0
0

تولید کننده چادر مسافرتی با کیفیت و قیمت مناسب

نویسنده: مدیر فروش 11 اسفند 1400
تولید چادر مسافرتی
انواع چادر مسافرتی طراحی و تولید شده که باید گفت هیچ کدام از این مدل ها بد نبوده، بلکه ممکن است خریدار در هنگام تهیه به هزینه در نظر گرفته شده و محل استفاده به خوبی توجه نکند. همین سبب آشنایی با برخی از نکات لازم و ضروری در هنگام خرید چادر مسافرتی کمک نموده تا با دغدغه کمتر این محصول کاربردی در سفر تهیه شود.
قیمت چادر مسافرتی جزء مهم ترین مواردی است که در هنگام خرید مورد نظر قرار می ‌گیرد. اما توصیه می ‌کنیم که به هیچ عنوان کیفیت محصول را فدای قیمت نکنید. با دریافت راهنمایی و مشاوره از کارشناسان متبحر، بهترین گزینه را با توجه به شرایط و نیاز خود تهیه نمایید.

بهترین تولید کننده چادر مسافرتی

چادر مسافرتی یکی از لوازم ضروری برای سفر و رفتن به دل طبیعت است، چرا که افراد زیادی به جای استفاده از کمپ های مختلف یا اسکان در محل های ثابت ترجیح می دهند تا از چادر مسافرتی استفاده کنند.
انواع مختلفی از چادرهای مسافرتی طراحی و تولید می گردد، تا هر فرد با توجه به شرایط، نیاز و ابعاد مورد نظر بتواند بهترین‌نوع چادرها را تهیه نماید.
صنعت تولید چادر مسافرتی در داخل کشور ما یک صنعت نوپا بوده و در سال های اخیر سعی شده تا با استفاده از دستگاه ها و تکنولوژی های به روز تا حد زیادی با تولیدات برند و مطرح خارجی رقابت کنند.
برای شروع تولید چادرمسافرتی سرمایه زیادی نیاز نیست و تقریباً با داشتن یک فضا و چند عدد چرخ خیاطی صنعتی و همچنین قیچی صنعتی و میز برش امکان طراحی و دوخت انواع چادر مسافرتی به وجود می آید.
بهترین تولید کننده چادر مسافرتی از برخی ویژگی‌ ها و مشخصات برخوردار است که در ادامه به معرفی آنها می پردازیم:

استفاده از بهترین پارچه ها

پارچه ‌های برنو، پارچه برزنت ضخیم، پارچه های آکسفورد و چند مدل از پارچه باکیفیت دیگر وجود دارند که برای طراحی و دوخت نمونه های گوناگون چادر مسافرتی مورد استفاده قرار می ‌گیرند.

تکنولوژی های به روز

تولید کنندگان سعی می کنند تا با فراهم آوردن تمامی تکنولوژی ها از جمله چرخ های مختلف، دستگاه های برش به صورت استاندارد استفاده کنند تا نتیجه نهایی کار مناسب گردد.

متریال های با کیفیت

در روند تولید چادرهای مسافرتی به متریال هایی مانند زیپ، دکمه و فنر نیاز است که همه اینها را در بالاترین سطح کیفیت تهیه می کنند.

نیروهای متخصص

استفاده از کارگران متخصص و حرفه ای در زمینه برش و دوخت و طراحی چادرها موجب شده تا انواع مختلف چادر در قالب های کاملاً استاندارد تولید گردد.

انواع سازه چادر مسافرتی

چادرهای مسافرتی از لحاظ طراحی ظاهری و جنس به کار برده شده در بدنه یا پایه با یکدیگر تفاوت پیدا می کنند. همچنین از لحاظ نوع طراحی سازه نیز چادرهای مسافرتی با یکدیگر تفاوت دارند.
انواع سازه چادر مسافرتی در سه دسته کلی چادر مسافرتی عصایی، چادر مسافرتی اتوماتیک و چادر مسافرتی فنری تقسیم‌بندی می ‌شوند. با شناخت ویژگی های هر کدام از این چادرها به شکل بهتری می توانید متناسب با نیاز خود یک چادر مسافرتی خوب تهیه کنید.
بررسی ویژگی ها و خصوصیات منحصر به فرد هر کدام از سازه های چادرهای مسافرتی عبارتند از:

چادرهای مسافرتی عصایی

شکل این چادرها بر پایه یک عصا طراحی می شود، به همین دلیل به این نام شناخته شده است. چادرهای عصایی در ابعاد کوچک طراحی شده و پایه قابلیت جدا شدن از بدنه را دارد؛ به همین جهت در ابعاد بسیار کوچک بسته بندی می گردد. از لحاظ وزن بسیار سبک بوده و حمل و نقل آن با سادگی صورت می گیرد.

