0
0

آموزش برپایی و نصب چادر اسکلتی

نویسنده: مدیر فروش 12 آذر 1401
آموزش برپایی چادر اسکلتی

نصب چادر اسکلتی به آسان ترین شکل ممکن صورت می گیرد، به همین سبب این چادرها طرفداران زیادی دارند و برای فضاهای مختلف می توان از آنها استفاده کرد. آموزش برپایی و نصب چادر اسکلتی توسط مجموعه کمپ ۲۴ در هنگام تهیه این چادرها ارائه می گردد.

 

کاملترین راهنمای نصب چادر اسکلتی

گشت و گذار در طبیعت و جنگل برای همه افراد که به طبیعت گردی علاقه دارند، نیازمند تهیه لوازم ضروری است، تا پس از گشت و گذار در دل طبیعت بتوانند در یک فضای امن و گرم به استراحت بپردازند. چادر مسافرتی یکی از مهم‌ترین ملزومات سفر است که به شکل های مختلف طراحی و تولید شده است.

چادر اسکلتی از مهمترین چادرهایی است که در فضاهای مختلف قابلیت استفاده دارد. به همین دلیل آموزش برپایی و نصب چادر اسکلتی مورد توجه خریداران قرار می گیرد. زیرا با دریافت این آموزش ها می توانند در هر محیط و فضایی از یک چادر خوب استفاده کنند.

با دریافت کاملترین راهنمای نصب چادر اسکلتی در می یابیم که نسبت به این چادرها در چند مرحله طی می شود:

برای جلوگیری از نفوذ نم و رطوبت به فضای داخل چادر  در اولین مرحله، از پارچه ‌های برزنت شمعی و یا پلاستیک ضد آب در زیر چادر استفاده می شود.

در مرحله بعدی نیاز است که میله ها و اجزای اصلی چادر را بر روی یکدیگر نصب کنید.

در مرحله چهارم چادر را از سمت پایین بر روی نایلون یا پارچه شمعی قرار بدهید و با قرار دادن ستون های آماده شده در داخل چادر آن را مهیای استفاده کنید.

 

بسته به نوع چادرها نحوه اتصال ستون به چادر تفاوت پیدا می ‌کند، برخی از چادرها با کش های قلابدار به ستون متصل می‌ شوند و برخی از درز چادر باید ستون ها را عبور داد. وارد کردن ستون ها در داخل چادر یک پروسه مهم است که در صورت داشتن اطلاعات کافی می توانید آن را به درستی انجام دهید که در نهایت تأثیر مستقیم آن بر روی کیفیت و ایمنی چادر می باشد.

 

کیفیت ستون های چادر اسکلتی

چادر های اسکلتی معمولاً از پارچه های برزنتی با الیاف طبیعی تولید می‌شوند به همین جهت قابلیت جلوگیری از نفوذ رطوبت را داشته و همچنین در برابر آتش و حرارت مقاوم می باشند به همین سبب استفاده کردن از این نوع چادر مرسوم می باشد.

کاربردهای زیاد چادرهای اسکلتی موجب شده تا کیفیت میله های چادر اسکلتی هم اهمیت پیدا کند. چرا که ضمن داشتن تأثیر مستقیم بر استحکام چادر در طولانی مدت نیز به شکل بهتری می توان از آن استفاده کرد.

در صورتی که برای تولید اسکلت ها از فولاد ضد زنگ استفاده شود، به راحتی می ‌توان چادر را در محیط های مرطوب نیز مورد استفاده قرار داد و هیچ آسیبی در استفاده طولانی مدت به چادر و سازه آن وارد نمی شود. در سال های اخیر استفاده کردن از فلز آلومینیوم نیز برای برپایی سازه چادرها مرسوم می باشد.

معمولاً از اسکلت چادر برای برپایی چادرهای بزرگ مانند چادر نظامی و چادر امداد و هلال احمر هم استفاده می ‌کنند. به همین سبد باید این اسکلت ها بتوانند وزن سنگین چادرهای بزرگ را تحمل کنند. همچنین با اتصال چادر به کمک طناب و میخ به زمین می توان در طولانی مدت از آن استفاده کرد.

