0
0

میز و صندلی تاشو مسافرتی به قیمت کارخانه

نویسنده: مدیر فروش 14 ارديبهشت 1401
میز و صندلی تاشو مسافرتی به دلیل داشتن وزن سبک و امکان حمل و نقل آسان جزء مهم ترین تجهیزات و ملزومات سفر قرار می گیرد که با جمع شدن و قرار گرفتن در یک ساک کوچک می توان آنها را در سفر به همراه برد.
انواع میز و صندلی تاشو سفری با متریال های مختلف مانند آلومینیوم، استیل، فولاد، چوب و پلاستیک تولید می شود. قابلیت استفاده در فضاهای مختلف را داشته؛ چرا که این میز و صندلی ها با داشتن طراحی های استاندارد دوام بالایی دارند.
برای خرید میز و صندلی تاشو با قیمت مناسب انتخاب مراکز عرضه و فروش مستقیم و بدون واسطه که این محصولات را از تولید کنندگان تهیه کرده و به دست مصرف کننده نهایی می ‌رسانند امکان پذیر است. پس در انتخاب مراکز خرید حساسیت بیشتری به خرج دهید.

منظور از میز و صندلی تاشو چیست؟

معمولا افراد با سبک‌ های مختلفی سفر می‌ کنند و هر فرد برای ایجاد احساس راحتی بیشتر در سفر مجموعه متفاوتی از لوازم را به همراه دارد. یکی از پرکاربردترین ملزومات سفر انواع میز و صندلی تاشو بوده که اوقات فراغت خوبی را در سفر به وجود می ‌آورد.
میز و صندلی تاشو سفری از دسته لوازم قابل حمل و نقل است که برای استراحت در مسافرت و همچنین کمپ و تفریح در دل طبیعت، جنگل و حتی کویر جهت نشستن و خستگی در کردن براحتی مورد استفاده قرار گیرد. قابلیت جمع شدن با ویژگی جاگیر نبودن به لحاظ سایز و وزن کم باعث شده در ماشین براحتی جا شده و بتوان در هر مکانی استفاده نمود.
نکته مهمی که در مورد میز و صندلی تاشو سفری وجود دارد این است که حتماً نباید از این لوازم در سفر استفاده کرد، بلکه در محیط های دیگر از جمله بالکن، فضای حیاط، باغ و همچنین در فضای داخل ساختمان هم قابلیت استفاده دارند.

انواع میز و صندلی تاشو مسافرتی بر اساس جنس و متریال

میز و صندلی تاشو جزء اولین و قدیمی ترین گزینه هایی است که در هنگام صرف وعده ‌های غذایی برای مهمانان موقت مورد استفاده قرار می‌گرفت. اما در حال حاضر که تکنولوژی پیشرفت زیادی پیدا کرده؛ امکان ساخت این محصولات با وزنه های بسیار سبک فراهم آمده است.
سبک تر شدن وزن میز و صندلی های تاشو موجب شده تا شرایط استفاده از این محصولات افزایش پیدا کند و در فضاهای مختلف به جهت رفع نیازهای موقت مورد استفاده قرار بگیرد.
در هنگام تهیه میز و صندلی تاشو مسافرتی در بازار با چندین نوع متریال مختلف روبرو می شوید که هر کدام از آنها ویژگی های خاص خود را دارند که در ادامه به معرفی و بررسی برخی از پر استفاده ترین میز و صندلی تاشو از لحاظ نوع جنس می ‌پردازیم:

میز و صندلی تاشو فلزی

برای تولید میز و صندلی تاشو فلزی از فلزهای مختلفی مانند آلومینیوم، استیل و فولاد استفاده می ‌کنند که بنا بر ساختار هر فلز این صندلی ها از ویژگی های متفاوتی برخوردار است. اما در نهایت سازه آنها به گونه ای طراحی می شود که کمترین وزن ممکن را داشته باشد.

