0
0

مرکز فروش پارچه برزنت طرح دار ایرانی

نویسنده: مدیر فروش 26 ارديبهشت 1401
پارچه برزنت طرح دار
پارچه برزنت طرح دار را از الیاف طبیعی و مصنوعی با طرح های متنوع تولید می کنند، در این مرکز فروش بهترین نوع برزنت ایرانی با مناسبترین قیمت ارائه می گردد، زیرا عرضه پارچه در این مجموعه بدون حضور واسطه صورت می گیرد.

پارچه برزنت طرح دار چیست؟

پارچه برزنت چیست؟ پارچه برزنت چگونه تولید می شود؟ الیاف مورد استفاده در روند تولید آن کدامند؟ این سوالات برای بسیاری از افراد که آشنایی کافی با پارچه های برزنتی ندارند به وجود می آید.
پارچه برزنت در گروه پارچه های ضخیم و چند لایه قرار گرفته که از الیاف پنبه و پلی استر و همچنین کرباس تولید می ‌شود. برای افزایش مقاومت کششی در روند تولید این پارچه ها از الیاف پلاستیک و نایلون هم استفاده می کنند.
در ابتدای تولید پارچه های برزنت توجهی به زیبایی این پارچه ها نمی کردند و فقط به فکر تولید پارچه های مستحکم و مقاوم بوده اند. اما در حال حاضر به دلیل پیشرفت های زیادی که در صنعت نساجی و ماشین آلات به روز آن به وجود آمده، امکان تولید پارچه برزنت طرحدار در طرح ها و رنگ های متنوع فراهم آمده است.
در حال حاضر پارچه های برزنتی به صورت طرح دار در تنوع بالایی از لحاظ ضخامت و گرماژ و همچنین طرح و نقش تولید می گردد، تا برای هر مصارفی بتوان از پارچه مناسب آن استفاده کرد.
به عنوان مثال از طرح های چریکی، شاخ و برگ درختان، برخی از طرح های استتار برای برپایی چادرهای آفرود و پوشش های مورد استفاده در جنگل به کار می برند که این نوع پارچه ها باید ضخامت بیشتری هم داشته باشد.
برای مصارف و کاربردهای دیگری مانند برزنت کیف جهت تولید کیف و کوله، کفش، روکش صندلی های مسافرتی و موارد مختلف دیگر باید از پارچه های طرح دار با ضخامت کمتر استفاده شود.

ویژگی بهترین نوع برزنت طرح دار

پارچه های برزنتی در تنوع بالایی تولید می شوند، به همین دلیل ویژگی های زیادی در خود دارند. اما برخی از ویژگی ها در تمامی پارچه های برزنتی به صورت مشترک قرار می گیرد.
در حال حاضر برزنت شفاف یکی از پارچه های بسیار زیبا و کاربردی است که برای مصارف خاصی مانند برپایی آلاچیق ها یا استفاده در فضاهایی که به نور نیاز داشته کاربرد دارد. از مهم‌ترین ویژگی این نوع پارچه برزنت می ‌توان به انعطاف پذیری بالا و استحکام آن اشاره کرد.
اما به طور کلی برخی از ویژگی های بهترین نوع برزنت طرح دار عبارتند از:
• مقاومت در برابر نفوذ آب و رطوبت
• مقاومت در برابر افزایش دما و حرارت
• مقاومت بالا در برابر اشعه ماورای بنفش خورشید
• به دلیل داشتن بافت چند لایه مقاوم در برابر اشیا نوک تیز و ایجاد پارگی
• داشتن استحکام بالا و قابلیت استفاده برای انواع سایبان و روکش

قیمت پارچه برزنت ایرانی

پارچه برزنت طرح دار ایرانی جزء پارچه های مرغوب است که در سال های اخیر در کشور تولید می گردد. در واقع این تولیدات موجب شده تا دیگر نیازی به وارد کردن پارچه های برزنتی طرح دار از خارج نباشند و بدین وسیله ارز قابل قبولی صرفه جویی می گردد.
معمولاً قیمت پارچه برزنت ایرانی با توجه به تولید شدن در داخل کشور و به دور بودن از هزینه های جابجایی و گمرک در بازار مناسب تر ارائه می گردد.
اما برای خریداران عمده دسترسی به کمترین قیمت ممکن اهمیت بیشتری پیدا می ‌کند، زیرا در هزینه‌ های نهایی کارگاه‌ ها کوچکترین تفاوت قیمت ‌تأثیر می گذارد.
مهمترین عوامل موثر بر نرخ پارچه برزنت ایرانی:
• ضخامت و وزن پارچه
• طرح های مختلف بر روی پارچه
• رنگ بندی متنوع
• میزان استفاده از الیاف پنبه و پلی استر

فروش برزنت طرح دار با کیفیت

پارچه های برزنتی و موارد استفاده و کاربردهای گسترده ای دارند که هر روزه حجم زیادی از این پارچه ها در بازار خرید و فروش می گردد.
پیدا کردن یک مجموعه برزنت فروشی بدون واسطه موجب می‌ شود تا در نهایت خریداران با مناسب ترین نرخ ها پارچه های با کیفیت بالایی را به دست آورند.
این مجموعه یکی از بهترین مراکزی است که در زمینه فروش برزنت طرح دار با کیفیت بالا فعالیت می کند و با راه اندازی سایت آنلاین شرایط خرید اینترنتی را نیز به وجود آورده است. به همین دلیل تمامی خریداران می توانند از یک مرکز معتبر از اقصی نقاط کشور بدون سختی پارچه مورد نیاز خود را تهیه کنند.
ویژگی خاص این مجموعه ارائه انواع پارچه برزنت طرح دار با کیفیت خوب، قیمت مناسب و تنوع بالا است. به همین دلیل تمامی خریداران با هر سطح سلیقه و نیاز می تواند پارچه مد نظر خود را سفارش دهند.