0
0

پارچه برزنت طرح دار ایرانی و موارد مصرف آن

نویسنده: مدیر فروش 20 تیر 1401
پارچه برزنت طرح دار

پارچه برزنت طرح دار که دارای استحکام بسیار بالایی بوده، موارد مصرف آن متعدد است، و برای تولید انواع روکش و سایبان به کار می رود. قیمت برزنت طرح دار با توجه به کیفیت ارائه آن در بازار مشخص می گردد. این مجموعه بهترین شرایط خرید برزنت طرح دار را به دلیل حذف واسطه ها فراهم کرده است.

برزنت از پارچه های بسیار باکیفیت و پراستفاده در بازار است که در شرایط سخت آب و هوایی از این پارچه برای محافظت از جان افراد یا بارهای حمل شده در مسیرهای جاده ای استفاده می کنند.

با امکان تولید پارچه برزنت طرح دار به شکل بهتری می توان برای استتار در محیط های جنگلی، محیط های بیابانی و در شرایط جنگی محل اسکان و اقامت برپا کرد. همچنین برای تولید سازه های مختلف مانند چتر، آلاچیق با طرح های زیبا نیز این نوع پارچه ها کاربرد دارند.

برای خرید پارچه برزنت طرح دار با کیفیت خوب و قیمت مناسب انتخاب نمایندگی های معتبر عرضه و پخش بهترین راه حل ممکن است.

 

پارچه برزنت طرح دار چیست؟

پارچه های برزنتی در گروه پارچه های ضخیم و چند لایه قرار می گیرند که با داشتن استحکام بالا در شرایط سخت برای تولید لوازم گوناگون می توان از این پارچه ها استفاده کرد. در سال های گذشته تنها بر روی استحکام و مقاومت پارچه های برزنتی توجه می ‌شد. اما در سال های اخیر به دلیل پیشرفت هایی که در صنعت نساجی به وجود آمده، بر روی زیبایی این پارچه‌ ها نیز تمرکز ویژه‌ ای کرده اند.

پارچه برزنت طرح دار نوعی از پارچه های برزنت بوده که در روند بافت این نوع پارچه ها، طرح های خاصی مانند طرح برگ، طرح جنگل، طرح چریکی و طرح های دیگر قرار می گیرد. این پارچه ها از لحاظ میزان ضخامت با سایر برزنت ها ی دیگر تفاوت چندانی ندارد.

موارد استفاده و کاربردهای پارچه برزنت طرح دار با توجه به کیفیت این پارچه ها و میزان ضخامت آنها مشخص می گردد. امکان تولید آنها در رنگ های متعدد و متنوع و بیشتر شبیه به بافت طبیعت و جنگل موجب شده، تا در شرایط سخت به آسانی از نمونه های متنوع این پارچه ها استفاده شود.

 

بررسی انواع برزنت طرح دار

به دلیل پیشرفت های زیادی که در صنعت نساجی به وجود آمده، انواع مختلف پارچه های برزنتی تولید می شوند. به همین سبب پارچه های برزنتی طرح دار، را در تنوع بالاتری در کارخانجات نساجی تولید کرده و به بازار ارائه می ‌کنند.

پارچه های برزنتی طرح دار به دلیل داشتن زیبایی های خاص، موارد استفاده و کاربردهای گسترده تری دارند. به همین جهت تولید کنندگان نیز تمرکز بیشتری بر تولید این پارچه ها داشته اند و هر روزه طرح‌ های جدید را در بازار می بینیم.

در این بخش به بررسی انواع پارچه برزنت طرح دار می پردازیم:

پارچه برزنت طرحدار طرح درختی

پارچه برزنت طرحدار طرح درختی را بیشتر برای استتار در محیط های جنگلی تولید می کنند، تا از این پارچه به جهت برپایی چادرهای اقامتی، دوخت انواع کیف و کوله پشتی سربازان و مواردی از این قبیل استفاده شود.

پارچه برزنت طرح دار طرح جنگی

پارچه برزنت طرح دار طرح جنگی یا طرح چریکی جزء پارچه های نظامی محسوب می شود که اغلب به جهت تولید لباس سربازان و لوازم مختلف آنها مورد استفاده قرار می گیرند.

