0
0

پارچه سایبان گلخانه | فروش برزنت سایبان

نویسنده: مدیر فروش 15 اسفند 1401
فروش پارچه سایبان گلخانه

چقدر در مورد پارچه سایبان گلخانه اطلاعات دارید؟ آبا تاکنون به فکر راه اندازی یک گلخانه افتاده اید؟ به نظر شما بهترین پارچه برای دوخت سایبان گلخانه کدام است و باید از چه خصوصیاتی برخوردار باشد؟ با توجه به افزایش تقاضای مشتریان برای خرید پارچه سایبان ما در اینجا قصد داریم به معرفی پارچه های سایبان بپردازیم و شما را با خصوصیات پارچه سایبان گلخانه بیشتر آشنا کنیم. پس تا پایان با ما همراه باشید.

 

پارچه سایبان گلخانه چیست؟

در چند سال اخیر میزان استقبال مردم از انواع سایبان بسیار افزایش پیدا کرده است. هدف اصلی استفاده از سایبان جلوگیری از تابش اشعه های خورشید و ایجاد سایه مناسب می باشد. مردم در جاهای مختلفی مثل جلوی مغازه، حیاط خانه، جلوی کافه ها و رستوران ها و پارکینگ ها سایبان برپا می کنند. یکی دیگر از کاربردهای بسیار خوب سایبان در گلخانه ها می باشد.

صاحب گلخانه ها محصولاتی مثل انواع گل و گیاهان زیبا، قارچ، خیار و ... را پرورش می دهند. اما راه اندای گلخانه کار چندن ساده ای هم نیست و باید تمام اصول و استانداردهای لازم برای آن به کار گرفته شود. یکی از اقدامات لازم برای درست کردن گلخانه های بزرگ و یا گلخانه های خانگی استفاده از یک سایبان مناسب است.

اگر برای خرید پارچه سایبان گلخانه سری به بازار پارچه بزنید شاهد تنوع گسترده ای از پارچه ها خواهید بود و لابد از خود می پرسید که کدام یک از این پارچه ها مناسب تر است. اگر شما بدون شناخت از پارچه جهت خرید اقدام کنید چندان موفق نخواهید شد. زیرا یکی از فاکتورهای لازم برای خریدی درست این است که آگاهانه عمل کنید و یک شناخت نسبی از پارچه های موجود در بازار داشته باشید.

با پیشرفت صنعت نساجی و مدرنیته شدن دستگاه های آن شاهد تنوع گسترده تری از پارچه های تولیدات شرکت های نساجی هستیم. خیلی از این پارچه هایی که در بازار به فروش می رسند برای دوخت سایبان هم استفاده می شوند اما لزوما همه آنها کیفیت لازم و کافی را ندارند. ما به شما توصیه می کنیم که برای خرید پارچه سایبان گلخانه یکی از دو مدل زیرا خریداری کنید زیر برای دوخت سایبان بسیار مناسب و باکیفیت هستند:

  • پارچه برزنت

الیاف های این پارچه از ترکیب مواد مصنوعی و طبیعی به دست می آید. برزنت از استحکام کششی بسیار بالایی برخوردار است و تراکم بافت آن مناسب می باشد. همچنین این پارچه ضد آب هم می باشد.

  • پارچه پی وی سی

جنس این پارچه از ماده مصنوعی پی وی سی است. قیمت بسیار ارزان، تنوع در طرح و رنگ، ضد آب بودن و ضخامت مناسب از مهم ترین خصوصیات پارچه پی وی سی می باشد.

خصوصیات پارچه سایبان

یک پارچه سایبان گلخانه مرغوب و باکیفیت باید از چه خصوصیات برخوردار باشد؟ ما در اینجا به برخی از خصوصیات و ویژگی ها اشاره می کنیم:

  • پارچه سایبان باید ضخامت مناسبی داشته باشد.
  • تراکم بافت آن مناسب و استاندارد باشد.
  • پارچه باید به گونه ای باشد که گرد و غبار نتواند به داخل آن نفوذ کند تا محیط داخل گلخانه همیشه تمیز و بدون گرد و غبار و سایر ذرات ریز باشد.
  • مانع ورود مستقیم اشعه خورشید شود تا از گل و گیاهان داخل گلخانه محافظت شود.
  • پارچه باید ضد آب باشد. یعنی در روزهای بارانی و برفی آب به داخل گلخانه نفوذ نکند. این ویژگی بسیار حائز اهمیت است و در هنگام خرید حتما به آن توجه کنید.
  • پارچه سایبان گلخانه باید در برابر باد و طوفان مقاوم باشد و دچار پارگی نشود.
  • پارچه باید در رنگ ها و طرح های متنوعی موجود باشد.
  • قیمت پارچه باید مناسب و بصرفه باشد تا هزینه ها را به حداقل برساند.

پس در هنگام خرید پارچه برای دوخت سایبان گلخانه در میان مدل های موجود بگردید و پارچه ای که تمام خصوصیات گفته شده در بالا داشته باشد را خریداری کنید. همان طور که در بالا هم گفته شد پارچه برزنت و پارچه پی وی سی از کیفیت مناسبی برخوردار هستند و خیلی از مشتریان از این پارچه ها برای دوخت انواع سایبان استفاده می کنند.

نرخ قیمت پارچه سایبان

کسانی که قصد راه اندازی یک گلخانه را دارند به دنبال یک پارچه مناسب و ارزان قیمت برای دوخت سایبان هستند تا با این کار هزینه های گلخانه خود را به حداقل برساند. اما این افراد نباید از کیفیت پارچه ها غافل شوند چرا که انتخاب یک پارچه سایبان گلخانه نامناسب و بی کیفیت ممکن است موجب خراب شدن کل محصولات گلخانه شود و کل زحمات شما را بر باد بدهد. پس قبل از هر چیزی به کیفیت پارچه ها توجه داشته باشید.

با توجه به این که انواع مختلف پارچه سایبان گلخانه در بازار موجود است بدون شک قیمت همه آنها ثابت نیست زیرا این پارچه ها هر کدام تولبد برندهای مختلفی هستند و میزان اعتبار و شهرت این برندها با یکدگیر متفاوت است. موارد دیگری هم مثل کیفیت پارچه، میزان استحکام و دوام پارچه، رنگ و طرح پارچه، جنس پارچه، میزان خرید مشتری و میزان عرضه و تقاضا در بازار بر قیمت فروش پارچه سایبان موثر است.

همچنین فراموش نکنید که واسطه ها و افراد سودجو در تمام بازار وجود دارند و سعی می کنند با عرضه غیر مستقیم محصولات به مشتری سود بیشتری نصیب خودشان شود.

پارچه سایبان را از کمپ 24 خریداری کنید

کمپ 24 یکی از نمایندگی های رسمی فروش انواع پارچه سایبان گلخانه است که محصولات خود را به صورت مستقیم و بدون دخالت واسطه ها به مشتریان عرضه می کند. قیمت پارچه های این مرکز بسیار ارزان و بصرفه است. پس تلفن را بردارید و جهت سفارش پارچه سایبان با کارشناسان ما تماس بگیرید.