میز و صندلی تاشو چوبی

چوب یکی از گزینه های مناسب برای تولید میز و صندلی های تاشو است، چرا که وزن بسیار سبکی داشته و به دلیل شکل ظاهری زیبا مورد توجه زیادی قرار می گیرد. اما یک نقطه ضعف میز و صندلی های چوبی مقاوم نبودن آنها در برابر رطوبت است.

میز و صندلی تاشو پلاستیکی

میز و صندلی های تاشو پلاستیکی را از پلاستیک های مقاوم و درجه یک تولید می کنند که قرار گرفتن در برابر نور خورشید و ماندن در زیر برف و باران هیچ‌ گونه مشکلی برای این سازه به وجود نمی ‌آید.

بررسی مدل های مختلف صندلی تاشو سفری

صندلی های تاشو به این نسبت میزهای تاشو موارد استفاده و کاربردهای بیشتری دارند؛ به همین سبب صندلی ها را در تنوع بالاتری تولید می کنند، تا همه افراد در هر شرایطی بتوانند از این سازه مهم استفاده نمایند.
برای انتخاب بهتر صندلی های تاشو سفری شناخت طرح های متفاوت این محصول کمک می کند تا با توجه به احتیاجات خود و البته هزینه در نظر گرفته بهترین محصول را انتخاب کنید.
در این بخش به معرفی چند مدل پر طرفدار صندلی تاشو سفری می پردازیم:

صندلی چهارپایه ساده

صندلی چهارپایه ساده که بخش پایه ‌های آن از فلز و بخش نشیمن آن را معمولاً از جنس برزنت استفاده می ‌کنند، جزء پر کاربردترین نوع صندلی های تاشو سفری است که در فضاهای باز و مهمانی ها نیز به کار می رود.

صندلی سه پایه ساده

صندلی سه پایه ساده جزء صندلی های پرطرفدار است؛ چرا که نحوه باز و بسته شدن آن به سادگی انجام می ‌شود و به دلیل وزن سبک، قابلیت حمل و نقل و جابجایی در فضاهای گوناگون را دارد.

صندلی راحت نشین

صندلی راحت نشین معمولاً دارای پایه بلند نبوده و با داشتن یک پشتی مناسب و قابل تنظیم افراد می‌ توانند در محیط‌ های باز با خیال راحت به این صندلی تکیه داده و برای مدت طولانی بر روی آن استراحت کنند.

صندلی تاشو مبلمان

صندلی تاشو مدل مبلمان جزء راحت ترین صندلی هایی است که می توان در سفر از آن استفاده کرد. چرا که با داشتن پشتی و همچنین تکیه گاه برای دسته می ‌توان ساعت های طولانی از محیط طبیعت لذت برد.

صندلی تاشو مبلمان با جای لیوان

صندلی تاشو مبلمان با جای لیوان امکان لذت بردن بیشتر از سفر و طبیعت را به وجود می آورد. زیرا می توان تا ساعت های طولانی بر روی آن استراحت کرده و با قرار دادن لیوان چای یا نوشیدنی بدون خستگی اوقات خوشی را سپری کرد.

ویژگی های بهترین میز و صندلی تاشو مناسب

همانطور که گفتیم انواع مختلف میز و صندلی تاشو مسافرتی از لحاظ شکل طراحی، جنس و متریال و همچنین رنگ بندی تولید شده است. بدین ترتیب هر فرد با توجه به سلیقه، فضا و میزان هزینه می تواند از این سازه های کاربردی استفاده کند.
اما در هنگام انتخاب و خرید میز و صندلی تاشو نیاز است که برخی از مشخصات و ویژگی های این محصول را به خوبی بشناسید، تا در بین تنوع بالای آن در بازار بهترین را انتخاب کنید.
در این بخش به بررسی برخی از ویژگی های بهترین میز و صندلی تاشو مناسب برای فضاهای مختلف می پردازیم:

استحکام و دوام بالا

میز و صندلی ها باید به گونه ای طراحی شوند که قابلیت تحمل وزن افراد سنگین را به خوبی داشته و در حین استفاده متلاشی نشود.

