0
0

پارچه پی وی سی کره ای یا ایرانی؟

نویسنده: مدیر فروش 28 آبان 1401

 

پارچه پی وی سی کره ای چیست و چه کاربردی دارد؟ آیا شما تاکنون از این پارچه استفاده کرده اید؟ به نظر شما چرا میزان تقاضای بازار برای نوع پارچه روز به روز در حال افزایش است؟ پارچه پی وی سی کره ای مناسب تر است یا ایرانی؟ هدف ما در این مقاله این است که شما خواننده گرامی را با تمامی مباحث مربوط به پارچه پی وی سی کره ای آشنا کنیم. پس در صورت تمایل این صفحه را انتها مطالعه فرمایید.

 

معرفی پارچه پی وی سی کره ای

امروزه کمتر کسی وجود دارد که با پارچه پی وی سی آشنا نباشد چرا که همه روزانه به روش های مختلف با کاربردهای متفاوت این نوع پارچه برخورد می کنند. میزان استقبال از پارچه PVC بسیار زیاد است و برای اثبات آن فقط کافیست سری به مراکز فروش پارچه بزنید. با این وجود جهت آشنایی بیشتر ما ابتدا به معرفی پارچه پی وی سی می پردازیم.

پارچه پی وی سی یکی از انواع پارچه های موجود در بازار است که از الیاف پلی استر تشکیل شده است و به روکش پی وی سی یا همان پلی وینیل کلراید آغشته شده است. این پوشش پی وی سی استحکام و مقاومت بالایی به این نوع پارچه می دهد و به همین دلیل برای موارد مختلفی قابل استفاده است و در نتیجه میزان استقبال از آن روز به روز در حال افزایش می باشد.

خب حالا به سراغ پارچه پی وی سی کره ای برویم. این نوع پارچه یکی از برترین برندهای وارداتی است که از خصوصیات و ویژگی های بسیار خوبی برخوردار است و کیفیت خوب آن مورد تایید متخصصات و کارشناسان می باشد.

 

کاربرد پارچه پی وی سی

اگر به مراکز فروش پارچه پی وی سی کره ای در بازار مراجعه کنید شاهد سیل عظیمی از مشتریان و خریداران این پارچه خواهید شد و این ممکن است برای شما عجیب به نظر برسد و با خود بگویید که مگر این نوع پارچه برای مواردی قابل استفاده است که این همه طرفدار دارد؟

پارچه PVC کره ای بافت آن به گونه ای است که از استحکام و مقاومت بالایی در برابر پارگی برخوردار است، در برابر گرما، حرارت و آب به  عنوان عایق عمل می کند، مقاومت بالایی در برابر فشار و کشش دارد، قابل شستشو است و قیمت آن هم به نسبت سایر پارچه ها مناسب تر است. تمامی این خصوصیات موجب شده است که از پارچه پی وی سی کره ای در صنایع مختلف استفاده کنند. در اینجا به معرفی برخی از کاربردهای رایج این نوع پارچه می پردازیم.

  • سقف منازل، مدارس، بیمارستان ها و ...
  • دوخت انواع چتر، سایبان و آلاچیق
  • پوشش استادیوم ها و سالن های ورزشی و تفریحی
  • قابل استفاده در سازه های کشتی
  • دوخت روکش ابزارآلات کشاورزی
  • دوخت انواع پرده
  • دوخت روکش وسایل مختلف مثل کولر
  • دوخت انواع چادرهای نظامی
  • دوخت انواع چادر ماشین
  • دوخت انواع چادرهای مسافرتی

خوشبختانه در حال حاضر تعداد زیادی مراکز فروش پارچه پی وی سی کره ای در سراسر کشور موجود است تا مردم به راحتی بتوانند به این محصول دسترسی داشته باشند و آن را تهیه کنند.

 

پارچه پی وی سی کره ای یا ایرانی؟

یکی از چالش های اساسی مشریان در هنگام خرید پارچه پی وی سی کره ای این است که برند کره ای مناسب تر است یا ایرانی؟ و دائم در انتخاب بین این دو گزینه دچار سردرگمی می شوند.

در چند سال اخیر با بالا رفتن نیاز بازار به پارچه پی وی سی تعداد زیادی کارخانجات تولید کننده پارچه پی وی سی کره ای دست به کار شدند و شروع به تولید این پارچه با کیفیت عالی و استاندارد کردند. خیلی از برندهای داخلی مجهز به جدیدترین و پیشرفته ترین دستگاه ها هستند و با استفاده از روش های نوین و با رعایت تمام استانداردهای لازم پارچه های پی وی سی را با کیفیت استاندارد و درجه یک تولید و روانه بازار می کنند. هرچند که در میان این برندهای داخلی تعداد کمی از آنها هم محصولات خود را با کیفیت نسبتا پایینی تولید می کنند.

کیفیت پارچه پی وی سی کره ای هم که بر کسی پوشیده نیست و مورد تایید همه می باشد اما خب همان طور که می دانید وظیفه همه ما ایرانیان حمایت از تولیدات داخلی است. پس به شما توصیه می کنیم که پارچه پی وی سی را از برندهای معتبر داخلی و یا همان مدل کره ای را خریداری نمایید و در پاسخ به سوال بالا که مطرح شد باید بگوییم که هر دو مدل ایرانی و کره ای از کیفیت بسبار عالی برخوردار هستند و ممکن است در قیمت متفاوت باشد و در نتیجه انتخاب آن به بودجه شما بستگی دارد.

قیمت پارچه پی وی سی کره ای

به طور کلی قیمت پارچه پی وی سی کره ای نسبت به برندهای داخلی کمی گران تر است هر چند که در کل پارچه پی وی سی نسبت به سایر پارچه ها قیمت مناسب تری دارد.

عوامل مختلفی مثل کیفیت پارچه، کاربرد مصرفی آن، رنگ پارچه، میزان خرید مشتری، نحوه خرید، میزان عرضه و تقاضا در بازار و سیاست های حاکم بر بازار بر قیمت پارچه پی وی سی کره ای در بازار نقش اساسی دارند و بدون در نظر گرفتن این موارد نمی توان قیمت ثابتی را برای آن بیان کرد.

 

کمپ 24 مرکز فروش پارچه پی وی سی کره ای

کمپ 24 یکی از مراکز فروش پارچه پی وی سی کره ای در تهران است که انواع پارچه های پی وی سی وارداتی و داخلی را با کیفیت بسیار عالی و الیته قیمت مناسب و منصفانه به فروش می رساند. در صورتی که شما هم قصد خرید پارچه پی وی سی دارید می توانید از طریق کمپ 24 اقدام کنید.