معتبری را می شناسید که خرید با قیمت مناسب و کیفیت تضمینی از یک چادر برزنتی را برای شما آسان تر مهیا نماید؟

 

بهترین لیست قیمت چادر برزنتی 12 متری

لیست قیمت چادر برزنتی 12 متری با توجه به عوامل و پارامترهایی می تواند تغییراتی داشته باشد. اما اینکه چگونه می توان خرید با قیمتی متناسب با کیفیت داشت، دغدغه ای بزرگ در ذهن هر خریداری است!

قیمت چادر برزنتی بزرگ به متراژ 12 متر، می تواند به جنس پارچه برزنت، نوع برزنت، رنگ و طرح آن و نحوه خرید (مستقیم یا با واسطه) بستگی داشته باشد. هم اکنون نوسانات ارزی هم می تواند یکی از دیگر دلایلی باشد که شاهد تغییرات قیمتی چادر برزنتی در بازار باشیم.

مجموعه کمپ 24 با تجربه بالا در امر فروش تجهیزات کمپینگ، توانسته بهترین لیست قیمت چادر برزنتی بزرگ و درجه 1 را به مشتریان خود ارائه دهد. مقصود از بهترین لیست قیمت، لزوما ارزانترین لیست قیمت نیست، بلکه مقصود این است که خریداران می توانند چادر برزنتی با کیفیت خوب را با قیمت خرید بی واسطه، سفارش داده باشند.

 

چرا خرید چادر برزنتی از کمپ 24؟

با توجه به اینکه برای خریداران چادر برزنتی، علاوه بر کیفیت، قیمت هم مهم است، کمپ 24 قطعا پیشنهادات ویژه ای برای تمامی خریداران دارد.

در این مجموعه، قیمت چادر برزنتی 12 متری در تنوع طرح و رنگ، همان قیمت خرید مستقیم است. یعنی خریداران می توانند بدون حتی نیاز به مراجعه حضوری و در هر کجایی که هستند، سفارش خرید اینترنتی چادر برزنتی خود را به ثبت برسانند.

پس شما می توانید علاوه بر دریافت مشاوره رایگان قبل از خرید، به صورت آنلاین و در کمترین زمان ممکن، سفارش خرید چادر برزنتی بزرگ را به ثبت برسانید.

علاوه بر خرید ارزان و تضمینی از نظر کیفیت، شما می توانید متنوع ترین طرح ها از چادر برزنتی مخصوص روکش بار ماشین های سنگین، انواع روکش جهت محصولات کشاورزی و وسایل الکتریکی را بی واسطه سفارش خرید آنلاین دهید.