0
0

فروش اینترنتی پارچه برزنتی

نویسنده: مدیر فروش 07 ارديبهشت 1401
فروش پارچه برزنتی
فروش اینترنتی پارچه برزنتی یکی از خدمات بسیار خوبی است که توسط مجموعه های معتبر ارائه می گردد. چرا که در این روش همه خریداران پارچه برزنت از اقصی نقاط کشور می توانند با خیال راحت این پارچه ‌ها را تهیه نمایند.
در واقع شرایط خرید اینترنتی تأثیر زیادی در رفاه حال خریداران می گذارد. ضمن دسترسی به تنوع بالای پارچه های برزنتی بدون هزینه و سر زدن به مراکز عرضه و فروش می توانند این پارچه‌ ها را تهیه کنند.

تأثیر تعداد لایه های نخ در وزن پارچه برزنت

برزنت جزء پارچه های سخت و ضخیم قرار می ‌گیرد و انعطاف‌پذیری کمتری داشته؛ اما در برابر رطوبت از مقاومت بالایی برخوردار می گردد. معمولاً در روند تولید پارچه های برزنتی از الیاف پلی استر به همراه الیاف پنبه با روکش پلیمرهایی مانند پلی pvc به کار می برند.
معمولاً پارچه های برزنتی در کارخانجات نساجی در عرض های متفاوتی از عرض ۱۰۰ سانتیمتر تا عرض ۳۰۰ سانتیمتر تولید می گردد. به همین سبب به آسانی می ‌توان از این پارچه در هر شرایطی با ابعاد و اندازه مناسب استفاده نمود.
معمولاً وزن پارچه برزنت بین ۲۲۰ گرم الی ۷۳۰ گرم در مترمربع محاسبه می ‌شود که وزن پارچه با توجه به تعداد لایه های بکار رفته شده در روند تولید آن مشخص می ‌گردد. یعنی هر چقدر تعداد لایه های نخ در تار و پود بیشتر باشد، در نتیجه وزن پارچه نیز افزایش می یابد.
برای اینکه به شکل بهتری با مفهوم تعداد لایه های نخ و تأثیر آن در وزن پارچه برزنت آشنا شوید، نیاز است که به طور دقیق و کامل انواع پارچه های برزنتی را از لحاظ تعداد لایه های نخ تشکیل دهنده آن بررسی کنیم:

پارچه های برزنت ۱ لا ۵ لا

پارچه های برزنتی که از ۱ لا نخ در تار و ۳ لا نخ در پودر تشکیل شده معمولاً با ۸۰ درصد پنبه و ۲۰% پلی استر بافته می شود، وزن این پارچه در متر مربع حدود ۳۰۰ گرم است.

پارچه های برزنت ۲ لا ۳ لا

پارچه های برزنتی ۲ لا ۳ لا از ۲ لا نخ در تار و ۳ لا نخ در پود استفاده می ‌کنند و وزن این پارچه ها در یک متر مربع معادل ۴۵۰ گرم است.

پارچه های برزنت ۳ لا ۳ لا

پارچه های برزنت ۳ لا ۳ لا از ۳ لا نخ در تار و ۳ لا نخ در پود به کار می برند و به همین جهت در برابر کشش و سایش مقاومت خوبی داشته و وزن این پارچه معادل ۵۵۰ گرم بر متر مربع است.

پارچه های برزنت ۳ لا ۶ لا

پارچه های برزنت ۳ لا ۶ لا جزء مقاوم ترین پارچه های برزنتی است که از ۳ لا نخ در تار و ۶ لا نخ در پودر برای بافت این پارچه استفاده می شود. وزن این پارچه ها معادل ۷۳۰ گرم در مترمربع بوده که به دلیل وجود الیاف پنبه و پلی استر و ضخامت مناسب در برابر رطوبت هم مقاوم است.