 

خرید انواع چادر اسکلتی

پارچه های برزنتی اصولاً پارچه های مستحکم و ضخیم هستند که ضمن داشتن مقاومت بالا در برابر رطوبت و حرارت از مقاومت منحصر به ‌فردی هم در برابر کشش و سایش برخوردارند. به همین جهت برای دوخت انواع چادر اسکلتی بزرگ و کوچک از این نوع پارچه استفاده می شود.

انواع چادر اسکلتی طراحی و تولید شده تا برای هر نوع استفاده ای به راحتی بتوانید بهترین و کاربردی ترین چادر را انتخاب کرده و از آن استفاده نمایید. از پرطرفدارترین تورهای اسکلتی می توان به چادر اسکلتی هلال احمر، چادر اسکلتی نظامی، چادر اسکلتی سفری، چادر اسکلتی کمپینگ و حتی چادر اسکلتی عشایر اشاره کرد.

خرید انواع چادر اسکلتی در صورتی که از مراکز معتبر و بدون واسطه صورت بگیرد، به طور حتم رضایت خریداران را جلب می ‌کند. زیرا مراکز مستقیم با تولید کنندگان در ارتباط بوده اند و می توانند بهترین محصولات را با قیمت مقرون به صرفه تر عرضه نمایند.

نکته مهم این است که نصب چادر اسکلتی هم توسط این مراکز معتبر آموزش داده می ‌شود، تا استفاده از چادرها در شرایط آب و هوایی مختلف و فضاهای گوناگون آسانتر گردد. در واقع از حیاتی ترین بخش خرید چادرهای اسکلتی می توان به آموزش نصب آنها اشاره کرد که تأثیر زیادی در استفاده بهتر از چادرها دارد.

در هنگام خرید چادرهای اسکلتی توجه داشته باشید که به همراه این چادرها باید لوازم جانبی مختلفی ارائه گردد، تا امکان استفاده از چادر به راحتی مهیا شود. از مهمترین لوازم می توان به تعداد میخ های مورد نیاز، تعداد ستون ها، روکش ضد آب و یک ساک زیپ دار برای حمل و نقل چادر اشاره کرد.

 

مناسب ترین قیمت چادر اسکلتی در کمپ ۲۴

همانطور که گفتیم چادرهای اسکلتی ارزش بسیار زیادی دارند و در فضاهای مختلف مانند هلال احمر، چادر های پزشکی، چادرهای عشایر، چادرهای نظامی و بسیاری از موارد دیگر مورد استفاده قرار می گیرند. پس دسترسی قیمت مناسب این چادرها جزء موارد بسیار مهم می باشد.

مجموعه کمپ ۲۴ یکی از بزرگترین مراکز فعال در زمینه ملزومات سفر و ارائه انواع چادرهای مسافرتی است که در حال حاضر در زمینه چادرهای اسکلتی فعالیت حرفه‌ای دارد. این مجموعه با فراهم آوردن شرایط خرید انواع چادر اسکلتی با مناسبترین قیمت ممکن موجب شده تا افراد بیشتری بتوانند اقدام به خرید چادرهای اسکلتی مستحکم نمایند.

تمامی چادرهایی که در این مجموعه عرضه می شود، ضمن داشتن لوازم جانبی کاربردی دارای چندین درب و پنجره است. در حین استفاده از این چادرها به راحتی می توان در و پنجره های چادر را با کمک زیپ باز کرد و تنفس هوا در آن آسان تر می گردد. البته در فصول سرد هم می توان در و پنجره ها را به طور کامل بسته نگه داشت و این از مهمترین مزیت های درب و پنجره بر روی چادرهای اسکلتی است.

از ویژگی های خاص و منحصر به فرد این مجموعه امکان آموزش نصب چادر اسکلتی است که موجب می ‌شود تا خریداران بیشتری ترغیب به انتخاب این مجموعه و خرید چادرهای مد نظر خود نمایند. زیرا دریافت آموزش های کاربردی موجب می ‌شود تا بدون صرف وقت و سردرگمی چادرها برپا شده و از آنها استفاده نمود.