چادرهای مسافرتی اتوماتیک

چادرهای مسافرتی اتوماتیک جزء چادرهای پرطرفدار است که به دلیل سازه چتری مانند به سادگی راه اندازی شده و نیازی به نصب و راه اندازی پایه ها ندارد. در اغلب مواقع از این نوع چادر برای مسافرت های خانوادگی استفاده می ‌کنند. چرا که ارتفاع بالایی داشته و قابلیت تولید آن در ابعاد بزرگ فراهم می گردد.

چادرهای مسافرتی فنری

این نمونه از چادرها به دلیل خاصیت فنری که در آنها قرار گرفته به راحتی باز و بسته می گردد و نسبت به نمونه های اتوماتیک قیمت مناسب تری دارد. معمولاً این چادرها را با تا شدن جمع ‌آوری می ‌کنند و برای راه ‌اندازی آنها فقط کافیست چادر را از کیف خارج کنید. حجم زیاد و وزن سنگینی داشته، به همین دلیل برای حمل با خودرو مناسب است.

نکات مهم در خرید چادر های مسافرتی

چادر مسافرتی به بخش مهمی از سفر تبدیل شده که یک دغدغه بسیار ضروری برای مردم به وجود می آورد. اغلب افراد به دنبال پیداکردن برترین برند چادر مسافرتی، شناخت ویژگی های منحصر به فرد یک چادر مسافرتی خوب و آشنایی با انواع مدل های چادر هستند.
شناخت کامل برخی از ویژگی ها و مشخصات چادر مسافرتی مرغوب و باکیفیت موجب می شود تا در هنگام خرید انتخاب های عاقلانه تری انجام داده و تا سال های طولانی از این محصول استفاده کرد.
در ادامه این مطلب به برخی از نکات مهم که در خرید چادرهای مسافرتی باید مد نظر قرار بگیرند اشاره می‌ کنیم:

ظرفیت چادر

ظرفیت جزء موارد مهمی است که با توجه به تعداد افراد خانواده و تعداد افرادی که قرار است از چادر استفاده کنند، مشخص می گردد. معمولاً چادرهای مسافرتی بر اساس ظرفیت نشسته محاسبه می ‌شوند و برای استراحت شبانه و خوابیدن باید ظرفیت را دو برابر در نظر بگیرید.

ابعاد چادر

ابعاد چادر متناسب با نیاز مصرف کننده و محلی که قرار است از چادر استفاده کنند، مشخص می گردد. چادرهای مسافرتی خانوادگی را با ارتفاعی بین ۱۵۰ تا ۱۸۰ سانتی متر طراحی و تولید می‌ شوند، تا امکان استفاده از آن برای همه افراد در حالت ایستاده فراهم آید. اما چادرهای مخصوص کوهستان در ارتفاع های کمتر حتی تا ارتفاع ۹۰ سانتیمتر طراحی می نمایند.

وزن چادر

وزن جزء ویژگی ها و عوامل بسیار مهمی بوده که در هنگام خرید باید مورد توجه قرار بگیرد. چرا که هر چقدر وزن چادر سبک تر باشد قابلیت حمل و جابجایی آن آسان تر می شود. وزن چادر بسته به شکل طراحی آن و همچنین ابعاد چادر تغییر پیدا می ‌کند. اما به طور معمول در ابعاد برابر وزن چادرهای اتومات بیشتر است.

برند تولید کننده

انتخاب برندهای مطرح که در روند تولیدات خود از لوازم با کیفیت بالا و متریال های مرغوب استفاده می کنند، موجب می شود تا مدت های طولانی از یک چادر مسافرتی بدون ایجاد مشکل استفاده نمود.

فروش انواع چادر مسافرتی از تولید کننده

انواع مختلف چادر مسافرتی از لحاظ ساختار، ابعاد، نوع پارچه به کار برده شده، طراحی و تولید می گردد. بدین صورت هر خریدار می تواند متناسب با نیاز و هزینه ‌های در نظر گرفته شده مرغوب ترین محصول را تهیه کند.
خرید انواع چادر مسافرتی از تولید کننده نه تنها با کیفیت بالا بلکه با قیمت مناسب تری روبرو خواهید شد. پس با انتخاب مراکز معتبر عرضه و فروش می توانید از این شرایط بهره لازم را ببرید.
مجموعه کمپ ۲۴ یکی از بزرگترین مراکز عرضه و فروش در زمینه چادرهای مسافرتی بوده که به عنوان یک پل ارتباطی قوی بین تولید کنندگان برند و مطرح و مصرف کنندگان نهایی فعالیت می کند.
به جهت آشنایی بیشتر با فروش انواع چادر مسافرتی ارائه شده در این مجموعه با کارشناسان فروش ارتباط گرفته و پس از دریافت اطلاعات لازم اقدام به ثبت سفارش و خرید نمایید.