قیمت انواع پارچه برزنت ضد آب و معمولی

پارچه ‌های برزنت جزء پارچه های بسیار مقاوم در برابر عوامل فیزیکی و شیمیایی قرار می‌ گیرند که برای دوخت انواع محصولات برزنتی همچون چادر های مسافرتی، کیف و ساک و چمدان، کوله پشتی، روکش کولر، چادر وسایل نقلیه سنگین، پرده‌های ضخیم و بسیاری از موارد دیگر کاربرد دارند.
در هنگام تهیه انواع پارچه برزنت ضد آب و معمولی مسئله مهم برای خریداران قیمت ارائه این پارچه ها در بازار است که تفاوت قیمت ‌های ناچیز می تواند در هزینه های نهایی آنها تأثیر زیادی بگذارد.
در حال حاضر که بازارهای عرضه و فروش دچار نوسانات زیاد است؛ قیمت پارچه برزنت ضد آب و برزنت معمولی دائماً در حال نوسان و تغییر است. گاهی اوقات به صورت روزانه هم قیمت ها دستخوش تغییرات شده که می تواند خریداران را دچار سردرگمی ‌کند.
خوب است بدانید که به طور کلی قیمت انواع پارچه برزنتی نخی و ضد آب و معمولی به چند عامل ارتباط پیدا می کند که به شرح ذیل است:
• تعداد لایه های نخ به کار برده شده در روند تولید پارچه های برزنت
• میزان استفاده از الیاف پنبه و پلی استر در روند تولید
• نوع پلیمرهای قرار گرفته شده بر سطح پارچه برای افزایش مقاومت در برابر رطوبت
• برند و کارخانجات تولید کننده پارچه های برزنتی و دستگاه های مورد استفاده در خطوط تولید

بهترین مرکز فروش پارچه برزنت ۳ لا ۶ لا ضد آب

پارچه برزنت ۳ لا ۶ لا ضد آب جزء مقاوم ترین پارچه های موجود در بازار است که در برابر وزش باد های شدید استقامت بسیار بالایی دارد. به همین دلیل در مصارف گوناگونی مانند برپایی چادرهای گروهی، استفاده برای انواع کامیون و تریلی و ایجاد سرپناه برای دام و طیور مورد استفاده قرار می گیرند.
پیدا کردن بهترین مرکز فروش پارچه برزنتی ۳ لا ۶ لا ضد آب موجب می ‌شود، تا این پارچه ها در کیفیت مناسب به همراه قیمت ارزان تهیه گردند.
در واقع مراکز فروش معتبر به خریدار کمک می کند تا با شناخت مشخصات و ویژگی های پارچه های برزنتی با دید بازتر اقدام به خرید پارچه برزنت مدنظر خود نماید.
با انتخاب مراکز عرضه و فروش مناسب می توانید انواع پارچه های برزنتی را در عرض های یک متر، یک و نیم متر، دو متر و در عرض ۳ متر با رول های ۵۰ متری و ۱۰۰ متری متناسب با شرایط و نیاز خود تهیه نمایید.

فروش عمده پارچه برزنتی به صورت آنلاین

معمولاً مراکز تولیدی به حجم عمده از پارچه برزنتی نیاز دارند، به همین جهت یافتن مراکز فروش عمده پارچه برزنتی به صورت آنلاین کمک می‌ کند تا با پرداخت هزینه های مقرون به صرفه تر پارچه مد نظر خود را تهیه نمایند.
معمولاً در مراکز فروش آنلاین بسیاری از هزینه های جانبی برای خریدار مانند هزینه رفت و آمد کاهش پیدا می‌ کند. در نتیجه امکان خرید پارچه برزنت با قیمت مقرون به صرفه تر مهیا می گردد.
مجموعه کمپ ۲۴ با راه اندازی یک سایت آنلاین معتبر، شرایط خرید عمده پارچه برزنتی را برای همه خریداران در اقصی نقاط کشور فراهم کرده است. در صورت انتخاب این سایت و ثبت سفارش پارچه برزنت، در کمترین زمان ممکن می توانید سفارشات خود را تحویل بگیرید.
این مجموعه فروش عمده پارچه برزنتی با حذف کامل همه واسطه‌ ها از معاملات خود به عنوان یک پل ارتباطی قوی بین تولید کنندگان و مصرف‌ کنندگان نهایی عمل کرده و از افزایش قیمت های بی دلیل جلوگیری می کند.