0
0

پارچه سایبان نانو| پارچه سایبان برزنتی و پی وی سی

نویسنده: مدیر فروش 21 آبان 1401
قیمت پارچه سایبان نانو

پارچه سایبان نانو چیست و چه کاربردی دارد؟ آیا انواع پارچه سایبان را می شناسید؟ نصب سایبان برای چه مکان هایی مناسب است و چه مزیت هایی دارد؟ قیمت این پارچه ها در بازار چگونه است؟ کسانی که قصد خرید پارچه سایبان را دارند ابتدا باید با تمامی مباحث مطرح شده آشنا باشند و دانش کافی در مورد پارچه های سایبان را داشته باشند تا بتوانند با آگاهی بالا خریدی درست و موفق را تجربه کنند. به همین جهت ما در این مقاله قصد داریم به معرفی کامل پارچه سایبان نانو بپردایم تا مشتریان را با این محصول بیشتر آشنا کنیم.

 

پارچه سایبان نانو چیست؟

امروزه تعداد زیادی مراکز فروش پارچه سایبان در سراسر کشور موجود است و همه مردم می توانند به راحتی به این مراکز مراجعه کنند و پارچه سایبان را از آنها تهیه نمایند. نصب سایبان در مکان های مختلفی مثل مغازه، حیات و پارکینگ کاربرد دارد به همین دلیل میزان استقبال مردم از این پارچه ها روز به روز در حال افزایش می باشد.

پارچه های سایبان معمولا از دو نوع پی وی سی و برزنت هستند که هر کدام از آنها خصوصیات خاص خود را دارند و هر دو بسیار پرطرفدار می باشند. یک نوع دیگری از پارچه های سایبان در چند سال اخیر وارد بازار شده است که به آنها پارچه سایبان نانو گفته می شود. این نوع پارچه در واقع همان پارچه های برزنتی یا پی وی سی هستند که با استفاده از فناوری نانو تهیه شده اند، یعنی الیاف پارچه های سابان را به مواد نانو آغشته می کنند تا خاصیت نانو بودن را به خود بگیرد.

در ادامه این مطالب به مباحثی مثل قیمت پارچه سایبان نانو و خصوصیات آنها می پردازیم.

 

خصوصیات پارچه سایبان برزنتی و پی وی سی نانویی

چرا فروش پارچه سایبان روز به روز در حال افزایش است؟ نصب پارچه های سایبان چه مزیت هایی دارد؟ پارچه سایبان پی وی سی یا برزنتی که با استفاده از فناوری نانو تهیه شده اند از خصوصیات بسیار خوبی برخوردار هستند و مزیت های بسیار زیادی دارند که سبب استقبال زیاد مشتریان از آنها شده است. در اینجا به برخی از خصوصیات پارچه سایبان نانو می پردازیم:

  • دارای خاصیت ضدآب است. در نتیجه می توانید در مکان هایی که بارندگی زیادی هم دارد از آن استفاده کنید.
  • بسیار مستحکم است و طول عمر بالایی دارد.
  • در برابر باد، نور خورشید و دیگر عوامل محیطی مقاوم است و آسیبی نمی بیند.
  • چون ذرات نانو در این پارچه ها وجود دارد، این پارچه ها مقاومت بالایی در برابر آتش دارند و به اصطلاح ضدحریق هستند.
  • در برابر ورود گرد و غبار و نور خورشید بسیار مقاوم است.
  • در طرح و رنگ های بسیار متنوعی وجود دارند، به عنوان مثال پارچه سایبان سبز یکی از پرطرفدارین رنگ های آن می باشد.
  • قابلیت چاپ طرح و نقش های مختلف بر روی آنها وجود دارد.

برخورداری پارچه سایبان از خصوصیات خوبی که بالا به آن اشاره کردم موجب شده است که برای کاربردهای مختلفی از آن استفاده شود. اصلی ترین کاربرد پارچه سایبان مربوط به مغازه ها، حیات، پارکینگ، کافی شاپ و رستوران می باشد. برای اطلاع از نرخ قیمت پارچه سایبان پارکینگ و دیگر مدل های آن به پاراگراف بعدی مراجعه کنید.

 

نرخ قیمت پارچه سایبان در بازار 

مهم ترین اصل در خرید پارچه سایبان، قیمت محصول است. مشتری معمولا در هنگام خرید هر محصولی به دنبال این است که بهترین گزینه را با ارزان ترین قیمت خریداری کند تا هزینه های خود را کاهش دهد. مشتریان پارچه سایبان هم به قیمت بسیار اهمیت می دهند و انتخاب نهایی آنها وابسته به همین قیمت می باشد.

قیمت پارچه سایبان به عوامل زیادی بستگی دارد و نمی توان یک قیمت ثابت و مشخص را برای آن بیان کرد. به عبارت ساده تر عوامل زیادی در تعیین قیمت نهایی این کالا نقش دارند و این موجب نوسان قیمت در بازار شده است و مشتری باید به این مساله آگاه باشد.

لیست زیر شامل برخی از مواردی است که در تعیین قیمت پارچه سایبان در بازار نقش دارند :

  • نوع پارچه سایبان (برزنتی یا پی وی سی)
  • خاصیت نانویی بودن موجب بالا رفتن قیمت می شود.
  • کیفیت پارچه
  • رنگ پارچه، قیمت پارچه سایبان سبز لزوما با قیمت پارچه سایبان آبی رنگ یکسان نیست.
  • میزان مقاومت و استحکام پارچه
  • مساحت و متراژ مکان مورد نظر شما

اگر شما قصد خرید پارچه سایبان را دارید باید در هنگام جستجو میان مدل های مختلف به تمامی موارد گفته شده در بالا دقت نمایید و سعی کنید مدلی را انتخاب کنید که هم از لحاظ کیفیت و هم از لحاظ قیمت مناسب باشد.

 

فروش اینترنتی انواع پارچه سایبان برزنتی و پی وی سی

یکی از مهم ترین گام ها برای یک خرید ارزان و درست پارچه سایبان این است که یک مرکز خرید معتبر و رسمی را جهت سفارش انتخاب کنید تا محصول را با هزینه درب کارخانه به شما عرضه کند.

کپ 24 یکی از برترین مراکز فروش پارچه سایبان به صورت آنلاین است که انواع پارچه های برزنتی و پی وی سی نانویی را با کیفیت بسیار عالی و با قیمت درب کارخانه به صورت مستقیم به خریداران ارائه می دهد.

شما می توانید سایبان پارچه ای حیاط و دیگر مدل های موجود را با قیمت باور نکردنی به صورت اینترنتی در کمپ 24 سفارش دهید و منتظر دریافت آن باشید.