سهولت در جابجایی و حمل و نقل

آسان بودن حمل و نقل و جابجایی میز و صندلی های تاشو جزء مزیت های مهم این محصولات است که به راحتی بتوان توسط یک کیف همه میز و صندلی ها را در یک فضای کوچک قرار داد و یک فرد به تنهایی بتواند آنها را جابجا کند.

مقاوم به نور خورشید

مقاوم بودن میز و صندلی ها به نور خورشید موجب می‌شود تا میز و صندلی با قرارگیری در فضای باز برای طولانی مدت دچار آسیب ‌دیدگی و پوسیدگی نگردد.

مقاوم به رطوبت

داشتن مقاومت بالا در برابر رطوبت موجب شده تا در شرایط جوی مختلف و محیط های گوناگون از جمله استخر، پاسیو، روف گاردن و فضاهای دیگر به راحتی مورد استفاده قرار بگیرد.

طرح و مدل های زیبا

طراحی میز و صندلی ها تأثیر مستقیم بر شکل ظاهری دکوراسیون و فضاهای مختلف دارد؛ به همین جهت بهتر است تا میز و صندلی های متناسب با دکوراسیون و فضای در نظر گرفته شده را انتخاب کنید.

ابعاد استاندارد

ابعاد و اندازه میز و صندلی ها با توجه به هندسه به کار رفته در تولید آنها نوع متریال به کار برده شده و موارد مختلف دیگر تغییر پیدا می‌ کند. اما مهم است که حتماً ارتفاع میز و صندلی ها کاملاً استاندارد در نظر گرفته شود، تا نشیمن راحتی را به وجود بیاورد.

کاربرد انواع میز و صندلی تاشو

میز و صندلی تاشو را از متریال های مختلفی تولید می کنند و به همین جهت در شرایط گوناگون می توان از این میز و صندلی ها به راحتی استفاده نمود.
به دلیل داشتن وزن سبک و امکان حمل و نقل و جابجایی آسان به غیر از مسافرت از این میز و صندلی ها می توان در فضاهای زیادی استفاده کرد که موجب استقبال بیشتر از این محصول در بازار شده و حجم سفارش برای خرید آن در هر روزه افزایش پیدا می کند.
البته وجود تنوع بالا در طرح ها و مدل های مختلف انواع میز و صندلی های گوناگون موجب شده تا همه افراد با هر سلیقه و بودجه بتوانند این نوع میز و صندلی ها را تهیه کنند.
پس بطور کلی از انواع میز و صندلی تاشو مسافرتی به غیر از از سفر می توان در شرایط دیگر هم استفاده نمود مانند:
برای استفاده در فضای باز، باغ ها و ویلاها به جهت پذیرایی از مهمانان و اهل خانه می توان از این میز و صندلی ها استفاده کرد؛ چرا که در گروه مبلمان سبک چند کاره قرار می ‌گیرند.
قابلیت قرارگیری در بالکن ها را برای سپری کردن اوقات فراغت دارند و هیچ گونه مزاحمتی برای فضای کوچک بالکن ایجاد نمی کند؛ چرا که پس از استفاده می توان آنها را جمع نمود.
برای تزیین و طراحی محیط رستوران ها و کافه ها و همچنین در فضاهای نمایشگاهی موقت بیشترین کاربرد را دارند. چرا که تنوع در جنس و طرح موجب می ‌شود تا برای هر فضا نوع مناسب و کاربردی آن تهیه گردد.
قابلیت استفاده در فضاهای روف گاردن را داشته و به دلیل استفاده از متریال های مقاوم در برابر شرایط جوی بدون نگرانی از تابش مستقیم نور خورشید می توان آنها را در فضای روف گاردن قرار داد.
نشیمن راحت صندلی های تاشو موجب شده تا به راحتی آنها را در کنار استخر و همچنین در ساحل دریا نیز به کار برد. چرا که متریال به کار برده شده در این میز و صندلی ها در برابر خوردگی و رطوبت مقاوم بوده و دچار آسیب نمی شود.

