0
0

پارچه برزنت سبک ضد آب با قیمت مناسب

نویسنده: مدیر فروش 22 فروردين 1401
برزنت جزء ابتدایی ترین پارچه ‌های بوده که با استحکام بالا و ضد آب تولید شده اند. این پارچه همچنین در برابر نور خورشید نیز مقاومت خوبی داشته و برای طولانی مدت دچار پوسیدگی نمی گردد.
در حال حاضر پارچه برزنت سبک ضد آب با قیمت مناسب تولید می شود، تا همه صنایع با خیال راحت بتوانند اقدام به تهیه پارچه مورد نظر خود کنند. به همین سبب پارچه های برزنتی در تنوع بالایی از لحاظ رنگ بندی، ضخامت و نوع الیاف مورد استفاده در روند تولید آن ها وجود دارند.
در صورتی که خرید پارچه برزنت از مراکز معتبر انجام شود، به طور حتم از قیمت مناسبی برخوردار بوده و کیفیت آن نیز در حد بالا ارائه می گردد.

پارچه برزنت سبک ضد آب چیست؟

پارچه برزنت سبک به پارچه ای گفته می شود که به دلیل استفاده از الیاف پلی استر و همچنین کرباس در روند تولید آن استحکام خوبی دارد.
میزان استفاده از الیاف پنبه و پلی استر در روند تولید پارچه های برزنتی تأثیر زیادی در وزن نهایی این پارچه ها می گذارد. معمولاً پارچه های برزنتی سبک را بیشتر از الیاف پلی استر به کار می ‌برند تا وزن آنها در کنار استحکام بالا سبک تر گردد.
این روند تولید موجب می‌ شود تا پارچه های برزنتی سبک کاملا ضد آب تولید شوند و به راحتی بتوان از آنها در فضاهای باز نیز استفاده نمود، چرا که در برابر اشعه خورشید هم مقاومت می کنند.

ویژگی ‌های پارچه برزنت سبک ضد آب

همانطور که از نام پارچه برزنت سبک ضد آب مشخص است، ویژگی اصلی این پارچه مقاومت در برابر رطوبت است. اما مقاومت این پارچه در برابر رطوبت و عوامل مختلفی ارتباط پیدا می ‌کند که مهمترین آنها شیوه تولید پارچه در کارخانجات نساجی است.
با توجه به تراکم بافت این پارچه و همچنین ضخامت آن، مقاومت در برابر رطوبت تغییر پیدا می کند. هر چقدر که از تعداد نخ هایی با تاب بیشتر در روند تولید این پارچه استفاده شود، استحکام آن بالاتر بوده و مقاومت آن نیز بیشتر می گردد.
اما به طور کلی پارچه برزنت سبک ضد آب از برخی مشخصات و ویژگی ها برخوردار است که موجب شده تا در شرایط مختلف بتوان از این پارچه به راحتی استفاده کرد. برخی از آن عبارتند از:

انعطاف پذیری بالا

انعطاف پذیری این پارچه به قدری زیاد است که به راحتی می توان آن را تا کرد.

وزن سبک

حمل تمامی محصولاتی که با این پارچه تولید می شود، آسان است چرا که وزن کمی دارد.

لطافت خوب

برخوردار بودن از لطافت خوب موجب می شود تا همه افراد بدون حس ناخوشایند بتوانند از این پارچه استفاده کنند.

امکان دوخت

آزاد بودن این پارچه ها موجب می شود، تا عملیات دوخت به راحتی صورت گرفته و در زیر چرخ های خیاطی بدون مشکل به هر شکل و فرمی در می آیند.

قابلیت چاپ پذیری

قابلیت چاپ پذیری موجب می شود، تا هر گونه آرم، برند، لوگو و نوشته را بر روی آنها چاپ نمود.

کاربرد پارچه برزنتی سبک

پارچه های برزنتی در حال حاضر در تمامی صنایع مورد استفاده قرار می گیرند، در واقع این پارچه ها را از خانه ها گرفته تا کسب و کارهای مختلف می ‌توانند استفاده کنند.
در هر مکانی به فراخور نیاز، می توان از تنوع رنگ بندی پارچه های برزنت استفاده کرده و برای پوشش لوازم مختلف آن را به کار برد.

سایبان و آلاچیق

این پارچه در برابر شرایط جوی مانند باد و باران و تابش نور خورشید مقاومت داشته و برای تولید انواع سایبان ها و آلاچیق ها در طرح ها و فرم های گوناگون کاربرد دارد.

چادر محافظتی اتومبیل

برای محافظت از اتومبیل ها در شرایط پارک در کنار خیابان یا حیاط که امکان استفاده از پارکینگ های مسقف نبوده، بهترین گزینه پیشنهادی محسوب می شوند.

روکش محافظتی کولر

برای محافظت از کولرها در برابر نور خورشید، گرد و غبار و برف و باران پارچه برزنت سبک ضد آب مناسب محسوب می شود.

تولید کیف و کفش

از برزنت سبک به دلیل انعطاف پذیری خوب برای تولید انواع کیف و کفش و همچنین کوله های مسافرتی استفاده می کنند.

پوشش استخر

این پارچه برای پوشش موقت استخرهای روباز و محافظت از تابش نور خورشید به شکل مستقیم مناسب است.

قیمت پارچه برزنت ضد آب

در هنگام خرید پارچه برزنت ضد آب قیمت این پارچه ها از عوامل بسیار مهمی است که در حجم خریدهای عمده تولیدکنندگان تأثیر می ‌گذارد. چرا که تفاوت قیمت ‌های ناچیز هم می تواند در هزینه های نهایی آنها موثر باشد.
در بازارهای عرضه و فروش ممکن است که با قیمت های متفاوتی رو به‌ رو شوید که برخی از این تفاوت قیمت ها به دلیل تغییرات کلی در روند تولید این پارچه ها در کارخانه است و برخی دیگر به دلیل عواملی است که در روند توزیع ایجاد می شود.
در حال حاضر قیمت پارچه برزنت ضد آب بر اساس عوامل بسیار زیادی مشخص می‌ شود که هر عامل می ‌تواند بر ویژگی‌ های این پارچه تأثیر بگذارد. در ادامه به بررسی برخی از این عوامل می پردازیم:
• ضخامت پارچه و استفاده از نخ های چندلایه در روند تولید آن
• میزان استفاده از الیاف پنبه و پلی استر در حین بافت
• به کاربردن الیاف نانو و الیاف ضد حریق در روند تولید
• برند و کارخانجات تولید کننده پارچه برزنت
• دستگاه های مورد استفاده برای بافت پارچه های برزنت
• مراکز عرضه و فروش مستقیم و بدون واسطه

بزرگترین مرکز فروش پارچه برزنت سبک ضد آب

تنوع مراکز فروش پارچه برزنت موجب شده تا دسترسی به انواع مختلف این پارچه برای خریداران راحت تر گردد. اما در این میان قیمت های مختلفی هم برای این پارچه ها ارائه می شود که قدری گیج کننده است.
با انتخاب این مجموعه که به عنوان بزرگترین مرکز فروش پارچه برزنت سبک ضد آب محسوب می شود، می توانید با در نظر گرفتن اولویت خود برای انتخاب کیفیت های بالا این پارچه ها را با قیمت مقرون به صرفه تهیه کنید.
چرا که در این مجموعه تمامی پارچه ها از درب کارخانه جات تولید کننده برای خریداران عمده ارسال می گردد.