پارچه برزنت طرح دار گیاهی

پارچه های برزنتی را با طرح های گیاهی، شاخ و برگ درختان، شالیزارها و بوته های تودرتو طراحی می کنند، تا در شرایط استتار بتوان از این پارچه ها برای تهیه انواع کوله پشتی، کاور چادر، روکش لوازم مختلف و بسیاری از موارد دیگر استفاده کنند.

 

خرید پارچه برزنت طرح دار برای چه کاربردهایی صورت می گیرد؟

به طور معمول پارچه برزنت طرح دار را به گونه ای تولید می کنند که در برابر تابش نور خورشید و اشعه uv مقاومت بالایی دارند. به همین سبب این پارچه ها با داشتن طول عمر بالا و ماندگاری در شرایط سخت نیز مورد استفاده قرار می گیرند.

در این بخش به بررسی مهمترین دلایل خرید پارچه برزنت طرح دار در شرایط مختلف می پردازیم:

برای تهیه وسایل استتار در شرایط نظامی و جنگی

برای تهیه وسایل استتار در کمپینگ و آفرود به جهت محافظت

برای تولید روکش صندلی های مسافرتی

برای دوخت انواع سایبان های مناسب خودرو

به جهت طراحی و تولید سازه های پارچه ای مختلف مانند سایبان رستوران ها، کافه ها، آلاچیق برای محوطه باغ و ویلا

برای تهیه روکش مناسب خودروهای حمل بار مانند وانت، کامیون و تریلی

برای تولید تمامی چادرهای مسافرتی پرکاربرد در شرایط مختلف

قیمت پارچه برزنت طرح دار

در هنگام خرید پارچه برزنت طرح دار قیمت جزء عوامل بسیار مهمی است که در کنار کیفیت آن مدنظر قرار می گیرد. چرا که در هنگام نیاز به حجم عمده از این پارچه ها در هزینه نهایی خریداران تأثیر مستقیم می گذارد.

با وجود تولیدکنندگان متعددی که در حوزه پارچه های برزنتی فعالیت دارند، در بازارهای عرضه و فروش با برندهای مختلفی مواجه می‌ شوید که هر کدام از این برندها محصولات خود را با کیفیت های مشخص ارائه می کنند. به همین جهت نرخ هر کدام از این پارچه ها در بازار نیز متفاوت است.

از مهمترین عامل هایی که می تواند بر قیمت پارچه برزنت طرحدار در بازارهای عرضه و فروش تأثیر مستقیم بگذارد، شامل موارد ذیل می گردد:

  • جنس و الیاف بکار برده شده در روند تولید
  • ضخامت پارچه های برزنتی تولید شده
  • نوع طرح های قرار گرفته بر روی پارچه
  • بافت طرح در الیاف پارچه یا طرح ها به صورت چاپی
  • عرض پارچه های موجود در بازار
  • برند تولید کننده پارچه های برزنت

بهترین نمایندگی پارچه برزنت طرح دار در بازار

نتخاب نمایندگی های معتبر برای ثبت سفارش و خرید پارچه برزنت طرحدار موجب می شود تا در کنار دستیابی به کیفیت بالای پارچه ها به قیمت درب کارخانه نیز دست پیدا کنید. به همین سبب اغلب خریداران عمده ترجیح می دهند، تا به سراغ نمایندگی ها برای خرید بروند.

این مجموعه به عنوان بهترین نمایندگی پارچه برزنت طرح دار در بازار شناخته می شود، چرا که تنوع بالایی از این پارچه ها را از لحاظ طرح و رنگ و همچنین ضخامت و گرماژ ارائه می دهد. حذف واسطه ها از پروسه فروش موجب شده تا تمامی پارچه ها با نرخ درب کارخانه به دست مصرف کننده نهایی برسد.

در صورتی که به دنبال خرید پارچه برزنت طرح دار با قیمت خوب و گارانتی و تضمین کیفیت هستید، برای کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان مجموعه کمپ ۲۴ ارتباط برقرار کنید، تا با داشتن آگاهی کامل اقدام به سمت سفارش و خرید نمایید.