قیمت میز و صندلی تاشو کمجا

کارخانجات و شرکت های زیادی در زمینه تولید انواع میز و صندلی تاشو مسافرتی فعالیت می کنند؛ به همین دلیل این محصول را در طراحی های متفاوت در بازار می بینید.
گاهی اوقات میز و صندلی هایی را در بازار مشاهده می کنید که در مراکز عرضه و فروش مختلف با قیمت های متفاوتی ارائه می گردد. در چنین شرایطی ممکن است دچار سردرگمی شوید که کدام مدل مناسب تر بوده و بهتر است که خریداری شود.
باید بدانید که برخی اوقات میز و صندلی ها از لحاظ شکل ظاهری شباهت زیادی به یکدیگر داشته؛ اما نوع متریال به کار برده شده در آن ها از لحاظ کیفیت متفاوت بوده و همین تفاوت سبب قیمت های متنوع می شود.
از مهم‌ترین عواملی که می ‌تواند بر قیمت میز و صندلی تاشو و کمجا تأثیر بگذارد، می توان به موارد ذیل اشاره نمود:

جنس سازه صندلی

جنس سازه صندلی و میز می تواند از فلز آلومینیوم، استیل، چوب و پلاستیک های مقاوم انتخاب شود؛ پس هر کدام از این متریال ها نرخ های متفاوتی دارند.

جنس بدنه صندلی

معمولاً برای قسمت نشیمنگاه صندلی ها از پارچه های برزنت با کیفیت بالا یا متریال های دیگر مانند فلز یا چوب استفاده می‌ کنند که به کار بردن هرکدام از این متریال ها سبب ایجاد قیمت های گوناگون می شود.

شکل طراحی

میز و صندلی تاشو در تنوع بالایی از لحاظ طراحی به بازار ارائه می گردد که وجود برخی از بخش ها بر روی میز و صندلی ها مانند صندلی با دسته‌ های مبلمان یا جای لیوان و مواردی از این قبیل می ‌تواند بر هزینه نهایی تولید صندلی ها تأثیر بگذارد.

ابعاد و اندازه

ابعاد و اندازه میز و صندلی ها با توجه به حجم متریالی که در روند تولید آنها به کار رفته، می تواند بر هزینه این محصول در بازار موثر باشد.

خرید میز و صندلی تاشو سفری با قیمت مناسب

میز و صندلی تاشو سفری همانطور که از نام آنها پیداست باید به گونه ای طراحی شوند که ضمن داشتن ابعاد کوچک و جمع و جور به راحتی باز و بسته شده و بتوان آنها را در سفر مورد استفاده قرار داد.
پس هنگام خرید میز و صندلی تاشو سفری توجه کردن به برخی از این نکات و ویژگی های این محصولات اهمیت بیشتری داشته و موجب می‌ شود تا در استفاده طولانی مدت از این صندلی ها هیچ مشکلی برای مصرف کننده به وجود نیاید.
این مجموعه فروش با ارائه انواع میز و صندلی های تاشو به صورت کاملا طبی موجب می شود تا در هنگام استراحت بر روی صندلی ها از وارد آمدن فشار بر روی کمر و سایر بخش ‌های بدن جلوگیری گردد.
پس انتخاب میز و صندلی های استاندارد و کاملاً طبی جزء نکات بسیار مهمی است که در هنگام خرید باید در نظر بگیرید. اما هزینه عرضه این محصولات نیز از عوامل بسیار مهم است و اغلب خریداران به دنبال یافتن قیمت ارزان برای این محصولات می باشند.
به طور کلی در صورت انتخاب مجموعه کمپ ۲۴ به جهت خرید انواع میز و صندلی در طرح ها و فرم های مختلف می توانید از بهترین کیفیت ممکن در بازار به همراه ارزانترین نرخ های موجود در بازار بهره ببرید.